تمرینات بهروز تابانی برای مستر المپیا 2023 / استارت پرقدرت بدنساز ایرانی

بهروز تابانی بدنساز حرفه‌ای ایرانی که مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده این روزها تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری می‌کند.
کدخبر (173115) 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:30
3 298
بهروز تابانی بدنساز حرفه‌ای ایرانی که مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده این روزها تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، بهروز تابانی بدنساز حرفه‌ای ایرانی بعد از قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل 2023 و کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023، این روزها تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات آماده می‌کند. بهروز تابانی که سال گذشته با قهرمانی در مسابقات حرفه‌ای رومانی مجوز حضور در مستر المپیا 2022 را کسب کرده به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در این رقابت‌ها نشد با این حال این بدنساز ایرانی بعد از این مشکلات نیز عقب‌‌نشینی نکرد و با بدنی آماده در برزیل روی استیج رفت و فیگور گرفت و حال در انتظار بزرگترین رویداد سال بدنسازی در اورلاندو است.

بهروز تابانی و پیگیری تمرینات سنگین برای حضور در مستر المپیا

بعد از قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل و بازگشت به ایران، بهروز تابانی طی روزهای اخیر تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را آغاز کرده است. او که ساکن تبریز است روز گذشته ویدیوهای متعددی از جلسات تمرینی خود را با مخاطبانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا نشان دهد تنها حضور در مستر المپیا او را راضی نخواهد کرد. جلسه تمرینی این بدنساز ایرانی شامل ست‌های تمرینی اسکوات سومو با دمبل، خیاطه داخل ران و پشت پا سیمکش بود که ویدیوی آن را در ادامه مشاهده می کنید.

آیتم های تمرینی بهروز تابانی

این بدنساز سرابی کار دشواری برای حضور در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی جهان در سال 2023 در پیش دارد، با این حال بهروز تابانی در گذشته نیز نشان داده که اهل عقب نشینی و نا امیدی نیست. در ویدیوهایی که این بدنساز ایرانی از جلسه تمرینی خود به اشتراک گذاشته موارد زیر قابل مشاهده است:

وقتی بهروز ناامید نشد

بهره‌مندی از یک ژنتیک عالی و سال‌ها تمرین پیوسته با درخشش در مسابقات کشوری و بعد از آن برنز جوانان جهان در سال 2014 همراه شد. درخشش تابانی با قهرمانی وی در مسابقات اوورال جهان در سال 2016 ادامه یافت و بعد از آن بود که به دنبال گرفتن کارت حرفه‌ای حضور در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی گرفت. نخستین تجربه وی در مسابقات حرفه‌ای به سال 2021 رومانی برمی‌گردد، جایی که تابانی به مدال برنز دست یافت. سال بعد بهروز تابانی با پکیجی آماده‌تر در همین مسابقات حضور یافت و این بار در یک رقابت با حضور بدنسازان حرفه‌ای به قهرمانی رسید تا مجوز حضور در مستر المپیا را به دست آورد. او آخرین بدنسازی بود که در لیست بدنسازان مستر المپیا 2022 قرار گرفت ولی عدم صدور ویزا آب سردی بر پیکر این بدنساز ایرانی بود او به دلیل فاصله زمانی اندک باقی مانده بین مسابقات رومانی و مستر المپیا و با توجه به سخت‌گیری‌های دولت آمریکا در صدور ویزا برای ایرانیان، موفق به حضور در این رقابت‌ها نشد. اتفاقی که پیش از این نیز برای هادی چوپان رخ داده بود. فشاری که یک ورزشکار به خاطر مشکلات این چنینی و بعد از طی کردن بخشی از مسیر موفقیت متحمل می‌شود با کلمه و جمله قابل بیان نیست با این حال بهروز تابانی نیز به مانند هادی چوپان از ادامه مسیر ناامید نشده و با قدرت بیشتر به باشگاه برگشته تا با بهترین پکیج بدنی خود را برای مستر المپیا آماده کند، رقابتی که این بار با حضور دو بدنساز ایرانی برگزار خواهد شد و به طور قطع نتایج آن بیش از پیش برای ایرانیان اهمیت خواهد داشت. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بدن بهروز همه چی سر جای خودش نشسته قرینه و وزن خوب حجیم ولی نیاز به کات بیشتر در سرشونه و عضلات پشت و پشت بازو داره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شکی نیست که بدنش خیلی خوبه ولی هنوز ، حجم عضلاتش اونقدر نیست که از پسِ رقبای مسترالمپیا بربیاد .. مگر یک بدن عادی ، سالی چند کیلو ماهیچه میتونه بسازه و بعدش کات کنه و آماده مسابقه بشه؟؟ انشاءالله در سالهای آینده شاهد قهرمانی های بی چون و چرای این عزیز خواهیم بود ...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
براش آرزوی موفقیت میکنم من یه ورزشکار سابق بدنسازی هستم و کهنه کارم سابقم میرسه به زمانی که آقای هوشمند و زنده یاد یزدان راد در تیم تهران بودن من عضو تیم فارس بودم بهرحال با اینکه می‌دونم این ورزش خیلی زحمت داره و براحتی نمیشه بدن ساخت ولی به نظر من ورزش خوبی نیست حتی هادی چوپان هم به نظر من دیگه نباید مسابقه بده باید زود بکشی کنار در سطح حرفه ای بدرد نمیخوره فقط ضرره
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...