جان سینا درحال رقص؛ اسطوره WWE دوباره وایرال شد!

جان سینا به عنوان یکی از بازیگران عرصه سرگرمی همه فاکتورهای لازم برای سرگرم کردن مخاطبانش را دارد.
کدخبر (172130) 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:56
0 427
جان سینا به عنوان یکی از بازیگران عرصه سرگرمی همه فاکتورهای لازم برای سرگرم کردن مخاطبانش را دارد.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد جان سینا از هر فرصتی برای وایرال شدن استفاده می‌کند و محبوبیت او در اینترنت قصد تمام شدن ندارد. ویدیو عجیب سینا که در آن در حال رقصیدن با هدفون است در تیک تاک حسابی سروصدا کرده است. این میم وایرال شده مضمون انگیزشی هم دارد:

فقط زمانی که خوشحال هستیم از زندگی لذت نبریم، بلکه زمانی که زندگی بر وفق مراد نیست هم از آن لذت ببریم.

این کشتی‌گیر همیشه برای مهربانی و سخاوتش تحسین شده است. او جزو تأثیرگذارترین ستاره‌های کشتی کج به خصوص برای هواداران این رشته است. جان همیشه باعث امیدواری افرادی شده است که به او علاقه دارند.
میم رقصیدن با هدفون که به تازگی در تیک تاک ترند شده است، به هواداران سینا می‌آموزد که به زندگی دیدگاه مثبتی داشته باشند و شادی‌های کوچک را از دست ندهند. این رقصیدن با هدفون به قولی یادآور ضرب‌المثل «به نیمه پر لیوان نگاه کن» شده است.

میم رقصیدن جان سینا با هدفون در تیک تاک وایرال شده است

به نظر می‌رسد او از انجام حرکات جلف و سبک ابایی ندارد. سینا به عنوان یکی از بازیگران عرصه سرگرمی همه فاکتورهای لازم برای سرگرم کردن مخاطبانش را دارد. میم وایرال شده رقصیدن با هدفون جان در تیک تاک در حقیقت نسخه ویرایش شده فیلم حضور او در برنامه تلویزیونی جیمی فلن در سال ۲۰۱۷ است. در این برنامه این کشتی‌گیر که به تازگی وارد عرصه بازیگری هم شده است با جیمی فلن چالش لب‌خوانی را انجام می‌دادند. هواداران جان سینا سناریوهای مختلفی را برای این میم ساخته‌اند. یکی از خنده‌دارترین آن‌ها این است:

این من هستم پشت میز کارم، وقتی در یک روز کاری هشت ساعته فقط یک ایمیل برایم ارسال می‌شود.

البته جان سینا با وایرال شدن میم خود بیگانه نیست. یکی از معروفترین میم‌های این قهرمان اسبق جهان «You Can't See Me» بوده است که از یاد هیچکس نخواهد رفت.

میم جان سیناتبریک تولد جان سینا به سبک جیمز گان

جیمز گان در حساب توییتری خود در ۲۳ آوریل تولد جان سینا را تبریک گفت. کارگردان سریال صلح‌آور اعلام کرد که مشتاق است مجددا با جان سینا همکاری داشته باشد. جیمز گان ، جان سینا را «یک فرد بسیار با استعداد، مهربان و صبور» توصیف کرد. در ویدئوی ضمیمه این توییت جان سینا در حال رقصیدن و خوشحالی است. سریال صلح‌آور جان سینا در ژانویه سال ۲۰۲۲ آغاز شد و در فوریه سال ۲۰۲۳ به پایان رسید. ساخت فصل دوم این سریال نیز به زودی با کارگردانی جیمز گان آغاز خواهد شد. جیمز گان در توییتر نوشته بود:

تولدت مبارک جان! کار کردن با تو یکی از بزرگترین لذت های زندگی من بوده است. تو یک فرد با استعداد، مهربان و صبور هستی. من برای همکاری مجدد با تو روزشماری می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...