راک و تهدید کردن جان سینا! / مرور رجزخوانی جذاب راک و پاسخ حیرت انگیز جان سینا

رقابت جان سینا و دواین جانسون در WWE علارغم دوستی بسیار نزدیک این دونفر همیشه برای طرفداران آن ها جذاب و هیجان انگیز بوده است.
کدخبر (172360) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:10
1 794
راک و تهدید کردن جان سینا! / مرور رجزخوانی جذاب راک و پاسخ حیرت انگیز جان سینا
رقابت جان سینا و دواین جانسون در WWE علارغم دوستی بسیار نزدیک این دونفر همیشه برای طرفداران آن ها جذاب و هیجان انگیز بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت جان سینا و دواین جانسون در WWE به عنوان دو کشتی گیر بسیار جذاب بود و آن ها لحظات به یادماندنی ای را برای طرفداران خود خلق کردند. با این حال آن ها به عنوان دو بازیگر دوستان بسیار خوبی هستند و همواره از یکدیگر حمایت می‌کنند و به یکدیگر انگیزه می‌دهند. جان سینا و راک همواره توجه مخاطبان و طرفداران را در WWE به خود جلب می‌کردند و رجزخوانی آن ها برای یکدیگر جزو صحنه ها و خاطرات به یادماندنی WWE به شمار می‌رود. با وجود اینکه آن‌ها مدتی است که از WWE خارج شده اند و جزو دوستان نزدیک یکدیگر به حساب می‌آیند، با این حال رجزخوانی آن‌ها برای یکدیگر ادامه دارد. در اینجا به مرور یکی از رجزخوانی های راک برای جان سینا و واکنش او نسبت به این موضوع می‌پردازیم؛ واکنشی که به یکی از خاطرات به یادماندنی از این دو کشتی گیر و بازیگر بزرگ تبدیل شد. راک و تهدید کردن جان سینا! / مرور یکی از رجزخوانی جذاب راک و پاسخ حیرت انگیز جان سینا

دواین جانسون و تهدید کردن جان سینا!

جان سینا در برنامه Jimmy Kimmel Live! حضور پیدا کرد و با سورپرایز عجیبی رو به رو شد. میزبان این برنامه به جان سینا گفت که دواین جانسون مهمان شب گذشته این برنامه بوده است و این بازیگر مطرح هالیوود از میزبان برنامه خواسته بود تا پیغام ویژه ای را به جان سینا بازیگر فیلم Peacemaker برساند. راک به او گفت که اگر او بخواهد در مسیر راک قرار بگیرد، عواقب بدی در انتظارش خواهد بود. او اظهار کرد که در چنین شرایطی، راک دندان های جان سینا را در اعماق بدنش فرو می‌برد تا در صورتی که او بخواهد مسواک بزند، مجبور بشود تا مسواک را تا اعماق وجودش فرو ببرد! با این حال بی دلیل نیست که جان سینا به یکی از پرطرفدارترین کشتی گیران WWE تبدیل شد چراکه همواره می‌داند که چطور به چنین تهدیدهای پاسخ بدهد. بازیگر فیلم The Suicide Squad به بهترین شکل ممکن از این تهدید به نفع خود استفاده کرد. راک و تهدید کردن جان سینا! / مرور یکی از رجزخوانی جذاب راک و پاسخ حیرت انگیز جان سینا

پاسخ فوق العاده جان سینا به دواین جانسون

جان سینا از این تهدید به نفع خود استفاده کرد و حتی در پاسخش به او، از او به عنوان بهترین دوست و رفیق خود یاد کرد. او همچنین در ادامه گفت که این تهدید اصلا روی او تاثیر نداشته چرا که در گذشته نیز افراد زیادی بودند که اینگونه او را تهدید کرده بودند. او در پاسخ به جانسون گفت:
اگر تو فکر می‌کنی که این کار تو برای من تهدید به حساب می‌آید، خوب گوش کن! آنجا یک پارکینگ وجود دارد و ترافیک بسیار زیادی آنجا وجود دارد!
راک و تهدید کردن جان سینا! / مرور یکی از رجزخوانی جذاب راک و پاسخ حیرت انگیز جان سینا او همچنین این نکته را اظهار کرد که تنها دلیلی که دواین جانسون او را اینگونه تهدید کرده این است که او قصد دارد که خودش دندان های جان سینا را برای او مسواک بزند! بگو مگوهای آن ها در WWE برای مدتی طولانی ادامه پیدا کرد و بالاخره زمانی که آن ها هر دو وارد دنیای بازیگری شدند به اتمام رسید و همواره از یکدیگر حمایت می‌کنند! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خب وقتی نمیتونید مطلب رو بدون سانسور بنویسید ، ننویسید سنگینترین
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...