واکنش‌ ها به ضربه مشت حبیب نورماگومدوف به یک هوادار؛ این تنها 23 درصد قدرتش بود!

ویدئویی از حبیب نورماگومدوف منتشر شده که نشان می دهد او در محاصره هوادارانش قرار می‌ گیرد و یکی از آنها از حبیب می خواهد که به وی ضربه مشتی بزند.
کدخبر (172750) 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:14
1 261
ویدئویی از حبیب نورماگومدوف منتشر شده که نشان می دهد او در محاصره هوادارانش قرار می‌ گیرد و یکی از آنها از حبیب می خواهد که به وی ضربه مشتی بزند.

به گزارش سرخ نیوز، بدون شک حبیب نورماگومدوف یکی از محبوب ترین مبارزان ام ام ای در جهان است. این مبارز داغستانی بازنشسته هنرهای رزمی ترکیبی به عنوان قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC، در دوران حرفه‌ای خود رکورد قابل بر جای گذاشت و با 29 پیروزی و بدون هیچ شکستی به کارش پایان داد. با این حال چیزی که حبیب را از هم نسلان خود متمایز می‌کند، شخصیت متواضع و تعهد او به ایمان و فرهنگش است.

مشت حبیب نورماگومدوف به یکی از هوادارانش

حبیب نورماگومدوف در اکتبر سال 2020 پس از پیروزی مقابل جاستین گیجی در ابوظبی، بازنشستگی خود از UFC را اعلام کرد. از همان زمان تاکنون، نورماگومدوف به ندرت در انظار عمومی ظاهر شده و به سختی این امکان وجود داشت که خبری از او بدست آورد. با این حال اخیرا ویدیویی با حضور نورماگومدوف در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.
  در این ویدئو حبیب در محاصره هوادارانش قرار می‌گیرد و یکی از آنها از او می خواهد که به وی ضربه مشتی بزند. حبیب نورماگومدوف درخواست این هوادار را رد نمی‌کند و پس از چند ثانیه صحبت کردن با او، یک مشت سریع به شکم این هوادار می‌زند. این هوادار کاملا قدرت و اثر مشت این مبارز روس را احساس می‌کند و برای تحمل درد این مشت مجبور می‌شود چند ثانیه‌ای را روی زانویش خم شود. با این حال او سریعا بلند می‌شود و هر دو نفر یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. اقدام حبیب نورماگومدوف در مشت زدن به این هوادار واکنش‌های مختلفی را از سوی هوادارانش در پی داشته است. برخی معتقدند که او برخورد صمیمانه‌ای با این هوادار داشته و برخی دیگر تصور می‌کنند نورماگومدوف ابتدا حواس این هوادار را پرت کرده و سپس با مشت محکمی به شکم او کوبیده است.

واکنش‌ ها به ضربه مشت حبیب نورماگومدوف به یک هوادار؛ این تنها 23 درصد قدرتش بود!واکنش های متفاوت به قدرت مشت حبیب نورماگومدوف

یکی از هواداران نورماگومدوف در توئیتی نوشته:

این آرام‌ترین مشتی بوده که او زده است.

دیگری نوشته:

این تنها 23 قدرت حبیب بود.

یک هوادار دیگر نوشته:

حبیب با حرف زدن حواسش را پرت کرد تا نتواند عضلات شکمش را سفت نگه دارد.

دیگری نوشته:

تصور کنید یک مرغ پس از خوردن ضربه مشت حبیب چه حسی خواهد داشت.

هوادار دیگر اشاره کرده:

مشت نه چندان قدرتمند اما یک ضربه ناگهانی و بسیار هوشمندانه از طرف حبیب.

محتواهایی که در فضای مجازی از حبیب نورماگومدوف پخش می‌شود، به شدت مورد علاقه هواداران قرار دارد. این نشان می‌دهد که هواداران می‌خواهند بیشتر از این مبارز داغستانی بدانند اما، قهرمان سابق UFC تصمیم گرفته تا از کانون توجه دور بماند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حبیب کیه؟
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...