مبارزه مایک تایسون و پینکلون توماس ؛ ویدئویی از 36 سال پیش!

نوستالژی ناک اوت ۳۶ سال پیش مایک تایسون در اینترنت غوغا به پا کرد و با واکنش گسترده کاربران مواجه شد.
کدخبر (172147) 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:49
0 173
نوستالژی ناک اوت ۳۶ سال پیش مایک تایسون در اینترنت غوغا به پا کرد و با واکنش گسترده کاربران مواجه شد.

به گزارش سرخ نیوز، شاید مایک تایسون از بوکس حرفه‌ای بازنشسته شده باشد اما خاطره مبارزات درخشان او برای همیشه در قلب هواداران بوکس در سراسر جهان خواهد ماند. کاربران اینترنت اخیرا به خاطره‌بازی درباره یکی از مبارزات درخشان ۳۶ سال پیش مایک تایسون در اینترنت پرداخته‌اند و همین امر موجب شده است تا همگان یاد نمایش‌های قدرتمند و مهارت افسانه‌ای تایسون بیفتند. به دنبال این اتفاق فضای مجازی از واکنش‌های طرفداران پر شده است. هوادارانی که تایسون و دستاوردهای او را یادآوری می‌کنند و به تحسین خاطرات به یادماندنی دوران حرفه‌ای او می‌پردازند.

مایک تایسون افسانه‌ ای حیرت طرفداران بوکس را برانگیخت

مبارزه‌ای که به تازگی وایرال شده است جدال بین مایک تایسون در مقابل پینکلون توماس در ۳۰ می سال ۱۹۸۷ است. تایسون در حالی وارد رینگ می‌شود که عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را  در WBA , WBC و IBF یدک می‌کشد و به‌عنوان یکی از برترین بوکسورهای جهان شناخته می‌شود.
  به محض آغاز نبرد، مایک تایسون برتری خود را به پینکلون توماس دیکته می‌کند. او شروع به زدن ضربات سنگین می‌کند و توماس را به گوشه رینگ می‌برد. کاملا واضح است که جدال آن‌ها زمان زیادی به طول نخواهد انجامید. تایسون در شش راند توماس را ناک اوت می‌کند و یک بار دیگر خودش را به‌عنوان یکی از برترین بوکسورهای تمام اعصار اثبات می‌کند. با اینکه این مبارزه مربوط به حدود چهار دهه قبل بوده است اما یادآوری و بازنشر آن موجب سر ذوق آمدن طرفداران بوکس شده است. یکی از این هواداران تحت تاثیر نمایش درخشان تایسون در حساب توییتری خود اینگونه واکنش نشان داده است:

او در دوره اوجش می‌توانست با مشتش یک درخت را از جا بیاندازد.

مبارزه مایک تایسون و پینکلون توماس ؛ ویدئویی از ۳۶ سال پیشواکنش‌های متعدد هواداران به این ویدئو اثبات‌گر این نکته است که اثر مایک تایسون در بوکس مربوط به هیچ دوره زمانی مشخصی نیست و نمایش‌های بی‌مثال مایک آهنین همواره در تاریخ ورزش بوکس جاودانه خواهد بود. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و قدرت افسانه‌ای و نبوغ مایک تایسون، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بوکس در سراسر دنیا را به خود جلب کرد. صد البته دوران حرفه‌ای تایسون هم افت‌ و‌ خیزهای مخصوص به خود را داشته است. اما علیرغم این افت و خیزها تایسون برای همیشه به‌عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ جایگاهی ویژه خواهد داشت و هیچ چیز به توانایی‌های فوق‌العاده او خدشه‌ای وارد نخواهد کرد. هر زمان که هواداران به بهترین مبارزات او نگاه کنند، قدرت اعجوبه‌ای تایسون و استعداد مثال زدنی‌اش در بوکس، آنها را از خود بی خود خواهد کرد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...