موشک پرانی بوکسور معروف اوکراین در جنگ با روسیه

به تازگی فیلمی از الکساندر اوسیک، بوکسور معروف اوکراینی منتشر شده که در جریان دیدارش برای حمایت از سربازان اوکراینی که در نبرد با روسیه مشارکت دارند، مشغول پرتاب موشک است.
کدخبر (173587) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:01
0 138
موشک پرانی بوکسور معروف اوکراین در جنگ با روسیه
به تازگی فیلمی از الکساندر اوسیک، بوکسور معروف اوکراینی منتشر شده که در جریان دیدارش برای حمایت از سربازان اوکراینی که در نبرد با روسیه مشارکت دارند، مشغول پرتاب موشک است.

به گزارش سرخ نیوز، الکساندر اوسیک، قهرمان بوکس حرفه ای اوکراین در مسابقات WBA, IBF و WBO، یکی از حامیان سرسخت کشورش در این جنگ است که در روزهای ابتدایی جنگ برای حمایت از کشورش، سریعا به اوکراین سفر کرد و همین سفر باعث لغو مسابقه مجدد او با آنتونی جاشوا شد. اوسیک در آن زمان به ارتش زمینی اوکراین ملحق شد ولی در خط مقدم نمی جنگید و بعد از متقاعد کردن دوستانش برای ملحق شدن به ارتش، کشورش را ترک کرد تا مجددا تمریناتش برای مسابقه با آنتونی جاشوا را از سر بگیرد و بعد از برد در دومین مسابقه اش مقابل این حریف سرسخت، به عنوان یک قهرمان ملی به کشور بازگشت و با تعدادی از دوستان سربازش دیدار کرد تا به آنها روحیه بدهد و حتی فیلمی از او در حال شلیک موشک با لباس کامل ارتش منتشر شد. موشک پرانی بوکسور معروف اوکراین در جنگ با روسیه

خاطرات الکساندر اوسیک از جنگ اوکراین

ماه گذشته بود که او از تجربه حضورش در جنگ صحبت کرد و گفت:
من در جایی که الان سربازهای ما می جنگند، نجنگیده ام و در بخش دفاع زمینی کیف بودم که خیلی سخت بود. چون به عنوان نیروی گارد مرزی خدمت کردم، افراد نظامی زیادی را می شناسم. در ماه های ابتدایی جنگ، وقتی به بیمارستان رفتم تا از دوستان مجروحم عیادت کنم، آنها به من گفتند که وظیفه ام این است که تمرین کنم و خودم را برای مبارزه ام آماده کنم و با یک برد به خانه برگردم.
او ادامه داد:
همین حالا هم با افراد زیادی که در جنگ حضور دارند صحبت می کنم. در حمایت از آنها، برایشان جملاتی ضبط می کنم و می فرستم و آنها هم برایم هدیه و ویدیوهای ضبط شده شان را می فرستند؛ حتی در میان یک جنگ وحشتناک که به شدت ناراحت کننده است هم برایم ویدیوهای خنده داری از خودشان می فرستند که مشغول خندیدن هستند و اینگونه حواسشان را پرت می کنند.
موشک پرانی بوکسور معروف اوکراین در جنگ با روسیه اوسیک در ادامه گفت:
آخرین ویدیویی که دریافت کردم از باهموت (شهری درمنطقه دونتسک اوکراین) بود که مردی از موشکی فیلم گرفته بود که در فاصله 5 متری آنها افتاده بود. در این فیلم او می گفت: «چه نعمتی را از دست دادیم. خب حالا به جای دیگری می رویم.» بعد از آن هم ویدیویی دریافت کردم که در آن افراد یک سنگر حفر کرده بودند و آتشی برای گرم کردن خودشان درست کردند و می گفتند که ما به یک هتل پنج ستاره نقل مکان کرده ایم.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...