هشدار سیلوستر استالونه با عکس بروس لی ؛ این تمرین شما را خواهد کشت!

سیلوستر استالونه در طی یک پست اینستاگرامی اشاره کرد که کار بیش از حد بدن هنگام ورزش، ممکن است اثرات منفی داشته باشد که تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود.
کدخبر (172181) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:47
1 758
هشدار سیلوستر استالونه با عکس بروس لی ؛ این تمرین شما را خواهد کشت!
سیلوستر استالونه در طی یک پست اینستاگرامی اشاره کرد که کار بیش از حد بدن هنگام ورزش، ممکن است اثرات منفی داشته باشد که تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه سیلوستر استالونه را به‌خاطر فیلم‌های محبوب و پرطرفدار راکی می‌شناسیم اما او پیش از اینکه وارد سینما بشود، در ورزش، نامی برای خود دست و پا کرده و شناخته شده بود. استالونه که به‌خاطر بدن لاغر و برنامه‌های ورزشی سخت‌گیرانه‌اش شهرت دارد، اخیراً پستی در اینستاگرام منتشر کرده است که هم مورد توجه دنبال‌کنندگان خودش و هم طرفداران تناسب اندام قرار گرفته است.

پست سیلوستر استالونه درباره بروسلی

در این پست دو عکس، یکی از بروس لی در حال تمرین انجام تمرین دراگون فلگ و دیگری از خود استالونه که همان تمرین را انجام می‌دهد، در کنار هم دیده می‌شود. در حالی که ابتدا به‌نظر می‌رسد این پست، درواقع فقط مقایسه‌ای ساده میان انجام یک تمرین مشترک از دو چهره افسانه‌ای تناسب اندام باشد، اما در واقع استالونه با انتشار آن تصمیم داشت که در مورد خطرات احتمالی و موارد احتیاطی انجام این حرکات هشدار بدهد. هشدار سیلوستر استالونه با عکس بروس لی ؛ این تمرین شما را خواهد کشت!بسیاری از طرفداران راکی که مدت‌هاست هیکل فوق‌العاده و رژیم‌های سخت ورزشی او را مورد ستایش قرار می‌دهند، احتمالاً از پیام هشدارآمیز او شوکه شدند، اما همانطور که از متن استالونه مشخص است، حتی افراد دارای آمادگی جسمانی هم ممکن است به دلیل محدودیت‌های فیزیکی بدنشان از اثرات منفی چنین تمریناتی در امان نباشند.

پیام سیلوستر استالونه درباره خطرات طولانی مدت تمریناتی

سیلوستر استالونه 76 ساله در پست اخیر خود در اینستاگرام، پیام جالبی را در مورد خطرات طولانی مدت تمریناتی که به زعم او شما را خواهد کشت، با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. پیام استالونه به‌عنوان هشداری برای کسانی است که در طول تمرین، به خود فشار می‌آورند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که هر ورزش، عواقب طولانی مدتی دارد که می‌تواند باعث درد و آسیب در ادامه زندگی شود. هشدار سیلوستر استالونه با عکس بروس لی ؛ این تمرین شما را خواهد کشت! 04استالونه بر اهمیت ایجاد تعادل بین جاه‌طلبی‌های تناسب اندام و روتین‌های تمرینی سالم تأکید می‌کند و این کار را برای جلوگیری از آسیب طولانی‌مدت لازم می‌داند. استالونه توضیح می‌دهد که چگونه تمرینات شدید باعث آسیب به کمرش شده است. این در شرایطی است که او در را در روزهای اوج خود تمرین دراگون فلگ را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. پیام او کاملاً واضح است:
کار بیش از حد بدن هنگام ورزش، ممکن است اثرات منفی داشته باشد که تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود.
با انتشار پست اخیر سیلوستر استالونه در اینستاگرام، جرقه گفتگوی تازه‌ای در مورد اثرات طولانی‌مدت تمرینات شدید در میان هواداران تناسب اندام و بدنسازی زده است. این ستاره هالیوود همیشه به‌خاطر تمرینات ورزشی شدید و هیکل کات خود شناخته شده است. با این حال پست اخیرش به ما یادآوری می‌کند که حتی قوی‌ترین افراد در میان ما نیز می‌توانند تحت تأثیر عواقب تمرینات بیش از حد و شدید قرار بگیرند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سیلوستر درود مطمئن هستم دوست داشتی در دهه 60 میلادی با بروس لی از نزدیک آشنا بودی (بروس یک سال از تو بزرگتر بود) به گفته دوستان بروس لی اگه درخانه بروس میرفتی و لوازم تمرینش را میدیدی به یاد لوازم شکنجه در قرون وسطی می افتادی. «بروس لـــــی» سلطان بی چون و چرای هنرهای رزمی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...