واکنش رونی کلمن به تصویری قدیمی از لیفت آرنولد شوارتزنگر ؛ بیا با هم تمرین کنیم!

رونی کلمن از آرنولد شوارتزنگر خواست تا جلسه تمرینی مشترکی با یکدیگر انجام دهند و به نسل‌های جدید نشان دهند که چطور آن تمرینات و کارها را انجام می‌دادند.
کدخبر (172055) 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:20
2 1881
رونی کلمن از آرنولد شوارتزنگر خواست تا جلسه تمرینی مشترکی با یکدیگر انجام دهند و به نسل‌های جدید نشان دهند که چطور آن تمرینات و کارها را انجام می‌دادند.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر دو اسطوره بدنسازی هستند که در ادوار مختلف بر لیگ حرفه‌ای فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام حکمرانی می‌کردند. در ویدیوی اخیری که در یوتیوب منتشر شده، رونی کلمن نگاهی دقیقی به تصویری قدیمی از وزنه زدن آرنولد شواتزنگر انداخته و از قهرمان هفت دوره مستر المپیا خواسته تا در آینده با یکدیگر تمرین کنند. شوارتزنگر در مجموع هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا را در طول دهه 1970 و 1980 میلادی به دست آورد. شوارتزنگر که روی صحنه رقبای بزرگی مانند فرانک زین، سمیر بنوت و سرجیو اولیوا را کنار خود می‌دید، غول بزرگی در میان بدنسازان آن دوران طلایی محسوب می‌شد. علیرغم اینکه شوارتزنگر در دوران بازنشستگی به فعالیت‌های دیگر پرداخته اما همچنان اشتیاقش به انجام فعالیت‌های بدنسازی پابرجاست. او کسی است که جشنواره سالانه ورزشی آرنولد را در سال 1989 تأسیس کرد.

واکنش رونی کلمن به تصویری قدیمی از لیفت آرنولد شوارتزنگر ؛ بیا با هم تمرین کنیم!

تمرین بدنسازی آرنولد شوارتزنگر تحسین رونی کلمن را به همراه داشت

دهه‌ها پس از آخرین رقابت آرنولد شوارتزنگر روی صحنه مسابقات بدنسازی، رونی کلمن که از او با عنوان هیولای توده‌ای یاد می‌شد، به روزهای اوج خودش رسید. رونی کلمن در سال 1998 با کمک رقیبش فلکس ویلر که چد نیکولز را به عنوان مربی قدیمی‌اش به کلمن معرفی کرد، توانست اولین قهرمانی مستر المپیای خود را کسب کند. رونی کلمن توانست در سال 2005 با رکورد 8 قهرمانی لی هنی برابری کند و نامش را به عنوان پرافتخارترین بدنساز تاریخ در کنار هنی قرار دهد. کلمن که همواره به دلیل قدرت بدنی عجیبش معروف بوده، تعدادی لیفت چشمگیر مانند پرس پا 1000 کیلوگرمی و ددلیفت 350 کیلوگرمی داشته است. حالا کلمن به بررسی چندین تصویر وزنه زدن و لیفت آرنولد شوارتزنگری پرداخته که اکنون در 75 سالگی به سر می‌برد.
رونی کلمن در واکنش به این تصویر می‌گوید:

امروز آرنولد بزرگ را اینجا داریم. احتمالا خیلی از شما او را می‌شناسید. ما دوستان خوبی با هم هستیم. بنابراین احتمال دادم ساختن ویدیویی از چند تصویر قدیمی لیفت کردن آرنولد ایده خوبی باشد.

کلمن در حال تماشای اجرای پرس نیمکت شیبدار شوارتزنگر گفت:

فکر می‌کنم وزنه‌ای که انتخاب کرده 135 کیلوگرمی باشد.. نه فکر می‌کنم یا 100 کیلوگرمی یا 125 کیلوگرمی باشد.. بلند کردن این وزنه‌ها برای آرنی مانند بلکند کردن بادام زمینی است!

واکنش رونی کلمن به تصویری قدیمی از لیفت آرنولد شوارتزنگر ؛ بیا با هم تمرین کنیم! کلمن شوارتزنگر را به خاطر انجام حرکت فلای دمبل و چند حرکت دیگر مورد تحسین قرار داده و در مورد میزان تمریناتی که قهرمانان گذشته مستر المپیا مانند آرنولد یا دوریان یتس داشته‌اند، می‌گوید:

حرکات پارویی که به نظر می‌رسد کاری نداشته باشد و برایشان بزرگ و دردسرساز نیست. بدون دردسر و بدون فشار. او یکی از بزرگترین بدنسازان تمام تاریخ است. برای من، دوریان و آرنولد این سخت‌ترین تمرین است. فکر می‌کنم ما سخت‌ترین مربیان تمرین دهنده بودیم چراکه دوریان واقعا سخت کوش بود.

جلسه تمرینی مشترک رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر

رونی کلمن قبل از یادآوری آن روز، از آرنولد خواست تا با یکدیگر همکاری مشترکی داشته باشند و به نسل‌های جدید نشان دهند که چطور آن تمرینات و کارها را انجام می‌دادند.

یک جلسه تمرینی دیگر با انواع خاطرات زنده شده از گذشته به پایان رسید. روزها و ساعت ها در باشگاه، تمرین بسیار سخت، فشار زیادی که به ما وارد می‌شد، این دقیقا چیزی است که بدنسازان امروز آن را انجام نمی‌دهند. بخاطر همین فکر می‌کنم من و آرنولد باز هم باید کنار هم قرار بگیریم و به این بچه‌ها نشان دهیم که چگونه قرار است این کار انجام شود، در مورد آن آرنولد چه می‌گویی، آره رفیق، وزن کم کن.

واکنش رونی کلمن به تصویری قدیمی از لیفت آرنولد شوارتزنگر ؛ بیا با هم تمرین کنیم! کلمن که تحت تأثیر لیفت قدیمی شوارتزنگر قرار گرفته، او را به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران نامید. این اولین بار نیست که کلمن در یک ویدیو، واکنش هیجان انگیزی نسبت به یک تصویر قدیمی نشان می‌دهد. او در نوامبر گذشته به برخی از اتفاقات دردناک در باشگاه‌های بدنسازی واکنش نشان داد و اظهار نظر کرد. در حالی که او از هیجانات و اتفاقات در بدنسازی لذت می‌برد، او از این ویدیو برای آموزش نحوه صحیح لیفت زدن و اجتناب بدنسازان تازه کار از انجام حرکات خطرناک استفاده کرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هم آرنولد و هم رونی بدون شک دو تن از اسطوره های تکرار نشدنیه دنیای بدنسازی و زیبایی اندام هستن که در دو دوران کاملا متفاوت با هم روی استیج رفتند ، ولی اگر منصفانه قضاوت کنیم که در صورتی اگر آرنولد در دوره رونی کلمن با این استیل بدنی روی استیج میرفت برای رقابت بدون شک رونی کلمن اونو شکست میداد ، ولی از یک طرف هم احتمال داره اگر رونی کلمن در دوران آرنولد میبود با علم بدنسازیه اون دوران شاید بدنش در این حد عضلانی و زیبا ساخته نمیشد و این رونی بود که از ارنولد شکست میخورد ، پس نتیجه میگیریم که هر دو نفر از سلاطین بلامنازع و بدون رقیب دوران خودشون بودند و تا ابد خواهند ماند همچون لی هنی ، دوریان ، فیل و جی و ...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بحث رونی کلمن جداست... هادی خودمون فقط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...