گزارش بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم / صعود سخت آبی ها به نیمه نهایی

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
کدخبر (173565) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:43
0 155
گزارش بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم / صعود سخت آبی ها به نیمه نهایی
بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، استقلال بعد از شکست در دربی 100 نسبت به پرسپولیس و سپاهان شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ دارد و با این حساب می کوشد در جام حذفی قهرمان شود. پیروزی مقابل پارس جنوبی، آبی ها را یک گام به کسب جام قهرمانی جام حذفی نزدیک تر کرد.

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد.

ساعت و تاریخ استقلال و پارس جنوبی جم 

ساعت و تاریخ بازی استقلال و پارس جنوبی جم طبق برنامه اعلام شده شنبه 9 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 17:30 بود.

ورزشگاه بازی استقلال پارس جنوبی جم

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال و پارس جنوبی جم 

گروه داوری: احمد محمدی، سعید قاسمی، محمدصالح عرب آبادی، مهدی انصارنژاد / ناظر: محمدرضا اکبریان

استقلال

استقلالی ها بعد از آنکه امیدهای شان برای قهرمانی در لیگ برتر خلیج فارس کمرنگ شده چشم به قهرمانی در جام حذفی دوخته اند.

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم بدین شرح اعلام شد؛ سید حسین حسینی، رافائل سیلوا(۴۶-آرمان رمضانی)، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی(۸۳- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور(۷۰- آرش رضاوند)، محمد محبی(۴۶-رضا میرزایی)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری(۴۶- زبیر نیک‌نفس)

شماتیک ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبیپارس جنوبی جم

در نگاه نخست پارس جنوبی نمی تواند رقیب قدرتمندی برای تیم پرستاره ساپنیتو باشد اما جمی ها نشان داده اند در خانه همواره برای استقلال دردسرساز بوده اند.

ترکیب پارس جنوبی جم مقابل استقلال

ترکیب پارس جنوبی جم مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛ روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی، حمیدرضا نادری(۸۲-بابامحمدی)، عرفان‌پورافراز، همایون افتخاری، محمدعلی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو و میلاد سوری ترکیب پارس جنوبی مقابل استقلال

خط زمان بازی استقلال و پارس جنوبی جم 

دقیقه ۱۵: بهترین فرصت گلزنی ممکن برای استقلال پس از اعلام خطای پنالتی روی مهری توسط محمد محبی از دست رفت. ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد (ویدئو). دقیقه ۲۷: شوت مهدی‌پور روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه پیدا نکرد و توپ این بازیکن با اختلافی نه‌چندان کم از کنار تیر عمودی به اوت رفت. دقیقه ۳۲: شوت والی تماشایی میلاد سوری از پشت محوطه جریمه با نوک انگشتان حسینی به کرنر رفت. دقیقه ۴۹: روی یک ارسال تماشایی از سمت راست خط دفاعی استقلال، همایون افتخاری فاصله‌ای تا باز کردن دروازه حسینی نداشت اما سنگربان باتجربه استقلال ضربه سر مهاجم پارس را به کرنر فرستاد. دقیقه ۵۴: شوت میرزایی را دروازه‌بان پارس جنوبی با واکنشی به موقع دفع کرد و در ادامه هم ضربه آرمان رمضانی با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه ۴۹: روی یک ارسال تماشایی از سمت راست خط دفاعی استقلال، همایون افتخاری فاصله‌ای تا باز کردن دروازه حسینی نداشت اما سنگربان باتجربه استقلال ضربه سر مهاجم پارس را به کرنر فرستاد. دقیقه ۵۴: شوت میرزایی را دروازه‌بان پارس جنوبی با واکنشی به موقع دفع کرد و در ادامه هم ضربه آرمان رمضانی با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه ۷۲: رضا میرزایی بهترین بخت استقلال در نیمه دوم را در مقابل دروازه خالی پس از دریافت توپ از جعفر سلمانی از دست داد. ضربه زمینی این بازیکن روی پاس سلمانی که سه بازیکن پارس را جا گذاشته بود، به بیرون رفت. دقیقه ۸۶: روی ضدحمله برق‌آسای بازیکنان استقلال، پاس مهدی قایدی به پیمان بابایی رسید اما این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را با اختلاف به بیرون زد. دقیقه ۹۶: موقعیت فوق العاده گلزنی برای آبی‌پوشان روی سانتر میرزایی به دست آمد که ضربه قیچی پیمان بابایی و در ادامه ریباند روزبه چشمی توسط روزبه سینکی مهار شد تا کار بدون‌گل دنبال شود. دقیقه ۱۰۰: باز هم روی ارسال از جناحین بازیکنان پارس فرصت گلزنی داشتند که ضربه سر سجاد موسوی توسط حسینی با یک واکنش تماشایی مهار شد.

نتیجه بازی استقلالشرح گل:

سعید مهری در دقیقه 97 برای استقلال: سعید مهری روی یک موقعیت نصفه و نیمه از زاویه بسته درحالی که همه منتطر پاس عرضی از سمت او بودند، دروازه سینکی را با یک ضربه دقیق پای چپ باز کرد (ویدئو).

کارت زرد:

پارس جنوبی: رضا هاشمی (۴۸) - سیدسجاد موسوی ۹۱ استقلال: سعید مهری (۸۰)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم 

* کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم به نسبت دوره حضور پارس جم در لیگ برتر به شکل محسوسی افت کرده بود.

* اعلام پنالتی به سود استقلال با خطای عیسی پرتو روی سعید مهری، با شادی هواداران همراه شد. روزبه سینکی، دروازه‌بان پارس جم پیش از ضربه محمد محبی به سمت او رفت و خواست توپ را روی نقطه کرنر بکارد که این کار سبب شد داور به او تذکر بدهد. پس از خراب شدن این پنالتی  با ضربه‌ای که بازیکن آبی‌ها به آسمان زد در دقیقه 15، سینکی برای لحظاتی دچار مصدومیت شد.

* کارت زرد نگرفتن بازیکن پارس پس از خطای روی قائدی در دقیقه 23 با اعتراض چشمی و مرادمند به احمد محمدی، داور بازی همراه شد.

* پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به داخل زمین در دقیقه ۸۸ موجب توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد.

نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی جم 

نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی جم برد یک بر صفر تیم ساپینتو بود.

خلاصه بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم 

خلاصه دیدار پارس جنوبی جم 0 استقلال 1 را از این صفحه ببینید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...