آلجامین استرلینگ : سجودو دیگر آن مبارز سابق نخواهد بود

کدخبر (173598) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:44
0 119
آلجامین استرلینگ : سجودو دیگر آن مبارز سابق نخواهد بود
آلجامین استرلینگ بعید می‌داند که هنری سجودو هنوز هم همان مبارز سه سال پیش باشد.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو، قهرمان سابق UFC در دسته خروس وزن قرار است پس از مدت‌ها دوباره به روی رینگ هشت ضلعی بازگردد. آخرین مبارزه هنری سجودو در UFC 249 اتفاق افتاد که «پیام رسان» در طی آن موفق شد حریف خود یعنی دومنیک کروز را ناک اوت کند. سجودو پس از این مبارزه از رقابت حرفه‌ای ام ام ای خداحافظی کرد. او در آن زمان ٣٣ سال داشت. سجودو در توضیح تصمیمش گفته بود که احساس می‌کند در دوران حرفه‌ای خود به هرچه می‌خواست رسیده است و حالا قصد دارد تشکیل خانواده بدهد. اما تنها هفت ماه پس از آن بود که هنری سجودو در صفحه توئیتر اعلام کرد که در حال سنجیدن شرایط برای برگزاری یک مبارزه در دسته پروزن UFC است. این قهرمان سابق المپیک قصد داشت این مبارزه را با الکساندر وولکانفسکی به انجام برساند اما UFC با برگزاری آن موافقت نکرد. از آن زمان به بعد تمرکز سجودو بر دسته خروس وزن و قهرمان فعلی این دسته یعنی آلجامین استرلینگ معطوف شد. آلجامین استرلینگ : سجودو دیگر آن مبارز سابق نخواهد بود آلجامین استرلینگ و هنری سجودو در طی ماه‌های اخیر مدام مشغول رجزخوانی برای یکدیگر بوده‌اند. در روز بیستم فوریه سال جاری میلادی استرلینگ در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که قرار است در روز ششم می و در UFC 288 برای دفاع از کمربند قهرمانی خود برابر هنری سجودو قرار بگیرد. پس از اینکه قرار این مبارزه به‌طور رسمی اعلام شد سجودو دائما ویدئوهایی از تمرینات فشرده خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. با این حال آلجامین استرلینگ معتقد است که حریفش همان مبارزی نخواهد بود که در سال 2020 بود.

استرلینگ : او مشغول تمرین بوده یا سرگرم مسخره بازی در یوتیوب؟

هنری سجودو با وجود دوری چند ساله از رینگ همچنان طرفداران پروپاقرص خود را حفظ کرده است. در حال حاضر بدن او در شیپ مناسبی قرار دارد و آلجامین استرلینگ نیز به این موضوع اذعان کرده است. آلجامین استرلینگ : سجودو دیگر آن مبارز سابق نخواهد بود با این حال استرلینگ در مصاحبه اخیر خود با مگان اولیوی گفته است که بعید می‌داند سجودو هنوز هم همان مبارز سابق باشد:

می‌دانم که او استعداد زیادی دارد. این را هم می‌دانم که مبارز سرسختی است و قرار است با چه کسی طرف باشم. او می‌تواند بگوید که مبارزی را شکست داده است که من را ناک اوت کرده است (اشاره به مارلون مورائس). اما شاید بهتر باشد که نگاهی هم به جزئیات و روند مبارزات داشته باشیم. من همیشه سعی کردم ارزیابی منصفانه‌ای از مبارزات داشته باشم. متوجهم که سجودو در این سه سال زیر نظر مربی بوده است. اما او در کل این مدت مشغول تمرین بوده است؟ یا مشغول مسخره‌بازی در یوتیوب؟ این چیزی‌ست که اعتماد بنفس زیادی به من می‌دهد. آیا او همان هنری سجودو سه سال پیش خواهد بود؟ با همان سرعت و همان قدرت؟ احتمالا کندتر خواهد بود و کندتر واکنش نشان خواهد داد. و این یک مبارزه کشتی آزاد نیست. این مبارزه‌ای میان مشت‌هاست.

به‌نظر می‌رسد که آلجامین استرلینگ با اعتماد بنفس کامل برای دفاع از کمربند خود برابر تریپل سی قرار خواهد گرفت. با این حال اگر هنری سجودو با آمادگی کامل پا به روی رینگ بگذارد، استرلینگ کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...