ادای احترام جی کاتلر به دواین جانسون ؛ ژان کلود ون دام و سیلوستر استالونه الهام بخش من بودند!

جی کاتلر در طی یک مصاحبه به بررسی شایعه مصرف استروئید از سوی دواین جانسون پرداخت.
کدخبر (173716) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:05
0 457
ادای احترام جی کاتلر به دواین جانسون ؛ ژان کلود ون دام و سیلوستر استالونه الهام بخش من بودند!
جی کاتلر در طی یک مصاحبه به بررسی شایعه مصرف استروئید از سوی دواین جانسون پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر یکی از چهره‌های شاخص بدنسازی در بخش آزاد مردان در اوایل هزاره جدید میلادی بود. کاتلر در آخرین مصاحبه خود، در مورد تهمت استفاده دواین جانسون از استروئید در فیلم‌هایش و رقابتش با رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا، صحبت کرده است. جی کاتلر سرانجام در سال 2006، کاتلر و به‌دنبال رسیدن به چندین عنوان نائب قهرمانی در مستر المپیا، توانست رونی کلمن را از تاج و تختش در مستر المپیا پایین بکشد. کاتلر با رقابت پویایی که داشت و با توجه به فرم و اندازه خاصش، توانست خودش را از سایر رقبایش در بخش آزاد مردان متمایز کند او به خاطر فیگور نمادین quad stomp شهرت دارد و به‌عنوان یکی از معدود بدنسازانی شناخته می‌شود که دقیق‌ترین و پرجزئیات‌ترین پایین‌ تنه‌ها را در تاریخ این ورزش داشته است.

ادای احترام جی کاتلر به دواین جانسون ؛ ژان کلود ون دام و سیلوستر استالونه الهام بخش من بودند!خبری از بازگشت جی کاتلر به مسابقات نیست

کاتلر در سال 2013 بازنشسته شد. او حتی با وجود اینکه سال‌هاست در رقابتی شرکت نداشته، سلامت، تناسب اندام و حفظ ثبات خود را جدی می‌گیرد. جی کاتلر به‌طور معمول، جلسات تمرینی انگیزشی مشترکی را با اینفلوئنسرهای تناسب اندام برگزار می‌کند. در یکی از این جلسات تمرینی با لکسی لیتل، هیکل جی کاتلر در فضای مجازی وایرال شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. هواداران هم بلافاصله این سؤال را مطرح کردند که آیا امکان بازگشت او برای حضور در رقابت مسترز المپیای 2023 در ماه آگوست وجود دارد یا خیر؟ متأسفانه جی کاتلر بلافاصله پس از اینکه این تصویر به‌سرعت در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید، هرگونه احتمال بازگشت به صحنه مسابقات را رد. در عوض، قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا عنوان کرد که در حال تغییر فیزیک بدنی خود در قالب چالشی به نام «مناسب برای 50 سالگی» است. کاتلر در جدیدترین فعالیت خود، در گفتگو با پادکست Factz نظراتش را درباره حرفه خود، دواین جانسون و تجربیاتش در مورد استفاده از TRT و داروهای تقویت کننده عملکرد (استروئید) بیان کرد. جی کاتلر می‌گوید که توانسته با ساختن پاها و شانه‌هایش، پهنی کمر خود را جبران کند و حالت X خود را حفظ کند.
مقایسه فیزیک بدنی واقعاً سخت است. ساختار بدن افراد معمولاً متفاوت است. من از داشتن یک کمر فوق‌العاده کوچک برخوردار نبودم، بنابراین واقعاً مجبور شدم با ساختن پاهایم به سمت بیرون و شانه‌هایم به سمت خارج، آن را جبران کنم تا حالت X را داشته باشم.

توضیح جی کاتلر در رابطه با مصرف استروئید

جی کاتلر بر این باور است که باتوجه به در دسترس بودن تجهیزات، غذا و استروئید، بدنسازان امروزی اندازه بیشتری نسبت به دوران آرنولد شوارتزنگر دارند.
همانطور که می‌دانید، بچه‌ها خیلی بزرگتر از زمان آرنولد شدند. غذا، تجهیزات، داروها، همه چیز در دسترس است. علم بسیار عمیق‌تر شده اما در عین حال، بچه‌ها پول زیادی برای این کار می‌پردازند. حامیان مالی، نقش مهمی را در این میان ایفا می‌کنند. این یک حمایت بزرگ از ورزش و تغذیه برای بدنسازی است. به همین خاطر، بدنسازان پول خوبی از این حامیان دریافت می‌کنند تا بتوانند خوب بخوابند و خوب تمرین کنند. حقیقت این است که مانند رژیم‌های غذایی و هر چیز دیگری، احساس می‌کنم بسیاری از بدنسازان واقعاً می‌توانند بدون اینکه مجبور باشند به سختی تلاش کنند، اگر منطقی باشد به موفقیت‌های قابل توجهی در بدنسازی برسند.
ادای احترام جی کاتلر به دواین جانسون ؛ ژان کلود ون دام و سیلوستر استالونه الهام بخش من بودند! 03جی کاتلر تأکید کرد که تصورات نادرستی در مورد استفاده از TRT / استروئید وجود دارد و عنوان کرد که این داروها هیچ وقت باعث نشدند تا او کنترل خود را از دست بدهد.
این داروها آنطور که تصور می‌شد، نبودند. این تصوراتی که اکنون وجود دارد، چیزی است که در فیلم‌ها دیده می‌شود. آن‌ها یک فرد را طوری به تصویر می‌کشند که با مصرف مقداری تستوسترون، پرخاشگر می‌شود. این یک تصور اشتباه است و من در مورد آن بااطمینان به شما می‌گویم که اینگونه نیست. این داروها مرا هیچ وقت به جنون نکشاند و باعث نشد کنترلم را از دست بدهم. ما درمورد TRT صحبت می‌کنیم که اکنون محبوب است و من می‌دانم که اتهامات زیادی در مورد اینکه چه کسی TRT مصرف می‌کند یا نمی‌کند، وجود دارد. بدیهی است که نام دواین جانسون زیاد به گوش می‌رسد. همانطور که گفتم خودم و تمام آزمایشات خونی که داشتم، کاملاً تحت نظر بود. همسر سابقم یک پرستار بود، بنابراین او می‌دانست که قوانین چطور هستند و همیشه آماده بود تا کارهای لازم را انجام دهد و هر آزمایشی که نیاز بود را از من بگیرد. آزمایش خون به‌خوبی می‌تواند همه چیز را نشان دهد.

مصرف استروئید از سوی دواین جانسون

وقتی از جی کاتلر در مورد استفاده دواین جانسون از استروئید سؤال شد، او افزود:
او هیچ وقت حد و حدود خود را زیر پا نمی‌گذارد و نمی‌تواند راحت باشد. او برایم بسیار قابل احترام است. مانند همین که درباره خودش دروغ نمی‌گوید و عنوان نمی‌کند من بدنی طبیعی دارم. او فقط درباره‌اش حرف نمی‌زند. می‌دانید، من اخلاق کاری او را می‌دانم، می‌دانم که در سن او رایج است که افراد زیادی TRT استفاده کنند. کاری که او انجام می‌دهد شغل شماره یک اوست. من می‌توانم راحت بگویم TRT مصرف می‌کنم. چون اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، به هیکلم و به ظاهر عضلانی 135 کیلوگرمی نگاه می‌کنم و آن را با بدن 123 کیلوگرمی که با آن قهرمان مستر المپیا شدم، مقایسه می‌کنم.
ادای احترام جی کاتلر به دواین جانسون ؛ ژان کلود ون دام و سیلوستر استالونه الهام بخش من بودند!او در ادامه گفته:
اگر ادعا کنم که بدنی طبیعی دارم، شما باید مرا بکشید. پروتکل‌های هرکسی متفاوت است. بنابراین مردان از نظر ژنتیکی نیازی به استفاده از آنچه دیگر افراد ممکن است مجبور به استفاده از آن باشند، نیستند. شما در یک پروتکل از مواد مختلفی استفاده می‌کنید و همه بدنسازان از یک پروتکل پیروی نمی‌کنند اما پایه پروتکل شما اساساً تستوسترون است و پس از آن، فقط باید تغذیه درست باشد و به خودتان 4 ماه فرصت بدهد تا به بهترین هیکل ممکن دست پیدا کنید.

جی کاتلر و رقابت با رونی کلمن

قبل از تمجید از رونی کلمن به‌عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران، کاتلر از کلود ون دام و سیلوستر استالونه به‌عنوان اولین کسانی که الهام‌بخش وی بودند، نام برد.
هیکل من بیش از حد بزرگ بود و نمی‌توانستم جذب بدنسازی شوم. من در طول دوران ورزشم ازدواج کرده بودم. تمام هدف من این بود که بهترین بدنساز باشم. در ابتدا شاید آرنولد بود اما راستش ون دام و استالونه اولین قهرمانان من بودند. فکر می‌کردم که هیکل آن‌ها در آن زمان غیرقابل باور بود. مسلماً رونی کلمن بهترین بدنسازان تمام دوران است. حقیقتا آرنولد، بزرگ این ورزش است اما کلمن، هیکل دیوانه‌واری داشت.
کاتلر در ادامه گفته:
من از این اصطلاح که تو اولین بازنده هستی متنفرم، چون هنوز همان جا هستی، درست همان جا. شما به‌نوعی در صف قهرمانی هستید. مشکل این است که یک نفرین در بدنسازی وجود دارد که در آن کسی که در رتبه دوم قرار می‌گیرد، معمولاً دیگر دیده نمی‌شود. بنابراین این یک نفرین بود و من در واقع آن نفرین را شکستم.
جی کاتلر اخیراً در گفتگو با میلوس سارسف به این موضوع پرداخته بود که کدام یک از قهرمانان مسابقات مستر المپیا در صورت رقابت با بدنسازان امروزی می‌توانند به موفقیت برسند. آن‌ها به‌طور مشترک دوریان یتس و رونی کلمن را بدنسازانی معرفی کردند که می‌توانند همین حالا هم در رقابت‌ها بدرخشند. همچنین کاتلر پیش از این هم به موضوع استفاده راک از استروئیدها پرداخته و گفته بود که به این ستاره فوق‌العاده احترام می‌گذارد که ترجیح داده در مورد این موضوع به‌طور عمومی صحبت نکند. با این حال، جو روگان از دواین جانسون خواسته است تا در مورد استفاده از این مواد بهطور واضح صحبت کند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...