تریپل اچ برای رسلمنیا 40 نقشه می‌کشد؛ رومن رینز مقابل کودی رودز!

به نظر می‌رسد جدول مسابقات رسلمنیا 40 از الان در حال تکمیل شدن باشد.
کدخبر (174063) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:51
0 257
تریپل اچ برای رسلمنیا 40 نقشه می‌کشد؛ رومن رینز مقابل کودی رودز!
به نظر می‌رسد جدول مسابقات رسلمنیا 40 از الان در حال تکمیل شدن باشد.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد کمپانی WWE به دنبال این است که در رسلمنیا 40، در یک مبارزه مجدد رومن رینز را در مقابل کودی رودز قرار دهد. طبق گزارش‌های مطرح شده، این مسابقه به عنوان رویداد اصلی رسلمنیا 40 مورد بحث قرار گرفته است.

تقابل بزرگ در رسلمنیا 40 ؟

از آنجایی که کودی رودز و رومن رینز در دو برند Raw و SmackDown فعالیت دارند، برگزاری این دیدار در حال حاضر ممکن نیست اما با این حال هنوز زمان زیادی تا برگزاری رسلمنیا 40 باقی مانده و ممکن است تغییرات زیادی پیش بیاید. در حال حاضر، کودی رودز باید با سخت ترین چالش دوران حرفه ای خود یعنی براک لزنر در Backlash رقابت کند. تریپل اچ برای رسلمنیا 40 نقشه می‌کشد؛ رومن رینز در برابر کودی رودز! پس از رسلمنیا 39، کودی رودز مورد تهاجم براک لزنر قرار گرفت و از آنجایی که رومن رینز توانسته براک لزنر را شکست دهد، قطعا توانایی کودی رودز در Backlash مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. از زمانی که تریپل اچ کنترل بخش خلاقیت کمپانی WWE را به دست گرفت، نشان داده که دیدگاه خوبی نسبت به موضوعات خلاقانه در کشتی کج دارد. به گزارش GiveMeSport احتمال رویارویی رومن رینز و کودی رودز در رسلمنیا 40 که سال آینده در فیلادلفیا برگزار خواهد شد، بسیار زیاد است. جزئیات این مبارزه هنوز مشخص نیست اما پیشنهاد آن روز میز برگزارکنندگان است. علاوه بر این، ظاهراً این دیدار قرار است رویداد اصلی رسلمنیا باشد.

مبارزه اجتناب ناپذیر کودی رودز و رومن رینز

تقسیمات صورت گرفته در درفت سال 2023 کمپانی WWE نشان می‌دهد که رومن رینز و کودی رودز حداقل برای چند ماه آینده در مسیر یکدیگر قرار نخواهند گرفت و هر کدام به ترتیب در سازمان‌های SmackDown و Raw به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در حالی که برای دیدار مجدد این دو کشتی گیر تبلیغات زیادی شده است، باید دید که داستان در طول ماه‌های منتهی به رسلمنیا 40 چگونه پیش خواهد رفت. به نظر می‌رسد WWE تصمیم دارد این دو کشتی گیر را تا حد ممکن از یکدیگر دور نگه دارد تا از رویارویی رومن رینز و کودی رودز در رسلمنیا 40 رونمایی کند. تریپل اچ برای رسلمنیا 40 نقشه می‌کشد؛ رومن رینز در برابر کودی رودز! در حالی که طرفداران در ابتدا تصور می‌کردند کودی رودز مسابقه مجدد خود را در Backlash انجام خواهد داد، براک لزنر کارشکنی کرد و با آغاز دشمنی با کودی رودز، این تقابل را تا حدی زیر سوال برد. کشتی رودز و لزنر به عنوان رویداد اصلی Backlash انتخاب شده است اما رومن رینز قرار نیست در این رویداد در پورتوریکو شرکت کند. رومن رینز قرار است کشتی بعدی خود را در تورنومنت «شب قهرمانان» جده عربستان انجام دهد. جالب اینجاست که تا آن زمان رومن رینز نیز دوره 1000 روزه خود را به عنوان قهرمان جهان کامل خواهد کرد. هنوز حریف رومن رینز برای شب قهرمانان مشخص نیست. به این ترتیب باید دید تریپل اچ چه برنامه‌هایی برای او در آستین دارد. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...