تنها مبارزه کردن او را قانع می‌کرد؛ داستانی ناگفته از مبارزه بروس لی و اسطوره بدنسازی!

یکی از طرفداران بروس لی تصویری از بولو یونگ و او را برای یادآوری این صحنه فراموش شده منتشر کرد که قدرت‌ها و توانایی‌های غیرقابل انکار بروس لی را نشان می‌دهد.
کدخبر (173622) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:00
6 601
تنها مبارزه کردن او را قانع می‌کرد؛ داستانی ناگفته از مبارزه بروس لی و اسطوره بدنسازی!
یکی از طرفداران بروس لی تصویری از بولو یونگ و او را برای یادآوری این صحنه فراموش شده منتشر کرد که قدرت‌ها و توانایی‌های غیرقابل انکار بروس لی را نشان می‌دهد.

به گزارش سرخ نیوز، Enter The Dragon که در دهه 1970 به روی پرده‌ها رفت، یکی از پرطرفدارترین فیلم هایی است که بروس لی در آن نقش ایفا کرده است؛ از دیالوگ‌های بازیگران گرفته تا صحنه‌های اکشن، تمام قسمت‌های این فیلم برای طرفداران جذاب و هیجان‌انگیز بود. اخیراً پستی در فضای مجازی منتشر شده که یکی از صحنه‌های فراموش شده مرتبط با این فیلم را مرور کرده است. بروس لی که قهرمان این فیلم محسوب می‌شود، در این صحنه با بولو یونگ شخصیت منفی این فیلم مبارزه می‌کند، اما نه جلوی دوربین. تنها مبارزه کردن او را قانع می‌کرد؛ داستانی ناگفته از مبارزه بروس لی و اسطوره بدنسازی!در تاریخ دوم اردیبهشت (بیست و دوم آوریل) یکی از طرفداران لی تصویری از بولو یونگ و بروس لی را برای یادآوری این صحنه فراموش شده، در فیسبوک منتشر کرد. اسطوره بدنسازی در این صحنه متوجه قدرت‌ها و توانایی‌های غیرقابل انکار بروس لی شد.

سفر در زمان: بولو یونگ در مقابل بروس لی

یکی از طرفداران بروس لی تصویری از صحنه مبارزه این دو اسطوره را در فیسبوک منتشر کرد. لی در این فیلم، هیچ ارتباط مستقیمی با یونگ نداشت و به همین دلیل، آن‌ها هیچوقت در فیلم اصلی با یکدیگر مبارزه نکردند. با این حال، این طرفدار در کپشن این پست داستان ناگفته این صحنه و این مبارزه را توضیح داد. داستان از این قرار بود که یونگ هیچوقت فرصت مبارزه با لی را در فیلم اصلی پیدا نکرده بود اما قصد داشت تا قدرت او را بسنجد. به همین دلیل، یونگ از او در خواست کرد تا با یکدیگر مبارزه کنند. آن‌ها در رابطه با شرایط این مبارزه صحبت کردند و کم کم جدلی بین آن‌ها شکل گرفت و در نهایت با یکدیگر مبارزه کردند. تنها مبارزه کردن او را قانع می‌کرد؛ داستانی ناگفته از مبارزه بروس لی و اسطوره بدنسازی!یونگ، لی را بلند کرد و بروس لی نیز سریعاً از دستان او فرار کرد. بعد از این، لی سریعاً مشت‌هایی را به سینه یونگ وارد کرد. به نظر می‌رسد که لی طوری به قفسه سینه او ضربه وارد کرد که این بدنساز بزرگ، دیگر توان مقابله با او را نداشت و در نهایت تسلیم شد. این مبارزه باعث شد که یونگ در تمام مصاحبه‌های بعدی با احترام از بروس لی و قدرت فوق‌العاده‌اش یاد کند. یونگ همچنین در یکی از مصاحبه‌های خود داستان جالبی را در رابطه با بروس لی تعریف کرد.

بروس لی و مبارزه با دیگران

بولو یونگ در یکی از مصاحبه‌های خود در رابطه با شخصیت بروس لی صحبت کرد. او اظهار کرد که برخلاف قدرت فوق‌العاده و مهارت‌های باورنکردنی‌اش، او هرگز از آن‌ها غیر از جلوی دوربین استفاده نمی‌کرد و مهارت‌های خود را به رخ بقیه نمی‌کشید. با این حال، همواره افرادی بودند که قصد داشتند توانایی های خود را مقابل این استاد بزرگ امتحان کنند. یونگ اظهار کرد:
بروس قصد مبارزه با دیگران را نداشت اما احساس می‌کرد که مجبور به این کار است.
تنها مبارزه کردن او را قانع می‌کرد؛ داستانی ناگفته از مبارزه بروس لی و اسطوره بدنسازی!با این حال، مبارزه او با بقیه بسیار کوتاه بود و او سریعاً کار حریف خود را تمام می‌کرد. تنها کافی بود تا بروس با پا به سر حریف ضربه وارد کند. یونگ ادامه داد:
بروس بسیار سریع بود!
مبارزه بین آن‌ها باعث شد که این بدنساز، به قدرت واقعی بروس لی پی ببرد. عشق و علاقه لی به هنرهای رزمی، فوق‌العاده بود اما با این حال او هیچگاه از توانایی‌های خود سواستفاده نکرد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود بر دوستان من چند سال درباره ی زندگی بروس لی پژوهش داشتم. گفته های استاد بولو یونگ قابل توجه کسانی است که بروس لی را فقط در 4 فیلمش دیدند و هیچ اطلاعی از زندگی بروس لی ندارند. بروس لی یک اعجوبه بود.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بروسلی اعجوبه ای بود که دیگه دنیا به خودش نمی بینه،دوست عزیز تو که خبر نداری حرف مفت نزن به خاطر مواد مرده،آمریکایی ها و گنده های هالیوود به خاطر حسادت کشتنش،حتی پسرش هم کشتن، چون صنعت سینمای هالیوود رو از رونق انداخته بود
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط یه دلقک بود که فیلم بازی می کرد. و خودشو با مواد و دارو های چربی سوز کشت. مصرف کوکائین و مواد مخدر مرگ در میان سالی رو براش به ارمغان آورد. و واقعا بازی گر خوبی بود. اما مبارز نه.....
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...