دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE برای یک دهه قبضه شده بود!

جان سینا برای مدتی طولانی، چهره اصلی کمپانی WWE و دنیای کشتی کج بود و همین، عامل عملکرد درخشان او می‌شد.
کدخبر (173635) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:29
0 1141
دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE برای یک دهه قبضه شده بود!
جان سینا برای مدتی طولانی، چهره اصلی کمپانی WWE و دنیای کشتی کج بود و همین، عامل عملکرد درخشان او می‌شد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا مسلماً یکی از بهترین‌های تمام دوران کشتی کج محسوب می‌شود و در این موضوع شکی نیست. سینا که برای مدتی طولانی چهره اول کمپانی WWE محسوب می‌شد، برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ وارد رینگ مبارزه شد و مقابل کورت انگل، قهرمان سابق المپیک قرار گرفت. این آغازی بر یک دوران افسانه‌ای بود که سینا را شهرت رساند و چندین قهرمانی برای او به ارمغان آورد. این اسطوره کشتی کج ضمن کسب 16 عنوان قهرمانی جهان، با رکورد ریک فلر برابری کرده است. با چنین کارنامه‌ای اما دنبال‌کنندگان کشتی کج هنوز هم از آمار فوق‌العاده قهرمان سابق جهان و درصد پیروزی‌های او در رینگ، تعجب می‌کنند. دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE یک دهه قبضه شده بود سینا در سال‌های ابتدایی خود در WWE عملکرد دلچسبی نداشت و دوران سختی را گذراند. این دوران سخت که منجر به شکست‌های پرتعداد او می‌شد اما از سال ۲۰۰۴ به پایان رسید، چرا که پتانسیل جان سینا بالاخره توسط مدیران کمپانی کشف شد و او در مرکز توجهات قرار گرفت.

درصد برد جان سینا در WWE چقدر است؟

از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵، او سالیانه بصورت میانگین در ۱۳۴ مسابقه حضور داشت و کشتی گرفت. البته در سال ۲۰۰۸، مصدومیت باعث شد تا سینا تنها برای ۸۵ مبارزه در رینگ حاضر باشد. نکته جالب در خصوص آمار وی، این است که سینا در سال‌هایی که کمتر کشتی می‌گرفت، درصد برد بیشتری داشت. دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE یک دهه قبضه شده بود جان سینا تقریبا آمار ۸۰ درصد پیروزی را به ثبت رسانده که در تاریخ کشتی کج، کم سابقه‌ست. او از سال ۲۰۱۶ و باتوجه به حضور پررنگ‌تر در هالیوود و دنیای سینما، کمتر در WWE حاضر شد و روی حرفه جدیدش متمرکز شد.

رکورد خوب جان سینا در رسلمنیا

جان سینا در دوران حرفه‌ای خود، پانزده بار در مسابقات رسلمنیا مبارزه کرد که آخرین حضور او در این تورنومنت، اوایل ماه گذشته و در رسلمنیا ۳۹ رقم خورد؛ جایی که او برابر آستین تئوری شکست خورد تا برای پنجمین بار، شکست در این Pay per view را تجربه کند.  دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE برای یک دهه قبضه شده بود! اسطوره کشتی کج تا کنون رکورد نسبتاً قابل توجهی را از خود در رسلمنیا به ثبت رسانده است. با توجه تمرکز او بر حرفه جدید خود به عنوان بازیگر، مشخص نیست که آیا جان سینا در سال های آینده باز هم در این مسابقات حاضر خواهد شد تا رکورد خود را بهبود ببخشید یا خیر. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...