روزهای بازنشستگی دوریان یتس ؛ غول بزرگی که همچنان به استفاده TRT ادامه می دهد!

دوریان یتس که یکی از بزرگترین بدنسازان به شمار می‌رود، توضیح می‌دهد که چرا حتی پس از بازنشستگی نیز به دنبال استفاده از TRT است.
کدخبر (173689) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:23
0 147
روزهای بازنشستگی دوریان یتس ؛ غول بزرگی که همچنان به استفاده TRT ادامه می دهد!
دوریان یتس که یکی از بزرگترین بدنسازان به شمار می‌رود، توضیح می‌دهد که چرا حتی پس از بازنشستگی نیز به دنبال استفاده از TRT است.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ به‌شمار می‌رود. او حتی پس از کناره‌گیری از بدنسازی آرام ننشست و در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده و همچنان به بدنسازی و تناسب اندام علاقه‌مند است. او در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که چطور برای رقابت‌های مختلف آماده می‌شد و همچنین اظهار کرد که چرا همچنان پس بازنشستگی، از TRT استفاده می‌کند. یکی از بزرگترین نقاط قوت دوریان یتس در دوران حرفه‌ای خود، عضلات پشت و کمر او بودند. او در مجموع به 6 قهرمانی در مستر المپیا رسید و به یکی از پرافتخارترین بدنسازان تاریخ تبدیل شد. یتس سخت تلاش کرد و بدنی فوق‌العاده ساخت؛ بدنی که قهرمانی‌های زیادی را برای او رقم زد. او هم‌اکنون پس از کناره‌گیری از این حرفه، گاهی اوقات در رابطه با این ورزش صحبت می‌کند و نظرات خودش را در رابطه موضوعات مختلف مرتبط با بدنسازی بیان می‌کند. TRT یا «درمان جایگزینی تسترون» در طول سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ورزشکاران مختلف از روش‌های متفاوتی برای عضله‌سازی استفاده می‌کنند. یتس با وجود اینکه مدت‌هاست که از میادین فاصله گرفته، اما همچنان فیزیک فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. او در مصاحبه اخیر خود با راب لیپست در رابطه با این موضوع و استفاده‌اش از TRT صحبت کرده است. استفاده از TRT حتی پس از بازنشستگی؛ غول بزرگی که همچنان به استفاده TRT ادامه می دهد!

دوریان یتس و استفاده از استروئید و TRT پس از بازنشستگی

دوریان یتس پیش از کناره‌گیری از عرصه بدنسازی، برای آماده‌سازی‌های خود از این درمان استفاده می‌کرد. او توضیح داد که چرا حتی پس از بازنشستگی نیز از این درمان استفاده می‌کند. او گفت:
من دچار افسردگی شدیدی شده بودم و این موضوع حدود یک سال طول کشید. من به خودم قول داده بودم که تنها در دوران حرفه‌ای خودم و به‌خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ، از استروئیدها استفاده خواهم کرد و پس از کناره‌گیری‌ام از بدنسازی، استفاده از آن‌ها را متوقف خواهم کرد. من حس کردم که استفاده از TRT نیز مانند استفاده از استروئیدهاست و اگر این کار را انجام دهم، یعنی قولی که به خودم داده‌ام را خواهم شکست. من تا مدتی این ذهنیت احمقانه را در ذهن داشتم. با این حال، بالاخره به خودم گفتم و به این ذهنیت رسیدم که من باید از یکی از این موارد به مقدار کمی استفاده کنم. این باعث شد که در طول یک ماه، سلامتی روانی من بسیار بهبود پیدا کند و من استرس کمتری داشته باشم.
روزهای بازنشستگی دوریان یتس ؛ غول بزرگی که همچنان به استفاده TRT ادامه می دهد!دوریان یتس با وجود اینکه سال‌ها پیش از این حرفه کناره گرفت، اما همچنان فیزیک فوق‌العاده و کات شده خود را حفظ کرده است. فرم بدن او در دوران اوجش بی‌نظیر بود و یکی از غول‌های بدنسازی به‌شمار می‌رفت. او در ادامه گفت:
من شدیداً به این موضوع باور داشتم که استفاده از ترکیبات غیرمعطر نسبت به ترکیبات معطر بهتر است. کاری که من می‌کردم این بود که از ترکیبات غیرمعطر استفاده می‌کردم. به‌طور مثال، مقداری از ترکیبات تستسترونی مانند پروپیونات استفاده می‌کردم؛ چراکه سریع‌تر عمل می‌کند ولی خیلی کم مصرف می‌کردم. به‌طور مثال، 300 میلی‌گرم در هفته.
دوریان یتس زمانی که به طور حرفه‌ای در بدنسازی رقابت می‌کرد، پا را از سطح انتظارات فراتر گذاشت و به دستاوردهای بزرگی رسید. او در حالی به 6 قهرمانی در مستر المپیا رسید که مقابل تعدادی از بهترین بدنسازان دنیا رقابت می‌کرد. افراد زیادی هستند که از او، تلاش و پشتکار فوق‌العاده‌اش انگیزه می‌گیرند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...