رژیم غذایی و برنامه تمرینی جیسون موموا در سال 2023

جیسون موموا اخیرا برنامه‌های غذایی و تمرینی خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (173741) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:24
0 407
رژیم غذایی و برنامه تمرینی جیسون موموا در سال 2023
جیسون موموا اخیرا برنامه‌های غذایی و تمرینی خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز،  جیسون موموا، بازیگر آمریکایی با فیزیک چشمگیر خود همچنان در هالیوود می‎درخشد. موموا در مصاحبه اخیر با «منز هلس« برخی از غذاهای مورد علاقه خود را که در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن مصرف کرده بود، فاش کرد و برنامه تمرینی خود در سال 2023 را بیان نمود. جیسون موموا در سال ۲۰۱۸ با بازی در اکشن آکوامن در نقش آرتور کری، به اوج دوران حرفه‌ایش رسید. او سپس در پروژه‌های مطرح دیگری مانند بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، لیگ عدالت، و آکوامن و پادشاهی گمشده به ایفای نقش پرداخت. موموا سال گذشته نیز برای بازی در فیلم سریع و خشن ١٠ انتخاب شد. رژیم غذایی و برنامه تمرینی جیسون موموا جیسون موموا در گذشته اعلام کرده بود که علاقه‌ای به رفتن به باشگاه ندارد. موموا گفته بود که البته این مسئله او را از تمرین کردن باز نمی‌دارد. این بازیگر محبوب، فیزیک فوق‌العاده خودش را مدیون سبک زندگی فعال می‌داند. از کوهنوردی گرفته تا دوچرخه‌سواری کوهستانی، این بومی هاوایی هیچ فرصتی را برای روی فرم ماندن از دست نمی‌دهد.

جیسون موموا ، رژیم غذایی و تمرینات در سال ۲۰۲۳

رژیم غذایی موموا:
  • آب
  • آبجو گینس
  • همبرگر آلوها
  • کاوا
  • پوآ
  • پروتئین وی قبل از تمرین
  • پروتئین وی بعد از تمرین
این‌ها چیزهایی هستند که در یخچال من وجود دارد. هر چیزی که یک پسر در حال رشد به آن نیاز دارد. به همراه آب! آب Mananalu (برند تجاری تأسیس شده توسط موموا) که در قوطی آلومینیومی نگهداری می‌شود، بله! ما اعتقادی به پلاستیک نداریم. نوشیدنی‌های قبل از تمرین، بعد از تمرین، آبجو گینس، و از همه مهمتر وعده میان تمرین. اگر شما رژیم دارید همبرگر آلوها هم داریم. نوشیدنی قبل از تمرینات، نوشیدنی قبل از خواب و نوشیدنی زمان ریکاوری بدن، که یک کاوا تازه است. تعدادی استخوان آماده شده برای سگ. از همه این‌ها مهمتر پوآ ( خمیر نشاسته‌ای با پودر تارو) که البته این آخری یک راز است!

رژیم غذایی و برنامه تمرینی جیسون موموابرنامه تمرینات موموا:

  • صخره نوردی
  • دوچرخه ‌سواری کوهستان
  • طناب زدن
  • دمبل روسی
  • بوکس
وقتی از او درباره تمرینات پرسیده شد، جیسون موموا گفت حرکات دمبل و هالتر جلو بازو می‌زند:
دمبل روسی در زندگی من واقعاً تاثیرگذار بوده است. من با دمبل روسی خودم مسافرت می‌کنم و تمرین کردن با آن به من کمک می‌کند استیل بدنی قوی‌تری در حرکات و مبارزات داشته باشم. علاوه بر آن طناب زدن هم به من کمک می‌کند. من طناب زدن را به صورت ست به ست انجام می‌دهم و این برایم خیلی راحت است. من از چیزهایی که می‌توانم با خودم حمل کنم خوشم می‌آید. علاوه بر اینها ورزش بوکس هم هست که همیشه مرا سر ذوق می‌آورد و کمک می‌کند سلامت قلبم را حفظ کنم. برای تقویت نیروی قلبم، صخره‌ نوردی و دوچرخه سواری هم انجام می‌دهم. برای همین دوچرخه‌های شنی دارم. این دوچرخه‌ها برایم فوق‌العاده جذاب هستند. دوچرخه ‌سواری کوهستان و موتورسواری هم انجام می‌دهم. هرچند که موتورسواری خیلی ورزش حساب نمی‌شود اما از نظر ذهنی کمکم می‌کند تا ذهنم شفاف‌تر شود. من از دوچرخه سواری کوهستان هم خیلی خوشم می‌آید. دوست دارم با سرعت به سمت سراشیبی حرکت کنم. البته در حال حاضر با توجه به اینکه در حال فیلمبرداری یک فیلم هستیم اجازه ندارم خیلی با سرعت در سراشیبی دوچرخه‌ سواری کنم.
جیسون موموا فقط به دلیل فیلم‌های ابرقهرمانانه‌اش معروف نیست؛ بلکه برای رژیم و عادات تمرینی خود نیز مورد توجه است. رژیم غذایی و برنامه تمرینی جیسون مومواکریس همسورث، یکی دیگر از چهره‌های برجسته دنیای بازیگری نیز به‌طور مداوم هواداران خود را در جریان جزئیات تمرینات بدنسازی و رژیم غذایی خود قرار می‌دهد. آخرین تصویری که از همسورث منتشر شد عکسی از او با بدنی فوق‌العاده در حال انجام تمرین بدنسازی بدون تجهیزات بود. علاوه بر موموآ و همسورث، هیو جکمن نیز یکی از ورزشکارانی است که به ساختن فیزیک بهتر علاقه دارد. جکمن در مرحله ساخت فیلم ددپول ۳ و ولورین تعداد زیادی از جلسات تمرینی خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. دواین جانسون نیز اخیراً برای بازی در یک فیلم مارول با نام بلک آدام، تمرینات و رژیم غذایی‌اش را به اشتراک گذاشته بود. هواداران جیسون موموا بی‌صبرانه منتظر تماشای نقش آفرینی او در فیلم سریع و خشن ۱۰ هستند. این فیلم ماه آینده در آمریکا روی پرده خواهد رفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...