زیست شبانه آرنولد شوارتزنگر ؛ کمتر بخوابید، بیشتر وزن می‌گیرید!

آرنولد شوارتزنگر با استناد به منابع علمی، راهکاری جالب برای افزایش وزن ارائه کرده است.
کدخبر (173695) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:23
0 116
زیست شبانه آرنولد شوارتزنگر ؛ کمتر بخوابید، بیشتر وزن می‌گیرید!
آرنولد شوارتزنگر با استناد به منابع علمی، راهکاری جالب برای افزایش وزن ارائه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، اشتیاق آرنولد شوارتزنگر به تناسب اندام و بدنسازی تا به امروز ادامه داشته است. شوارتزنگر در آخرین خبرنامه «Daily Pump»، خواب را یکی از عوامل کاهش وزن نامید. در طول دهه‌های 1970 و 1980 میلادی، شوارتزنگر بهترین دوران بدنسازی خود را پشت سرگذاشت و به افتخارات قابل توجهی رسید که برایش هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا را به ارمغان آورد. او روی صحنه با دیگر کهنه‌کاران دنیای بدنسازی مانند سمیر بنوت، فرانک زین و سرجیو اولیوا رقابت تنگاتنگی داشت. آرنولد شوارتزنگر پس از گذراندن یک دوره موفق در بدنسازی، جشنواره سالانه ورزشی آرنولد کلاسیک را با جیم لوریمر فقید تاسیس کرد. حالا پس از سالها این رویداد به عنوان دومین رقابت بزرگ تقویم سالانه رشته بدنسازی، به یک جاذبه اصلی برای ورزشکاران این رشته تبدیل شده است. در آخرین دوره این رویداد که ماه گذشته برگزار شد، سامسون داودا موفق شد نیک واکر را شکست دهد و سی و پنجمین عنوان قهرمانی را کسب کند. شوارتزنگر در دوران بازنشستگی، همچنان به تناسب اندام و طول عمر خود توجه ویژه‌ای دارد. او معمولا در بخش «تمرین هفته» این خبرنامه توصیه‌های تمرینی خود را ارائه می‌دهد و اخیرا هم یک برنامه تمرینی پنج دقیقه‌ای بدون تجهیزات را که برای شروع صبح‌هایش استفاده می‌کند، منتشر کرد. زیست شبانه آرنولد شوارتزنگر ؛ کمتر بخوابید، بیشتر وزن می‌گیرید!

راهکار آرنولد شوارتزنگر برای افزایش وزن

شوارتزنگر در مورد تاثیر خواب در وزن افراد می‌گوید:
دانشمندان هاروارد به این نتیجه رسیدند که افرادی که کمتر از پنج ساعت در شب می‌خوابند، نسبت به افرادی که روال خواب بهتری دارند، وزن بیشتری دارند. در بسیاری از برنامه‌های کاهش وزن تاکید می‌شود که برای رسیدن به اهداف وزنی خود باید به خودتان خیلی فشار بیاورید. اما اگر به دست آوردن چیزی به معنای از دست دادن چیز دیگری بود، چه؟ اگر به دانشمندان دانشگاه هاروارد اعتقاد دارید، خواب بیشتر ممکن است راهی عالی برای کمک به بهبود کاهش چربی باشد. بر اساس این تحقیق که بیش از 68 هزار نفر را مورد بررسی قرار داده، کسانی که کمتر از 5 ساعت در شب می‌خوابیدند، به طور متوسط 2 کیلوگرم بیشتر از کسانی که بیش از 7 ساعت می‌خوابیدند، وزن داشتند.
او در ادامه گفته:
البته این تنها تفاوت نبود. شرکت‌کنندگان در این پژوهش در یک بازه زمانی 16 ساله مورد بررسی قرار گرفتند و محققان دریافتند افرادی که 5 ساعت در شب یا کمتر می‌خوابند، 32 درصد بیشتر احتمال دارد که افزایش وزن را تجربه کنند و نسبت به سایر افراد 15 درصد بیشتر احتمال دارد که چاقی دچار شوند. در حالی که تعیین میزان مناسب خواب عالی دشوار است و قطعا بدن شما می‌تواند برخی از شب‌هایی که کمتر می‌خوابید را تحمل کند، به نظر می‌رسد بدن حداقل به 6 ساعت خواب نیاز دارد و بهترین رویکرد این است که شما حدود 7.5 تا 8.5 ساعت خواب شبانه را داشته باشید.
شوارتزنگر مانند جوی سول اینفلوئنسر تناسب اندام، مصمم است آگاهی درباره تناسب اندام را میان عموم مردم گسترش دهد. ماه گذشته او به سراغ انجام تمرین با وزنه‌های کم رفت یعنی همان تمرینی که در دوران اوج حرفه‌اش از آن استفاده می‌کرد. در طول جلسه تمرین، آرنولد 75 ساله تاکید کرد که برای رسیدن به نتایج خوب، بهتر است بر روی شدت بخشیدن به تمرینات تمرکز کنید. جدا از تمرین و تغذیه، شوارتزنگر معتقد است که خواب بیشتر می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. او پیشنهاد می کند حداقل 6 ساعت در شب بخوابید و در حالت ایده آل بین 7.5 تا 8.5 ساعت بخوابید تا از افزایش وزن در طول زمان جلوگیری شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...