سبک زندگی فلوید می ودر ؛ نمایی از ولخرجی‌های بوکسور 450 میلیون دلاری

فلوید می ودر آنقدری درآمد دارد که به جای فکر به پس‌انداز آن، دنبال راه‌های جدیدی برای خرج کردنشان باشد!
کدخبر (173706) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:22
0 417
سبک زندگی فلوید می ودر ؛ نمایی از ولخرجی‌های بوکسور 450 میلیون دلاری
فلوید می ودر آنقدری درآمد دارد که به جای فکر به پس‌انداز آن، دنبال راه‌های جدیدی برای خرج کردنشان باشد!

به گزارش سرخ نیوز، فکر می‌کنید یک میلیاردر 46 ساله چگونه پول خرج می‌کند؟ خرید سهام یا املاک گرانقیمت؟ فلوید می ودر احتمالا تلاش دارد تا از همه فرصت‌های سرمایه گذاری خود استفاده کند. او روزهایی که از ورزش فارغ است و مسئولیت‌های دیگری ندارد، به انجام کارهایی می‌پردازد که ثروتش را بیشتر می‌کند و اگر در یک روز معمولی فلوید می ودر را همراهی کنید، متوجه می‌شوید که این ورزشکار ثروتمند و قهرمان سابق بوکس چطور پول‌های خود را خرج می‌کند. بی دلیل نیست که لقب پول یا همان «Money» به مدت دو دهه است که به فلوید می ‌ودر اطلاق پیدا کرده است. او یکی از برجسته‌ترین بوکسورهای تاریخ است و دستمزد خود را با هر مبارزه‌ای که دارد، افزایش می‌دهد. وقتی فلوید می ودر در سال 2017 بازنشسته شد، اولین بوکسور میلیارد محسوب می‌شد. اگرچه او هنوز با انجام مبارزات نمایشی فعالیت خود را حفظ کرده است اما استعداد زیاد او در تجارت و درآمدزایی باعث شده تا او از داشتن یک درآمد قابل توجه همیشگی خیالش راحت باشد. طبق گزارش «وب‌سایت celebritynetworth.com»، دارایی خالص فلوید می‌ ودر در سال 2023 در نزدیکی 450 میلیون دلار قرار گرفته است. سبک زندگی فلوید می ودر ؛ فیلمی از ولخرجی‌های بوکسور 450 میلیون دلاری

ولخرجی‌های فلوید می ودر سابقه تاریخی دارد!

او به تازگی برای اینکه نزدیک به سی میلیون طرفدارش در اینستاگرام نگاهی گذرا به نحوه خرج کردن وقت و پول وی داشته باشند، فیلم‌هایی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته است. این فیلم از خروج فلوید می ودر از هواپیمای شخصی‌اش در سال 1994 شروع می‌شود که روی آن با ابعاد بزرگی نام می ودر نقش بسته شده است. سپس او یک دسته ضخیم اسکناس از جیبش بیرون می‌کشد و آن را به یک کارمند وظیفه می‌دهد. در کلیپ بعدی که «شب فیلم» نام دارد، می‌ ودر را می‌توان در حال رفتن به سمت سالن نمایش شماره 7 دید. در سکانس آخر فیلم می ودر در حالیکه به تنهایی در سالن نشسته است، در ژستی متفکرانه دیده می‌شود. احتمالا هواداران این بوکسور افسانه‌ای اتفاقی که در یکی از مصاحبه‌های می ودر رخ داد را به یاد داشته باشند. فیلم این مصاحبه که تقریباً یک سال پیش در یوتیوب بارگذاری شد، می ‌ودر را در گفت و گو با پادکست «The Pivot» نشان می‌دهد؛ مصاحبه‌ای که در آن مجری‌ها کنجکاو بودند که بدانند او و تیمش چگونه با جت شخصی‌اش سفر می‌کنند. درست در همان وسط برنامه می ودر با خلبان شخصی خود تماس گرفت و گفت:
دیروز، شما بچه‌ها به لاس وگاس پرواز کردید تا مادر دخترم و دخترم و نوه‌ام را بیاورید. من الان نیاز دارم تا دوباره به آنجا پرواز کنید و چند نفر دیگری را از لاس وگاس بیاورید.
یکی از میزبان ها در کمال ناباوری از جایش بلند شد و گفت:
این یک گفت‌وگوی کاملا متفاوت است.
فلوید می ودر ثروت خود را با سخت کوشی و پشتکار به دست آورده است. او این ثروت را که به سختی بدست آورده، به سبک خودش خرج می‌کند و این قهرمان خود ساخته اکنون از زندگی خود لذت می‌برد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...