مت گالا 2023 ؛ راجر فدرر جا پای سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا می‌گذارد

مت گالا ۲۰۲۳ از روز یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود و راجر فدرر جزو میزبان‌ها است و نقش مهمی در آن ایفا می‌کند.
کدخبر (173703) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:23
0 148
مت گالا 2023 ؛ راجر فدرر جا پای سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا می‌گذارد
مت گالا ۲۰۲۳ از روز یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود و راجر فدرر جزو میزبان‌ها است و نقش مهمی در آن ایفا می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، مت گالا 2023 روز اول می (11 اردیبهشت) به میزبانی شهر نیویورک و در موزه متروپولتین برگزار می‌شود و قرار است در این رویداد معتبر مد از کارل لاگرفلد فقید، یکی از بزرگ‌ترین نمادهای دنیای مد لباس که در سال 2019 درگذشت، تجلیل شود. این مراسم که با عنوان مت بال هم شناخته می‌شود، رویدادی سالانه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به نفع مؤسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک است. این جشن میلیون‌ها دلار را برای مؤسسه لباس ازطریق فروش بلیت‌هایی جمع‌آوری می‌کند که در سراسر جهان بسیار مورد توجه هستند. مت گالا 2023 ؛ راجر فدرر جا پای سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا می‌گذارد 01یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم امسال، راجر فدرر، اسطوره سوئیسی دنیای تنیس است که با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی، از آمادگی حضور در مت گالا 2023 خبر داده است. او در این تصویر از پنجره هواپیما به بیرون نگاه می‌کند و به نظر می‌رسد در حال سفر به نیویورک است. قیمت بلیط‌های این مراسم، معمولاً حدود 35 هزار دلار و میزهای آن بین 200 تا 300 هزار دلار بوده، با این حال، گفته می‌شود بلیت مراسم امسال تا 50 هزار دلار افزایش داشته است. مرد شماره یک سابق تنیس جهان پیش از این به‌عنوان مهمان در مت گالا سال 2017 شرکت کرده بود.

نقش راجر فدرر به عنوان رئیس مشترک مت گالا 2023

راجر فدرر و دیگر شرکایش به‌عنوان رئیس مشترک، نه‌تنها میزبان شب مراسم خواهند بود، بلکه به جمع‌آوری لیست مهمانان و منوی غذا نیز کمک خواهند کرد. او همچنین با طراحان داخلی همکاری خواهد کرد تا دکوراسیون ایده‌آل برای شب را اجرا کند. همه رؤسای مشترک در نهایت طرح‌های خلاقانه خود را در اختیار آنا وینتور قرار می‌دهند؛ کسی که حرف آخر را در مورد تمام جنبه‌های این مراسم می‌زند. رؤسای مشترک نیز اغلب در طول بخش شام شب اجرا می‌کنند اما باید دید که قهرمان 20 دوره مسابقات گرند اسلم که نه آواز می‌خواند و نه می‌رقصد، چگونه در این بخش مشارکت خواهد داشت. مت گالا 2023 ؛ راجر فدرر جا پای سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا می‌گذارد 01راجر فدرر که از زمان حضور در زمین تنیس با آنا وینتور رابطه دوستانه نزدیکی داشته است، از این چهره سرشناس دنیای مد برای انتخاب شدن برای این نقش سپاسگزاری کرده است. فدرر 41 ساله در شبکه‌های اجتماعی از وینتور برای حمایتش تشکر کرده بود. به‌نظر می‌رسد که قهرمان شش‌ دوره مسابقات یو اس اوپن، که تقریباً طی 25 سال گذشته در تابستان در تور مسابقات تنیس حضور داشته، حالا پس از بازنشستگی از بازگشت به نیویورک در موقعیتی متفاوت هیجان‌زده است.

حضور چهره های سرشناس در مت گالا 2023

مت گالا رویدادی است که هرساله توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و معمولاً چهره‌های سرشناسی در آن حضور دارند. با این حال، در مت گالا 2023 تنها 10 سلبریتی تاکنون حضورشان را به‌طور رسمی تأیید کرده‌اند. این در حالی است که در لیست مهمانان، نامی از کیم کارداشیان، ال فنینگ یا مگان مارکل دیده نمی‌شود. بسیاری از سلبریتی‌ها هنوز به دعوت این مراسم پاسخ قطعی نداده‌اند اما راجر فدرر با توجه به جایگاهی که در این رویداد دارد، قطعاً در آن شرکت خواهد کرد. پیش از راجر فدرر نیز سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا و نائومی اوساکا از دنیای تنیس در نقش رئیس مشترک مت گالا حضور داشته‌اند. با این حال، فدرر اولین تنیسور مرد است که در این جایگاه قرار می‌گیرد. تم این لباس «به افتخار کارل» است و مهمانان می‌توانند از آرشیوهای وسیع او در در برندهای شنل، فندی، کلوئه، بلمن و پاتو و دیگر برندها استفاده کنند. مجله ووگ در سپتامبر سال گذشته با بیانیه‌ ویژه‌ای که توسط فارل ویلیامز اعلام شد، از تم 2023 رونمایی کرد. همچنین در این بیانیه راجر فدرر، پنه‌لوپه کروز، دوا لیپا، میکائیلا کوئل و آنا وینتور به رسم هر ساله، به‌عنوان میزبانان مراسم اعلام شدند. بیشتر از راجر فدرر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...