نساجی مازندران 3 - پیکان 0 / نساجی باز هم در نیمه نهایی

نتیجه بازی نساجی مقابل پیکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به پیروزی نساجی ختم شد.
کدخبر (174083) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:30
0 228
نساجی مازندران 3 - پیکان 0 / نساجی باز هم در نیمه نهایی
نتیجه بازی نساجی مقابل پیکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به پیروزی نساجی ختم شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی نساجی مازندران مقابل پیکان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پیروزی ۳-۰ مدافع عنوان به پایان رسید. نساجی با این پیروزی توانست برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

اطلاعات بازی نساجی مقابل پیکان

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۷:۰۰ / ورزشگاه وطنی قائمشهر

تیم داوری بازی نساجی مقابل پیکان

بیژن حیدری، علیرضا ایلدرم، عباس پورحیدری، امید جمشیدی / ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب نساجی مازندران مقابل پیکان

ترکیب نساجی مازندران مقابل پیکان به شرح زیر بود: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، علی داوران، محمد شریفی، مهرداد عبدی، فرزاد زامهران، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی شماتیک ترکیب نساجی مقابل پیکان

ترکیب پیکان مقابل نساجی مازندران

ترکیب پیکان مقابل نساجی مازندران به شرح زیر بود: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، جواد آزاده، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی، شرزود تمیروف شماتیک ترکیب پیکان مقابل نساجی

خط زمان بازی نساجی مقابل پیکان

دقیقه ۲۴بازیکنان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی روی کریم اسلامی داشتند، ولی داور نزدیک به صحنه بود و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۳۴: شوت از راه دور محمجواد آزاده در دستان حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۳۵ارسال زمینی قهاری در ابتدا به یکی از مدافعان پیکان برخورد و سپس مظاهری آن را مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵توپ سرگردانی که به ایوب کلانتری رسید اما شوت او به اوت رفت.

دقیقه ۴۶ - گل اول نساجی توسط حامد شیری: ارسال کرنر ایوب کلانتری با ضربه سر حامد شیری مدافع پیشتاخته نساجی همراه  ‌و روی اشتباه رشید مظاهری به گل تبدیل شد.

دقیقه ۴۹ارسال لطفی را حقیقی به زیبایی و‌ با کف دست از دروازه نساجی دور کرد.

دقیقه ۶۳ - گل دوم نساجی توسط بهروز نوروزی‌فرد (گل به خودی): حرکت ترکیبی خوب بازیکنان نساجی و اشتباه نوروزی فرد که دروازه خودشان را باز کرد و نساجی ۲-۰ پیش افتاد.

دقیقه ۶۴: شرزود تمیروف پس از اقدام به تمارض در محوطه جریمه نساجی، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

دقیقه ۸۷ - گل سوم نساجی توسط رضا جعفری: رضا جعفری با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه رشید مظاهری را برای سومین بار فرو ریخت.

نتیجه بازی نساجی مازندران مقابل پیکان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، نساجی مازندران مقابل پیکان توانست با نتیجه ۳-۰ به پیروزی دست یابد. این اولین پیروزی نماینده مازندران تحت هدایت سرمربی جدیدش است.

خلاصه بازی نساجی مقابل پیکان

خلاصه بازی نساجی مازندران مقابل پیکان را از این صفحه ببینید.

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان نساجی و پیکان

کارلوس هرناندز انرخوس، سرمربی نساجی:

باید از همه هواداران تشکر کنم؛ چرا که 90 دقیقه ما را حمایت کردند. در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و در 20 دقیقه اول بازی پیکانی‌ها روز بازی سوار بودند. با گذشت زمان توانستیم بازی را در زمین به دست بگیریم و یک موقعیت گل را هم داشتیم. در نیمه دوم یک سری تغییراتی در دفاع و حمله داشتیم. در ادامه بازی هم بیشتر سعی کردیم با وینگرهای خودمان بازی کنیم که همین امر باعث شد تا به گل برسیم. گل اول حامد شیری هم همه چیز را برای نساجی تغییر داد. در ادامه نیمه دوم هم ما لیاقت داشتیم و دیدید که چگونه توانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم. ما در بازی های گذشته اشکالاتی را داشتیم که توانستیم در این 3 هفته روی اشکالات خودمان کار کنیم و از لحاظ تاکتیکی و روانی شرایط بهتری را پیدا کنیم تا آن نتیجه هایی که گرفتیم فراموش شود. از همه بازیکنانم راضی هستم چرا که فوتبال بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.این راهی است که باید ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم.


مجتبی حسینی، سرمربی پیکان:

ازی خوبی را امروز ارائه کردیم و در نیمه اول بازی دست ما بود. به تذکراتی که در بین 2 نیمه به شاگردانم دادم، توجهی نشد و تیمی مانند نساجی که با تجربه‌تر از ما بود با توجه به حضور تماشاگرانش شرایط بسیار خوبی داشت. متأسفانه در همان ابتدای نیمه دوم روی یک اشتباه بچه‌گانه گل اول را دریافت کردیم. گل اول را هم که خورده بودیم باز روند خوبی داشتیم. در ادامه باز هم بازیکنان نساجی فشار آوردند که روی همین فشار به اشتباه دروازه خودمان را باز کردیم. وقتی در ادامه جریان بازی شرزود تمیروف اخراج شد فکر می‌کنم بازی برای ما تمام شد، چراکه در زمین حریف 2 گل هم عقب بودیم. فوتبال این است و نمی‌توانم بگویم که عدالت اجرا نشده است. بالاخره فوتبال است و یک روز شانس داری و پیروز می‌شوی یک روز شانس با تو یار نیست و شکست می‌خوری. به تیم فوتبال نساجی تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...