سایه به دنبال رونی کلمن ؛ دوریان یتس دردهایش را با سلول درمانی التیام می‌دهد

دوریان یتس برای درمان مصدومیت‌هایش، اقدامی جدی و اساسی را درنظر گرفته است.
کدخبر (174214) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:14
0 234
سایه به دنبال رونی کلمن ؛ دوریان یتس دردهایش را با سلول درمانی التیام می‌دهد
دوریان یتس برای درمان مصدومیت‌هایش، اقدامی جدی و اساسی را درنظر گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، آسیب‌دیدگی در ورزش‌هایی مانند بدنسازی غیر معمول نیست. بدنسازان به دلیل انجام برنامه‌های تمرینی سخت و با شدت بالا نسبت به سایر ورزشکاران، بیشتر مستعد آسیب‌دیدگی هستند. در حالی که بیشتر این آسیب‌ها کشش عضلانی یا پارگی رباط هستند که در مدت کوتاهی بهبود می‌یابند اما گاهی اوقات می‌توانند زندگی حرفه‌ای یک بدنساز را به پایان برسانند و زندگی وی را تغییر دهند. مواردی وجود داشته است که قهرمانان سابق مستر المپیا مانند فرانک زین، دوریان یتس و رونی کلمن مجبور شدند به دلیل چنین آسیب‌هایی فعالیت حرفه‌ای خود را کنار بگذارند. دوریان یتس به عنوان قهرمان شش دوره مستر المپیا به تازگی به این لیست اضافه شده است. رونی کلمن از زمان بازنشستگی، تحت درمان و جراحی‌های مختلفی برای بهبود بیماری‌های متعددی از جمله فتق و دیسک خود قرار گرفته است. آخرین مورد آن درمان با سلول‌های بنیادی بوده است. اکنون یک قهرمان کهنه کار دیگر یعنی دوریان یتس قصد دارد درمان مشابهی را برای آسیب دیدگی لگن خود به کار گیرد. سایه به دنبال رونی کلمن ؛ دوریان یتس دردهایش را با سلول درمانی التیام می‌دهد دوریان یتس ملقب به سایه اخیرا در یک پست اینستاگرامی، جزئیات تازه‌ای را از زندگی خود با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. یتس عنوان کرد که به زودی به کلمبیا سفر خواهد کرد تا تحت درمان با سلول‌های بنیادی قرار گیرد. در این ویدئوی ضبط شده یتس می‌گوید

دارم آماده می‌شوم تا آخر هفته تحت درمان با سلول‌های بنیادی در مرکزی به نام Bioxcellerator در مدلین کلمبیا قرار بگیرم. برای رفتن به کلمبیا آماده هستم و من به شما اطلاع خواهم داد که همه چیز چگونه پیش می‌رود. در بخش‌های مختلف بدنم دردهایی دارم که قرار است روی درمان آنها کار کنم. کمی درد در ناحیه لگن و شانه‌هایم دارم و هر اتفاقی آنجا بیفتد به شما خبر می‌دهم.
با این تصمیم دوریان یتس به لیست بسیاری از قهرمانان سابق و حاکم بدنسازی دنیا پیوست که تحت سلول درمانی قرار گرفته‌اند.

سلول درمانی، ناجی دوریان یتس هم خواهد بود؟

پیش از این رونی کلمن، کریس بامستد و بیگ رامی نیز برای درمان آسیب دیدگی‌های خود به درمان با سلول‌های بنیادی متوسل شده بودند. در حالی که کریس بامستد و بیگ رامی هنوز روی صحنه رقابت‌های بدنسازی حضور پیدا می‌کنند، بدنساز بازنشسته‌ای چون دوریان یتس به دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکلاتی است که باعث شد او به دوران حرفه‌ایش پایان دهد. سایه به دنبال رونی کلمن ؛ دوریان یتس دردهایش را با سلول درمانی التیام می‌دهد در سال 2019 یتس در مصاحبه‌ای به بیان مصدومیت‌هایش پرداخت و عنوان کرد که مصدومیت‌هایش نه تنها باعث شد که روند شکست‌ناپذیری او در مستر المپیا و دوران حرفه‌ای‌اش به پایان برسد بلکه تمرینات منظم او را نیز متوقف کردند. حرکات دوریان یتس در باشگاه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه عضله دوسر و سه سر محدود شده است. در کنار این، آسیب دیدگی‌های شانه باعث شده تا او توان لازم برای بلند کردن وزنه‌های سنگین را نداشته باشد. اگرچه این مصدومیت‌ها ممکن است یتس را از باشگاه و تمرینات بدنسازی دور نگه داشته باشد اما او راه دیگری برای حفظ سلامت خود پیدا کرده است. این بدنساز افسانه‌ای با انجام حرکات یوگا، حتی در 60 سالگی آمادگی جسمانی و تناسب اندامش را حفظ کرده است. با این حال حتی پس از گذشت چندین دهه از بازنشستگی یتس، درد ناشی از آسیب‌های گذشته هنوز فروکش نکرده است. به همین دلیل قهرمان سابق مستر المپیا اکنون در حال انجام درمان با سلول‌های بنیادی است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...