استقبال لبرون جیمز از جک نیکلسون / کینگ جیمز از بازگشت اسطوره خوشحال است

جک نیکلسون، برنده ۳ جایزه اسکار، پس از ۲ سال در انظار عمومی ظاهر شد.
کدخبر (174331) 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:14
0 200
جک نیکلسون، برنده ۳ جایزه اسکار، پس از ۲ سال در انظار عمومی ظاهر شد.

به گزارش سرخ نیوز، در زمان برگزاری ششمین دیدار از پلی آف NBA این فصل، روز جمعه در سالن Crypto.com Arena اتفاق بزرگی افتاد و آن، حضور جک نیکلسون برای تماشای بازی لس آنجلس لیکرز مقابل ممفیس گریزلیز بود.

  کسی نیست که نداند نیکلسون ۸۶ ساله، یکی از بزرگ‌ترین هواداران لیکرز محسوب می‌شود و برای مدتی طولانی، تمامی مسابقات این تیم را تماشا می‌کرد. نیکلسون حتی زمانی که مشغول به کار و فیلمبرداری پروژه‌هایش بود، بازی‌های زرد و بنفش‌ها را از دست نمی‌داد و گاها شنیده می‌شود که در قراردادهایش با فیلمبرداران، این نکته را ذکر می‌کرد که باید برای تماشای مسابقات لس آنجلس لیکرز، به او مرخصی بدهند. این برنده‌ی ۳ جایزه اسکار اما از ۲ سال قبل به انزوایی خود خواسته تن داد و منزلش را ترک نکرد.
استقبال لبرون جیمز از جک نیکلسون / کینگ جیمز از بازگشت اسطوره خوشحال است

هواداران از بازگشت جک نیکلسون به وجد آمدند

جک نیکلسون پس از حضور در سالن برگزاری مسابقه لس آنجلس لیکرز مقابل ممفیس گریزلیز در پلی آف ان‌بی‌ای، با استقبال بسیار گرم حاضرین مواجه شد، به خصوص زمانی که لبرون جیمز با لبخندی بزرگ و در آغوش گرفتن، از او استقبال کرد. حتی در این بین، پدر یکی از بازیکنان ممفیس گریزلیز فرصت را از دست نداد و با جک نیکلسون عکسی به یادگار انداخت!
نیکلسون پس از همه‌گیری کرونا، ترجیح داد از جهان فاصله بگیرد و منزلش را ترک نکند؛ این به آن معناست که او برای مدتی طولانی نتوانست بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببنید. لس آنجلس لیکرز با پیروزی ۱۲۵ - ۸۵ در این بازی توانست از سد ممفیس گریزلیز عبور کند و راهی نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA شود.
استقبال لبرون جیمز از جک نیکلسون / کینگ جیمز از بازگشت اسطوره خوشحال است

دیگر تماشاگران مشهور بازی لس آنجلس لیکرز مقابل ممفیس گریزلیز

پس از برگزاری فینال فصل ۲۰۱۰ NBA در ورزشگاه استیپلز سنتر که حالا با نام Crypto.com Arena شناخته می‌شود، هیچ دیدار مهم دیگری در این سالن مستقر در شهر لس آنجلس برگزار نشده بود و پلی آف این فصل، بزرگ‌ترین دیدار انجام شده در آن طی ۱۳ سال اخیر محسوب می‌شود. این مسابقه بزرگ که تحت شعاع حضور جک نیکلسون قرار گرفته بود، مهمانان بزرگ دیگری نیز داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لری دیوید (کمدین آمریکایی) داکتر دره (رپر مشهور آمریکایی) و ادل (خواننده مطرح انگلیسی) اشاره کرد. ادل ۳۴ ساله که یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ محسوب می‌شود با ریچ پل، دوست دیرینه و مدیربرنامه‌های لبرون جیمز نامزد کرده است. استقبال لبرون جیمز از جک نیکلسونبیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...