استقلالی‌های سابق در خدمت صعود پرسپولیس !

مدافعان اسبق استقلال نقش پررنگی در صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی داشتند.
کدخبر (174466) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:34
0 53
استقلالی‌های سابق در خدمت صعود پرسپولیس !
مدافعان اسبق استقلال نقش پررنگی در صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی داشتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس با غلبه بر دومین تیم مطرح لیگ برتری توانست خود را به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی برساند. بعد از حذف سپاهان مدعی در نقش جهان، بردن تیم پرمهره گل گهر کار مهمی از سوی گل محمدی و شاگردانش به شمار می رفت که در چهارم رقم خورد.

در این بازی، مثل دیدارهای گذشته نقش وینگرهای پرسپولیس بسیار پررنگ بود. سعید صادقی با گرفتن یک هند پنالتی از آرمین سهرابیان توانست زمینه گل اول بازی را فراهم بیاورد. مهدی ترابی هافبک چپ پرسپولیس با گل کردن این پنالتی و ساختن گل دوم بازی برای عیسی آل کثیر ستاره زمین لقب گرفت. 

استقلالی های سابق در خدمت سرخپوشان پایتخت

نکته قابل توجه اینجاست که در دیدار با سپاهان هم پرسپولیس روی حرکات پا به توپ وینگرهای خود و خطاهایی که آن ها از مدافعان حریف گرفتند موفق به برتری شد. در دقایق ابتدایی محمد عمری تکنیکی سیاوش یزدانی را مجبور به خطا کرد که با یک پنالتی و گل برای پرسپولیس همراه شد. همین بازیکن که به عنوان بازیکن مازاد در نیم‌فصل از استقلال جدا و به سپاهان پیوسته بود در دقایق پایانی باز دیگر مرتکب خطای پنالتی روی لئاندرو پریرا شد تا گئورگی گولسیانی با گل کردن آن در صدمین دقیقه فرصتی برای جبران برای سپاهان باقی نگذارد. با این تفاسیر می توان گفت مدافعان اسبق استقلال یعنی آرمین سهرابیان و سیاوش یزدانی نقش تعیین کننده‌ای در رسیدن سرخپوشان به این مرحله داشتند.

استقلالی‌های سابق در خدمت صعود پرسپولیس !

ساکت، جاده صاف کن قهرمانی پرسپولیس ؟

پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی با تیم هوادار بازی دارد؛ تیمی که ساکت الهامی سرمربی آن است. این مربی سابقه حضور به عنوان مربی در استقلال را دارد و تقابلش با پرسپولیس همواره جالب توجه بوده است. الهامی تا قبل از بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس نشده بود و در ۵ تقابل قبلی خود یک بازنده تمام عیار بود. گل محمدی روی این آمار برای غلبه بر هوادار حساب کند.

آیا ساکت الهامی به مانند سایر استقلالی ها جاده صاف کن مسیر قهرمانی پرسپولیس خواهد شد؟ این مسئله کمتر از یک ماه دیگر مشخص می شود که نبرد گل محمدی و ساکت را که به نوعی تقابل دو تن از پرافتخارین مربیان جام حذفی است کدامیک پیروز خواهند شد؛ الهامی که مدافع عنوان قهرمانی است یا گل محمدی که بعد از دو قهرمانی با ذوب آهن در پی پرکردن تنها جای خالی ویترین افتخاراتش در پرسپولیس است؟ ناگفته نماند پرسپولیس با ۶ قهرمانی دومین تیم پرافتخار جام حذفی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...