افزایش گمانه زنی ها درباره رابطه فرناندو آلونسو با تیلور سوئیفت / طعنه های بی پایان برای راننده اسپانیایی

با افزایش شایعات درباره رابطه فرناندو آلونسو با تیلور سوئیفت حالا در مصاحبه‌ها با آلونسو، طعنه‌هایی به او زده می‌شود.
کدخبر (174146) 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:24
0 159
با افزایش شایعات درباره رابطه فرناندو آلونسو با تیلور سوئیفت حالا در مصاحبه‌ها با آلونسو، طعنه‌هایی به او زده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، در هفته‌های اخیر، شایعات درباره ارتباط فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی فرمولا وان و تیلور سویفت، خواننده سرشناس آمریکایی قوت گرفته و در جریان مسابقه فرمول یک باکو، مفسرهای این مسابقه هیجان‌انگیز، حسابی با این راننده تیم استون مارتین شوخی کردند تا بلکه بتوانند جزئیات بیشتری از این ارتباط احتمالی به‌دست بیاورند. دیوید کرافت و کارون چاندهوک، دو مفسر سرشناس فرمولا وان، هنگامی که درمورد عملکرد آلونسو در پیست مسابقه صحبت می‌کردند، با بازی با کلمات و استفاده از کلمه »Swift« به معنی چابک، به ارتباط احتمالی آلونسو با تیلور سویفت اشاره کرده و به او کنایه می‌زدند.

  بلافاصله بعد از آنکه فرناندو آلونسو ویدئویی را با ترانه تیلور سوئیفت در تیک تاک منتشر کرد، هواداران فرمول یک حسابی به وجد آمده و از چند روز قبل از برگزاری مسابقه فرمول یک آذربایجان، وب‌سایت‌های خبری متعددی به گمانه‌زنی درباره آشنایی و رفت و آمد آلونسو و تیلور سوئیفت پرداختند. از سوی دیگر، مفسران فرمول یک هم در هنگام تفسیر عملکرد آلونسو در مسابقه باکو، به این موضوع طعنه می‌زدند. در جریان مسابقه تعیین خط، دیوید کرافت، در تمجید از عملکرد آلونسو، او را یک راننده «Swift» به معنی چابک لقب داد و گفت:
او گویی که ماشین فرار را می‌راند.
کرافت همچنین چندین بار دیگر نیز با طعنه و کنایه درمورد ارتباط احتمالی این راننده اسپانیایی و تیلور سویفت صحبت کرد و با استفاده از عباراتی که نام ترانه‌های تیلور سویفت است، در مورد آلونسو صحبت می کرد. مثلاً او با شوخی درباره ترافیک ایجاد شده در اطراف محل برگزاری مسابقه تعیین خط، با استفاده از عبارت «Bad Blood» که نام یکی از ترانه‌های تیلور سویفت است، یادآوری کرد که شاید این ترافیک به مذاق آلونسو خوش نیاید و خون او را به جوش بیاورد. علاوه‌بر او، کارون چندهوک، دیگر مفسر فرمولا وان هم با اشاره به نام یکی دیگر از ترانه‌های تیلور سویفت یعنی «Don’t Blame Me» (مرا سرزنش نکن)، گفت:
دست کم آلونسو می‌گوید که مرا سرزنش نکن.

استون مارتین و دامن زدن به گمانه زنی ها

از سوی دیگر، کمپانی استون مارتین، تیم فرناندو آلونسو هم نقش پررنگی در دامن زدن به این گمانه‌زنی‌ها داشته. در روزهای اخیر، این تیم یک گرافیتی را به نمایش گذاشت که در آن آلونسو و یک خانم با موهایی بلوند از روی یک تراس، به تماشای مسابقه نشسته‌اند. هواداران هم خیلی زود متوجه نکته شده و همین ماجرا سیلی از نظرات را به همراه داشت. جالب اینجاست که آلونسو هنوز نسبت به این گمانه‌زنی‌ها واکنشی نشان نداده و آن را نه تأیید و نه تکذیب کرده است.
او اخیراً در پاسخ به سؤالی در این باره، تنها به چشمک زدن بسنده کرده بود. این راننده 41 ساله در پاسخ به سؤالی درمورد وضعیت فعلی زندگی‌اش پاسخ صریحی داد و به خبرنگار مارکا گفت:
من معمولاً زندگی شخصی و حرفه‌ای ام را از هم جدا می‌کنم و ترجیح می‌دهم تا دراین باره صحبتی نکنم.
فرناندو آلونسو در مسابقات امسال فرمول یک عملکرد خوبی داشته و مسابقه GP باکو را در رده ششم آغاز کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...