افشای درآمد باورنکردنی کانر مک گرگور از اینستاگرام

کانر مک گرگور با درآمد 140 هزار یورویی از انتشار هر پست تبلیغاتی از این حیث بالاتر از تمام ستارگان ام ام ای قرار دارد.
کدخبر (174068) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:24
0 276
افشای درآمد باورنکردنی کانر مک گرگور از اینستاگرام
کانر مک گرگور با درآمد 140 هزار یورویی از انتشار هر پست تبلیغاتی از این حیث بالاتر از تمام ستارگان ام ام ای قرار دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی فعال است. او به‌طور منظم با کمپانی‌های مختلف نیز همکاری‌های تبلیغاتی دارد و دائماً برند ویسکی خود را نیز تبلیغ می‌کند. اخیراً فاش شده است که درآمد مبارز ام ام ای از پست‌های اینستاگرام خود بسیار بیشتر از درآمدهای او از مبارزات خود است.

کانر مک گرگور و 140 هزار یورو برای هر پست تبلیغاتی

براساس گزارش‌ها، کانر مک گرگور حدود ١۴٠ هزار یورو برای هر پست تبلیغاتی خود دریافت می‌کند. تخمین زده می‌شود که حدود نیم درصد کل فالوئرهای او (۴۶ میلیون نفر) با اکانت این مبارز ایرلندی اینتراکشن داشته باشند. افشای درآمد باورنکردنی کانر مک گرگور از اینستاگرام این درآمد باورنکردنی کانر مک گرگور را از این نظر در صدر تمام ستارگان MMA قرار می‌دهد. از جمله رقیب و دشمن سابقش، یعنی حبیب نورماگومدوف. این مبارز بازنشسته روس از هر پست تبلیغاتی خود حدود ١٠٠ هزار یورو درآمد دارد. نورماگومدوف ٣۴ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و نرخ اینتراکشن آن‌ها نیز حدود دو درصد است. افشای درآمد باورنکردنی کانر مک گرگور از اینستاگرام جایگاه سوم در اختیار مبارز سابق UFC و ستاره WWE یعنی راندا روزی است. روزی از هر پست تبلیغاتی خود حدود ۵۰ هزار دلار درآمد کسب می‌کند. او ١۶ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام دارد و نرخ اینتراکشن فالوئرهایش نیز حدود نیم درصد است. اسرائیل آدسانیا با ٢١ هزار یورو درآمد به‌ازای هر پست و جان جونز با ١٨ هزار یورو در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

کانر و رقابت با یک ستاره گلف

گرچه کانر مک گرگور از نظر درآمدهای تبلیغاتی خود در اینستاگرام با اختلاف از رقبای خود در ام ام ای پیش است اما از حیث دیگر، درآمدها همچنان پشت سر ستاره ایرلندی گلف، یعنی روری مک لروی، قرار دارد. مک لروی از نظر میزان درآمد، در میان تمام ورزشکاران ایرلندی پیشتاز است. این دارنده چهار عنوان قهرمانی جهان، خود در چند شرکت بزرگ تجاری به‌عنوان مالک یا سهامدار حضور دارد. این گلف‌باز ٣٣ ساله همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی زیادی را نیز بر روی استارت‌آپ‌ها انجام می‌دهد. مجموعه این فعالیت‌های مالی و تجاری باعث شده‌اند که روری مک لروی از حیث درآمد، قابل قیاس با هیچ ورزشکار ایرلندی دیگری نباشد. در سال 2022 مک لروی از حیث مجموع درآمدهای خارج از حوزه ورزش در میان تمام ورزشکاران دنیا در جایگاه چهاردهم ایستاد. کانر مک گرگور در این رده‌بندی در جایگاه بیست‌وهفتم ایستاده بود. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...