تصویری از حبیب نورماگومدوف در ابوظبی؛ بزرگترین بازگشت ورزش‌های رزمی در راه است؟

حبیب نورماگومدوف پیش از این به وقوع اتفاق بزرگی در ماه جولای اشاره کرده بود اگرچه وی صریحا عنوان کرده بود که این اطلاعیه در مورد بازگشت به مسابقات ام ام ای نیست.
کدخبر (174031) 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:13
0 170
حبیب نورماگومدوف پیش از این به وقوع اتفاق بزرگی در ماه جولای اشاره کرده بود اگرچه وی صریحا عنوان کرده بود که این اطلاعیه در مورد بازگشت به مسابقات ام ام ای نیست.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف یکی از بزرگ مبارزانی است که در مسابقات ام ام ای فعالیت داشته است. قهرمان سابق سبک وزن UFC زودتر از موعد بازنشسته شد و رکورد قابل احترام 29 برد دربرابر هیچ شکستی را به نام خود ثبت کرد. به همین دلیل او در سراسر دنیا طرفداران قابل ملاحظه‌ای دارد و هر کاری که او انجام می‌دهد، تیتر خبرها می‌شود و به سرعت در فضای مجازی مورد بحث قرار می‌گیرد. حبیب نورماگومدوف پیش از این به وقوع اتفاق بزرگی در ماه جولای اشاره کرده بود اگرچه وی صریحا عنوان کرده بود که این اطلاعیه در مورد بازگشت به مسابقات ام ام ای نیست. در آن پست عقاب در حال دویدن روی تردمیل دیده می‌شود و زیر آن نوشته بود:

جولای باید آماده باشم البته نه برای ام ام ای.

  حالا این مبارز داغستانی به تازگی در پست دیگری که به نظر ادامه دهنده داستان پست قبلی وی باشد، به مواردی اشاره کرده که هوادارانش را بیش از پیش دچار سردرگمی کرده است.

واکنش هواداران حبیب نورماگومدوف به یک پست اینستاگرامی

حبیب که نامش را در تالار مشاهیر UFC ثبت کرده، یک بار دیگر در اکانت رسمی اینستاگرام خود تصویری از دویدن روی تردمیل به اشتراک گذاشته و این بار قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC تعدادی ابزار اندازه‌گیری فیزیکی را به همراهش داشت. نورماگومدوف در کپشن این پست نوشته:

امروز تمرین در ابوظبی بود.

پس از آن طرفداران به سرعت در مورد مسائل مختلف از جمله بازگشت این مبارز حرفه‌ای به ام ام ای، حدس و گمان‌هایی زدند. یکی از هواداران با اشاره به مبارزه حبیب نورماگومدوف و جورج سنت پیر نوشت:

بریم سراغ مبارزه این دو در ابوظبی.

یکی دیگر هم به شوخی نوشته:

حبیب در مقابل جان جونز به عنوان یک مبارزه PPV در ابوظبی.

طرفدار دیگری هم نظر متفاوتی داشته و عنوان کرده:

حبیب بازگشت خود به ام ام ای رتایید کرد. او برای پست ریاست UFC با دانا وایت رقابت خواهد کرد.

هوادار بعدی نوشته:

این بزرگترین بازگشت در تاریخ ورزشی‌های رزمی خواهد بود. او هنوز بهترین است.

اگرچه هنوز مشخص نیست نورماگومدوف در مورد چه چیزی صحبت می‌کند اما او در یک استوری اینستاگرامی از باشگاه جدیدش در ابوظبی رونمایی کرد. با این حال در پست تمرینی حبیب نورماگومدوف، تجهیزات باشگاه جدید دیده نمی‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که این مبارز افسانه‌ای ام ام ای ممکن است چیز دیگری در ذهن داشته باشد.

تصویری از حبیب نورماگومدوف در ابوظبی؛ بزرگترین بازگشت ورزش‌های رزمی در راه است؟ 02کناره‌ گیری حبیب نورماگومدوف از مربیگری

قهرمان سابق UFC امسال از سمت مربیگری کناره‌گیری کرد. حبیب نورماگومدوف پس از اینکه برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود با موفقیت از عنوان قهرمان دسته سبک وزن دفاع کرد، ام ام ای را در سال 2020 ترک کرد. پس از آن او ردای مربیگری را بر تن کرد و دوستان و هم تیمی‌هایش را در این عرصه هدایت کرد. او حتی آنها را به خاطر دعواهایشان جریمه کرد و دوران بسیار موفقی به عنوان یک مربی داشت. با این حال حبیب نورماگومدوف احساس می‌کرد که به دلیل اردوهای تمرینی و مسافرت‌های زیاد، فرصت بودن در کنار خانواده‌اش را از دست داده است. بدین ترتیب قهرمان سابق UFC از مربیگری نیز کنار کشید. با این حال او همچنان در حال فعالیت در زمینه کارآفرینی است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...