جاستین گیجی مقابل اسلام ماخاچف ؛ مبارزه‌ای برای اعاده حیثیت

کدخبر (174354) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:23
0 241
جاستین گیجی مقابل اسلام ماخاچف ؛ مبارزه‌ای برای اعاده حیثیت
جاستین گیجی ترجیح می‌دهد که مبارزه‌ای برای عنوان قهرمانی را تجربه کند و حال به دنبال مبارزه با اسلام ماخاچف است.

به گزارش سرخ نیوز، جاستین گیجی قهرمان سابق دسته سبک وزن MMA، مدعی است که داستین پویریر اوایل امسال پیشنهاد رقابت مجدد با وی را رد کرده تا مربیگری مقابل او در The Ultimate Fighter 31 را انجام دهد و حالا گیجی به دنبال یک مسابقه قهرمانی در برابر قهرمان بلامنازع فعلی، اسلام ماخاچف است.

جاستین گیجی که اکنون در رده سوم مدعیان قهرمانی دسته سبک وزن قرار دارد، آخرین بار در UFC 286 در ماه مارس در لندن وارد رینگ شد و با اکثریت آرا بر رافائل فیزیف در لندن پیروز شد و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کرد.

بلافاصله پس از پیروزی مقابل فیزیف، جاستین گیجی نسبت به انجام یک مبارزه مجدد قهرمانی مقابل داستین پویریر علاقه نشان داد اما پویریر این پیشنهاد را رد کرد تا در Ultimate Fighter 31 مقابل گیجی مربیگری کند. گیجی در مصاحبه با دنیل کورمیر گفته است:

قبل از اینکه من قرارداد مبارزه با فیزیف را امضا کنم از من پرسیدند که آیا می‌خواهم در The Ultimate Fighter با داستین پویریر مبارزه داشته باشم یا خیر که من هم پاسخ دادم نه. من او را سرزنش نمی‌کنم. من هم اگر جای او بودم این کار را انجام نمی‌دادم. وقتی چنین ثروتی داری، چه نیازی به انجام این مبارزه داری. اگه به من هم پیشنهاد 80 هزار دلاری بدهند تا چند هفته از خانواده‌ام دور باشم، آن را نمی‌پذیرفتم.

جاستین گیجی دربرابر اسلام ماخاچف ؛ مبارزه‌ای برای اعاده حیثیت

پویریر نشد، جاستین گیجی به دنبال اسلام ماخاچف و عنوان قهرمانی است!

جاستین گیجی که از انجام مبارزه مجدد با داستین پویریر در تابستان امسال ناامید شده است، حالا ادعا کرده است که مبارزه قهرمانی دربرابر همتای خود در ام ام ای یعنی اسلام ماخاچف چیزی است که او دنبال می‌کند. او در توضیح این موضوع می‌گوید:

اکنون ترجیح می‌دهم یک مبارزه قهرمانی داشته باشم.

جاستین گیجی در ماه می سال گذشته در زادگاهش آریزونا برای کسب عنوان قهرمانی بلامنازع دسته سبک وزن رقابت کرد و در مقابل قهرمان بلامنازع سابق چارلز اولیویرا در همان راند ابتدایی سابمیشن شد و شکست خورد. گیجی شکست مفتضحانه‌ای داشت و با حرکتی که به ندرت در ام ام ای دیده می‌شود، مقابل اولیویرا سابمیشن شد. گیجی قبل از آن نتوانسته بود در سال 2019 در برابر دوست اسلام ماخاچف یعنی حبیب نورماگومدوف تمامی عناوین قهرمانی را از آن خود کند و باز هم مقابل نورماگومدوف سابمیشن شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...