سلمان خان و علاقه بی‌پایان به تمرینات آزاردهنده پا!

تا پیش از عرضه فیلم «کیسی کا بای کیسی کی جان» منتقدان زیادی وجود داشتند که به بدن سلمان خان انتقاد می‌ کردند.
کدخبر (174041) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:14
0 554
سلمان خان و علاقه بی‌پایان به تمرینات آزاردهنده پا!
تا پیش از عرضه فیلم «کیسی کا بای کیسی کی جان» منتقدان زیادی وجود داشتند که به بدن سلمان خان انتقاد می‌ کردند.

به گزارش سرخ نیوز، سلمان خان قصد دارد تا به دنیا نشان دهد که فیزیک او نتیجه افکت ها و عکس های فوتوشاپی و فیلم های ادیت شده نیست، بلکه نتیجه تلاش و پشتکار فوق العاده او در طول چندین سال است. سلمان خان در طول چندین سال متوالی بدن و فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده است.

فیزیک جدید سلمان خان در فیلم جدیدش

فیلم جدید او به نام «کیسی کی بای کیسی کی جان» در تاریخ یکم اردیبهشت (بیست و یکم آوریل) به روی پرده های سینما رفت و فیزیک او در این فیلم فوق العاده به نظر می‌رسد. او چندین روز پیش از منتشر شدن این فیلم، پستی را در اینستاگرام منتشر کرد. او در این پست چندین تصویر از خودش و پاهای عضلانی و بزرگش را قرار داده بود. سلمان خان و علاقه بی‌پایان به تمرینات آزاردهنده پا!او در این پست تصاویر خود را منتشر کرد و در کپشن آن احساسات متفاوت خود را نسبت به تمرینات پا اظهار کرد. او در کپشن این پست نوشت:
من عاشق تمرینات آزاردهنده پا هستم! شرایط خوب نیست!
سلمان خان و علاقه بی‌پایان به تمرینات آزاردهنده پا!این بازیگر پرطرفدار به طور معمول تصاویر مختلفی را از جلسات تمرینی مختلف خود در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر می‌کند. او همچنین در پستی دیگر تصاویر دیگری از عضلات پای خود را در اینستاگرام منتشر کرده بود و در کپشن آن نوشت:
بیست و یکم آوریل (یکم اردیبهشت)
او همچنین کمی قبل تر در تاریخ شانزدهم فروردین (پنجم آوریل) پست دیگری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده بود. او در این پست عضلات شکم خود را به نمایش گذاشته بود و فیزیک فوق العاده خود را به تصویر کشیده بود. او در کپشن این پست نوشت:
ممکن است من ریلکس به نظر برسم اما در حقیقت اینگونه نیست!

فیلمی که جواب منتقدان سلمان خان را داد

تا پیش از عرضه فیلم «کیسی کا بای کیسی کی جان» منتقدان زیادی وجود داشتند که به بدن او انتقاد می‌کردند و اظهار می‌کردند که فیزیک او در واقع مجموعه ای از افکت ها، تصاویر فتوشاپی و ادیت های ویدیویی است. سلمان با ایفای نقش در این فیلم، پاسخ تمام منتقدان را داد و نشان داد که فیزیک او نه تنها واقعی است بلکه نتیجه زحمت هایی است که او در طول سالیان سال کشیده است. کارگردانی این فیلم را فرهاد سامجی به عهده گرفته بود. از دیگر ستارگان این فیلم می‌توان به پوجا هگده، ونکاتش، بومیکا چاولا، راگاو جویال، آبیشک نیگام، شهناز گیل، پالاک تیواری، جاسی گیل و جکی شروف اشاره کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...