تغییر چهره به تونی مونتانا؛ هزینه 7 هزار دلار برادر اندرو تیت برای تبدیل شدن به آل پاچینو!

کدخبر (174091) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:25
0 309
تغییر چهره به تونی مونتانا؛ هزینه 7 هزار دلار برادر اندرو تیت برای تبدیل شدن به آل پاچینو!
تریستان تیت برادر اندرو تیت چهره جنجالی فضای مجازی در ایجاد حواشی و جنجال پا به پای برادر خود پیش می‌رود.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت یکی از چهره‌هایی بود که در طول همه‌گیری ویروس کرونا توانست ازطریق شبکه‌های اجتماعی و اظهارنظرهایی که داشت، به محبوبیت زیادی در دنیا برسد و حالا او و برادرش، یکی از شناخته‌ترین سلبریتی‌های دنیا محسوب می‌شوند.

سبک زندگی اشرافی و ثروت هنگفتی که این مبارز سابق کیک بوکسینگ دارد، او را در میان پیروانش محبوب کرده است. عشق او به ماشین، به‌ویژه بوگاتی‌اش، دائماً بر سر زبان‌ها قرار دارد. با این حال، اخیراً این برادر اندرو، تریستان تیت بوده است که با سبک زندگی لاکچری خود، خبرساز شده است.

فعالیت برادران تیت پس از آزادی از دوران حبس

برادران تیت اخیراً با مشکلات قانونی روبه‌رو شدند و پس از گذراندن دوران حبس در کشور رومانی، در بازداشت خانگی قرار گرفتند. به گفته وکیل آن‌ها، الگوی خواب اندرو تحت تأثیر دوران زندانش به‌شدت دچار دگرگونی شده و این تجربه، برای هر دو برادر چالش‌برانگیز بوده است. آن‌ها اکنون در تلاش هستند تا بر سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنند. برادران تیت علی‌رغم اینکه تحت نظارت قانونی قرار دارند، همچنان سرفصل خبرها هستند. اندرو تیت توسط سه زن به آزار جسمی متهم شده است و هر یک از آن‌ها شکایتی علیه او تنظیم کرده‌اند. با این حال، این اتهامات باعث نشده تا تریستان تیت از به رخ کشیدن سبک زندگی مجلل خود در رسانه‌های اجتماعی دست بکشد و این مسأله باعث شده تا بسیاری برایشان این سؤال پیش بیاید که چگونه برادران تیت می‌توانند مشکلات حقوقی‌شان را با حفظ موقعیت خود برطرف کنند.

تغییر چهره به تونی مونتانا؛ هزینه 7 هزار دلار برادر اندرو تیت برای تبدیل شدن به آل پاچینو!تریستیان تیت و طعنه به تونی مونتانا!

تریستان تیت اخیراً ساعت 28 میلی متری کوارتز امگا خود را در توئیتر به نمایش گذاشته است. این ساعت نمادین، La Magique نام دارد. علاوه‌بر این، این همان ساعتی است که تونی مونتانا آن را در فیلم کلاسیک Scarface محصول 1984 به دست می‌کرد. این ساعت از طلای زرد 18 عیار و یاقوت کبود همراه با یک دستبند زنجیر طلا ساخته شده و نمادی از تجمل و سبکی است که آل پاچینو در این فیلم به نمایش گذاشت. تریستان می‌گوید:

تونی ساعت خوبی دارد اما مال من الماس دارد.

تغییر چهره به تونی مونتانا؛ هزینه 7 هزار دلار برادر اندرو تیت برای تبدیل شدن به آل پاچینو!

اگرچه این ساعت دیگر در دسترس نیست اما به‌دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن، به یک کالای کلکسیونی تبدیل شده است. این ساعت در دستبندش دارای الماس و صفحه آن شفاف است و به آن لقب «فانتوم» داده شده است. داشتن چنین ساعت نمادینی که نمادی از اشرافی‌گری و اعتبار است، عشق تریستان تیت به تجملات را نشان می‌دهد. تریستان تیت جدا از اینکه قهرمان کیک بوکسینگ و K1 اروپا در فدراسیون کیک بوکسینگ Enfusion است، عاشق ماشین‌های لوکس هم است. برخلاف برادرش، اندرو، که ماشین‌های اسپرت را ترجیح می‌دهد، اشتیاق تریستان به اتومبیل‌های مجلل است. دارایی خالص تریستان تیت حدود 140 میلیون دلار است و او مطمئناً دوست دارد سبک زندگی مجللی داشته باشد. او صاحب چندین اتومبیل لوکس از جمله رولزرویس، فراری و استون مارتین است که او را به یک ثروتمند واقعی بدل کرده است. عشق او به اتومبیل‌های گران‌قیمت تنها یکی از دلایل زیادی است که باعث شده او در سال‌های اخیر به یک چهره مشهور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...