ویدیویی که وایرال شد/ نیک واکر اسپری خوشبوکننده را با اسپری مو اشتباه گرفت

دوست دختر نیک واکر در طی یک ویدئویی که با کاربرانشان به اشتراک گذاشته، گفته است که نیک واکر به‌جای اسپری مو از اسپری خوشبوکننده استفاده کرده است.
کدخبر (174241) 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:15
0 186
دوست دختر نیک واکر در طی یک ویدئویی که با کاربرانشان به اشتراک گذاشته، گفته است که نیک واکر به‌جای اسپری مو از اسپری خوشبوکننده استفاده کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر برای طرفداران بدنسازی، نامی شناخته‌شده است. واکر به‌طور مداوم و روزمره در شبکه‌های اجتماعی فعال است و لشکری از هواداران را دور خود گرد آورده. دوست دختر نیک واکر، یعنی ماریا کارواخال، نیز در بسیاری از عکس‌هایی که واکر از خود در صفحات مجازی منتشر می‌کند، حضور دارد. ماریا اخیراً فیلمی از نیک واکر گرفته بود که در آن توضیح می‌داد نیک اشتباهاً از اسپری خوشبوکننده به‌جای اسپری مو استفاده کرده است. این ویدئو به‌سرعت در اینستاگرام وایرال شد و تا این لحظه، بیش از ششصد هزار ویو دریافت کرده است. کاربران نیز در بخش کامنت این پست به بذله‌گویی و اظهار واکنش‌های خود پرداختند.

واکنش کاربران به ویدیوی نیک واکر

ماریا کارواخال، دوست دختر نیک واکر ، در این ویدئو بخش از موهای نیک را به کاربران نشان می‌دهد که سفید شده‌اند. البته این سفیدی مو ارتباطی به پیری نداشت. ماریا توضیح می‌داد که نیک به موهای خود اسپری خوشبوکننده زده است و گمان می‌کرده که این یک اسپری مو است. پس از این توضیح، ماریا و نیک هردو شروع به خندیدن می‌کنند. کاربران نیز در بخش کامنت این پست شروع به جک ساختن از این موضوع نمودند. این‌ها، شماری از واکنش‌های جالب کاربران به این ویدئو بودند:
- تا وقتی عضله هست، نیازی به مغز نیست! - نیک با موی سفید و خاکستری شبیه شخصیت‌های انیمه‌های ژاپنی است! - رفیقمان از اسپری پرسیده است که چه نوعی از اسپری است و اسپری هم ترسیده که بگوید اسپری مو نیست! - چیزی نیست که! من یک‌بار از ژل اصلاح صورت به‌جای خمیردندان استفاده کردم! و نتیجه هم داد! حالا دیگر هیچ مویی بین دندان‌های من دیده نمی‌شود!
نیک واکر با وجود هیکل غول‌آسای خود، قلبی مهربان دارد و همواره لحظات مفرح و خنده‌دار زندگی خود را با هوادارانش به‌اشتراک می‌گذارد. او رابطه‌ای بسیار صمیمانه با دنبال‌کنندگان خود دارد و ابایی از به اشتراک‌گذاری چنین محتواهایی نیز ندارد. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...