کانر مک گرگور مقابل جیک پاول / بزرگترین رویداد تاریخ ورزش‌های رزمی در اروپا در راه است؟

جیک پاول می‌گوید که از کانر مک گرگور بوکسور بهتری است و به مبارز ایرلندی پیشنهاد داده است که در شب جدال کیتی تیلور و آماندا سرانو در دوبلین، او و مک گرگور نیز با هم مبارزه کنند.
کدخبر (174033) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:04
0 292
کانر مک گرگور مقابل جیک پاول / بزرگترین رویداد تاریخ ورزش‌های رزمی در اروپا در راه است؟
جیک پاول می‌گوید که از کانر مک گرگور بوکسور بهتری است و به مبارز ایرلندی پیشنهاد داده است که در شب جدال کیتی تیلور و آماندا سرانو در دوبلین، او و مک گرگور نیز با هم مبارزه کنند.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول، مبارز بوکس و یوتیوبر معروف، اخیراً جدلی لفظی را با کانر مک گرگور آغاز کرده است و ادعا کرده که بوکسور بهتری نسبت به بدنام است. او مک گرگور را به مبارزه فرا خوانده است. این دو مبارز از سال‌ها پیش تنش‌هایی با یکدیگر داشتند و آخرین جدل کلامی آن‌ها پس از آن رخ داد که کانر مک گرگور پیشبینی کرد نیت دیاز در مبارزه با جیک پاول پیروز خواهد شد. کانر مک گرگور مقابل جیک پاول / بزرگترین رویداد تاریخ ورزش‌های رزمی در اروپا در راه است؟جیک پاول که رکورد شکست‌ناپذیری خود را در مبارزه ماه فوریه برابر تامی فیوری از دست داد، حالا قرار است در روز ۵ آگوست (١۴ مرداد) با نیت دیاز مبارزه کند. با این حال، پاول اخیراً پیشنهاد مبارزه با مک گرگور را نیز مطرح کرده است و از او دعوت کرده است در شب تقابل کیتی تیلور و آماندا سرانو، آن‌ها نیز با هم مبارزه کنند. «پسرک دردسرساز» در صفحه توئیتر خود نوشته بود:

اگر خودت رئیس خودت نیستی و اختیارت دست خودت نیست، می‌توانی بروی و پشت دانا وایت مخفی شوی. یا اینکه باقی عمرت را نیز به مشروب‌خواری بگذرانی. پنج آگوست بنشین و مبارزه‌ام را تماشا کن.

آیا مک گرگور پیشنهاد جیک پاول را خواهد پذیرفت؟

آماندا سرانو، بزرگترین بوکسور پورتوریکویی تاریخ، از ایده مبارزه میان کانر مک گرگور و جیک پاول حمایت کرده و پیشنهاد داده است که این مبارزه در ورزشگاه کروک پارک برگزار شود. همزمان، مدیر برنامه پاول نیز ادعا کرده است که این مبارزه می‌تواند بزرگترین ایونت تاریخ ورزش‌های رزمی در اروپا باشد! کانر مک گرگور پیش از این، یکبار در سال 2017 برای مبارزه با فلوید می ودر روی رینگ بوکس حاضر شده بود. بدنام پس از اینکه در مبارزه خود برابر داستین پویریر در UFC 264 دچار مصدومیتی شدید شد هنوز مبارزه‌ای را در یو اف سی انجام نداده است. با این حال، مرد ایرلندی قرار است به‌زودی برای جدال با مایکل چندلر دوباره بر روی رینگ هشت ضلعی ظاهر شود. کانر مک گرگور البته در این مدت به موفقیت‌های بزرگی در حوزه تجارت دست یافته است. او در ماه آوریل سال 2021 سهام خود در شرکت Proper No 12 را به قیمت 600 میلیون دلار به فروش رساند. جیک پاول ادعا کرده که از بدنام بهتر است و نیت دیاز را ناک اوت خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا مک گرگور پیشنهاد مبارزه با پاول را قبول خواهد کرد یا نه. اما طرفداران امیدوار هستند که شاهد ترتیب یافتن این مبارزه بزرگ میان دو این دو مبارز جنجالی باشند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...