کشتی‌گیری که نمی‌دانستید دخترعموی راک و رومن رینز است!

یکی از زنان فعال در WWE با دو تن از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ این کمپانی، نسبت فامیلی دارد!
کدخبر (174249) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:16
0 2935
کشتی‌گیری که نمی‌دانستید دخترعموی راک و رومن رینز است!
یکی از زنان فعال در WWE با دو تن از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ این کمپانی، نسبت فامیلی دارد!

به گزارش سرخ نیوز، خانواده آنوایی با اصالتی از ساموا، یکی از مهم‌ترین خانواده‌های صنعت کشتی کج محسوب می‌شود. رومن رینز، ریکیشی، اوماگا و برادران اوسو، از جمله کشتی‌گیرانی محسوب می‌شوند که از این دودمان به جهان معرفی شده‌اند. البته به تمام این نام‌ها باید دواین جانسون ملقب به راک هم افزود!

نسبت راک با خانواده آنوایی

راک و پدرش که او نیز کشتی‌گیر مطرحی محسوب می‌شد، با خانواده آنوایی نسبت بیولوژیکی ندارند اما پدربزرگ مادری دواین جانسون با «تووالئومانایا آمیتونایی»، نفر اول خانواده آنوایی، پیوند برادری بسته بود؛ به شکلی که فرزندان آمیتونایی، فانین اندرسون ملقب به پیتر مایویا را عمو صدا می‌کردند. این پیوند برادری بین پدربزرگ مادری راک و بزرگ خاندان آنوایی، باعث شد تا دواین جانسون و پدرش نیز بخشی از شجره‌نامه این خانواده شوند. با تمام این تفاسیر، راک و رومن رینز، قهرمان فعلی کمپانی WWE از یک خانواده محسوب می‌شوند، هرچند که نسبت بیولوژیکی نداشته باشند؛ اما در مورد نایا جکس چطور؟ آیا نسبت او هم با راک صرفا از یک پیوند برادری بین اجداد شکل گرفته است؟ کشتی‌گیری که نمی‌دانستید دخترعموی راک و رومن رینز است!

نایا جکس کیست؟

سولینا فنین که در رینگ با نام نایا جکس شناخته می‌شود، کشتی‌کج‌کار ۳۸ ساله متولد شهر سیدنی استرالیاست که از سال ۲۰۱۴ وارد کمپانی WWE شد. جکس از همان روزهای ابتدایی به سه ویژگی شناخته می‌شد: هیکلی درشت و متفاوت نسبت به سایر زنان کمپانی، بی‌احتیاطی در اجرای فنون و البته عضوی از خاندان آنوایی بودن. این زن ۱۸۳ سانتی‌متری و ۱۲۳ کیلوگرمی که یک بار کمربند قهرمانی WWE Raw Women's Championship و دو بار هم قهرمانی «تگ تیم» را کسب کرد، نهایتا در جریان همه‌گیری کرونا و هنگامی که کمپانی WWE در حال ورشکستگی بود، به همراه تعداد زیادی از کشتی‌گیران دیگر اخراج شد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. البته جدا از مسائل مالی، شکایت سایر کشتی‌گیران مبنی بر بی‌احتیاطی‌های نایا جکس در رینگ نیز مزید بر علت اخراج او شد. کشتی‌گیری که نمی‌دانستید دخترعموی راک و رومن رینز است!

آیا نایا جکس، راک و رومن رینز نسبت خونی دارند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، راک و رومن رینز از نظر بیولوژیکی نسبتی ندارند، اما این موضوع در خصوص نایا جکس صادق نیست. نایا جکس، نوه پسرعموی پدربزرگ دواین جانسون محسوب می‌شود و این عامل نسبت خونی آن‌هاست. این بدان معناست که نایا جکس عضو خانواده بزرگ آنوایی محسوب می‌شود اما نسبتی بیولوژیکی با رومن رینز ندارد.

احتمال بازگشت نایا جکس به WWE

نایا جکس سال ۲۰۲۱ از کمپانی WWE اخراج شد؛ اخراجی که البته بی‌ سر و صدا نبود و جنجال‌های مختلفی ساخت. جکس در آن زمان با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می‌کرد و تحت درمان بود؛ اخراج از WWE در چنین مقطعی، انتقادات زیادی را به کمپانی وارد کرد که پشتیبان کارمندانش نیست. جکس در اوایل سال ۲۰۲۳، موقتا به دبلیو دبلیو ای بازگشت و در مسابقه رویال رامبل حضور یافت. با این حال، او از نوامبر ۲۰۲۱ به طور فعال کشتی نگرفته است. جکس در گفت‌وگویی با پادکست The Busted Open، احتمال بازگشت WWE را رد نکرد. او گفت دوست دارد به جمع کشتی‌گیران بازگردد و به شکوفایی استعدادهای زنان کشتی‌گیر جوان‌تر، کمک کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...