خطرناک و ترسناک؛ رژیم غذایی سیلوستر استالونه برای حضور در راکی 3

سیلوستر استالونه برای بازی در فیلم راکی رژیمی سختگیرانه و خطرناک گرفت. آمادگی بدنی و حفظ فیزیک اعجوبه وار استالونه برای این فیلم باعث افت بدنی فاحش او شد.
کدخبر (174646) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:35
0 339
خطرناک و ترسناک؛ رژیم غذایی سیلوستر استالونه برای حضور در راکی 3
سیلوستر استالونه برای بازی در فیلم راکی رژیمی سختگیرانه و خطرناک گرفت. آمادگی بدنی و حفظ فیزیک اعجوبه وار استالونه برای این فیلم باعث افت بدنی فاحش او شد.

به گزارش سرخ نیوز، سیلوستر استالونه برای حضور در سری فیلم های راکی حسابی از دل و جان مایه گذاشته بود تا بتواند در سطحی متفاوت ظاهر شود. او برای موفقیت هرچه بیشتر در راکی 3، دست به دامن یک رژیم غذایی سنگین شد که حتی ممکن بود سلامتی او را نیز به خطر بیندازد.

رژیم غذایی سیلوستر استالونه برای فیلم راکی

استالونه اعلام کرده که آن رژیم غذایی، حاوی محصولات غذایی با میزان پروتئین بسیار بالا بود و از کوکی های جوی دوسر که از برنج قهوه ای تهیه می شدند استفاده می کرده و روزانه حدود 20 فنجان قهوه می نوشیده. او به علاوه برای یک یا دو روز، مقداری تن ماهی را به رژیم غذایی اش اضافه کرده بود و بعد از ساخت فیلم مشخص شد که این رژیم به خوبی برای او کار کرده بود؛ چرا که استالونه در این فیلم واقعا جذاب به نظر می رسید؛ هرچند که این رژیم سخت، بر بدن او تاثیرات زیادی نیز داشته و او را حسابی ضعیف تر کرده بود. رژیم غذایی خطرناک و ترسناک سیلوستر استالونه برای حضور در راکی 3 سیلوستر استالونه اعلام کرده که رژیم غذایی اش در زمان ساخت راکی 3، بر پایه چربی سوزی بوده تا بتواند تا حد امکان فیزیک ظاهری بهتری داشته باشد و در نتیجه، هنگامی که به شدت روی رژیم غذایی اش تمرکز داشت، سطح چربی بدنش را به 2.9% رساند. البته این موضوع سبب شد که او دچار کاهش انرژی جسمی و ذهنی شده و در اکثر مواقع احساس می کرد که از روزهای سلامتی اش فاصله گرفته. با این وجود استالونه همچنان به تصمیمش برای حفظ چربی بدنش در این میزان، در طول زمان ضبط فیلم راکی 3 وفادار بود.

افت بدنی فاحش سیلوستر استالونه در فیلم راکی

طبق گفته خود استالونه، زمانی که برای ضبط سکانس های بوکس روی صحنه می رفته و مقابل دیگر بازیگر فیلم قرار می گرفته، خستگی ذهنی را کاملا حس می کرده و حتی گفته که گاهی وقتها در جریان سکانسهای مبارزه، مجبور می شده تا کمی استراحت کند تا انرژی اش را بازیابد. اما این مسائل هرگز از انگیزه استالونه برای ادامه این مسیر نکاست و به همین خاطر هم فیلم راکی 3 به موفقیت چشمگیری دست یافت. رژیم غذایی خطرناک و ترسناک سیلوستر استالونه برای حضور در راکی 3 در هرحال فداکاری استالونه، نتیجه اش را داد و فیلم راکی 3، بهترین و جذاب ترین فیلم دربین سه گانه راکی لقب گرفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...