شبی که کانر مک گرگور با توهین هایش نیت دیاز را ویران کرد

درباره کانر مک گرگور القاب زیادی وجود دارد اما بدون شک او یکی از موفق ترین افراد در جنگ های روانی است و به جای مشت با کلمات خود مغز حریف را نابود می کند.
کدخبر (174656) 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:49
0 294
درباره کانر مک گرگور القاب زیادی وجود دارد اما بدون شک او یکی از موفق ترین افراد در جنگ های روانی است و به جای مشت با کلمات خود مغز حریف را نابود می کند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور یکی از بدترین توهین‌های تاریخ را در طول مصاحبه مضحکی که در سال 2016 داشت، به نیت دیاز وارد کرد. این مبارز ایرلندی اولین کسی بود که قهرمانی UFC را در دو دسته وزنی مختلف به طور همزمان به دست آورد. به همین دلیل کانر مک گرگور بدون شک یکی از بزرگترین مبارزان UFC در تمام دوران است.

طعنه های کانر مک گرگور به نیت دیاز ؛ «بدنام» حریفش را با خاک یکسان کرد

با این حال بخشی از شهرت و محبوبیت مک گرگور مسلماً به خاطر مصاحبه‌هایی است که او قبل از مبارزاتش انجام می‌دهد؛ جایی که او با حرف‌هایش توانسته هواداران را سرگرم کند و خودش را مدت‌ها بر سر زبان‌ها بیندازد. هر چند هیچ یک از این مصاحبه‌‌ها به اندازه مصاحبه‌ای که وی پیش از رویارویی با نیت دیاز در سال 2016 انجام داد، ویرانگر و توهین آمیز نبود. کانر مک گرگور از همان ابتدای مصاحبه به رقیبش نیش می‌زد و او را با حرف‌هایش آزار می‌داد.
شبی که کانر مک گرگور با توهین هایش نیت دیاز را ویران کرد هنگامی که جین ولز خبرنگار CNBC پیشنهاد کرد تا برای شروع ضبط برنامه تا عدد 10 شمارش کنند، کانر مک گرگور حمله خود را شروع کرد. همان زمان مبارز ایرلندی گفت که این فراتر از توانایی‌های دیاز است و گفت:

نیت فقط می‌تواند تا پنج بشمارد.

  این صحبت‌ها کاملا نیت دیاز آمریکایی را عصبانی کرد و باعث شد پاسخ‌های توهین آمیزی به کانر بدهد. وقتی صحبت‌ها به موضوع سهم دو طرف از درآمد مسابقه رسید و اینکه نیت دیاز چقدر از سهم خود را باید به کانر بدهد، این مبارز کالیفرنیایی با عصبانیت پاسخ داد که چیزی به او بدهکار نیست. کانر مک گرگور که متوجه شده بود صحبت درباره این مساله می‌تواند نیت دیاز را عصبی کند و بهم بریزد، گفت که حریفش بیش از 40 هزار دلار به او بدهکار است زیرا این آخرین روز پرداخت حقوق او بود. حالا که هر دو مبارز در حال بازگشت به رینگ هستند، ویدیو آن کنفرانس خبری بار دیگر وایرال شده و در فضای مجازی بارها دیده شده است. هواداران دو مبارز هم به این ویدیو واکنش نشان داده و از جر و بحث دیاز و مک گرگور لذت برده‌اند.
شبی که کانر مک گرگور با توهین هایش نیت دیاز را ویران کرد یکی از این کاربران نوشته:

درباره کانر هر چه دوست دارید بگوید اما باید ایمان بیاورید که کانر مک گرگور خدای بگو مگوی تمام تاریخ است.

دیگری هم نوشته:
مک گرگور یکی از بهترین سخنوران تاریخ است.

مبارزه کانر مک گرگور به نیت دیاز در UFC

مک گرگور در طول دوران حرفه‌ای خود ثابت کرده است که در عین حال که با رقبایش می‌تواند کل کل دارد، می‌تواند عملکرد خوبی نیز داشته باشد. با این حال او پس از این کنفرانس خبری در رینگ هشت ضلعی مغلوب نیت دیاز شد. دیاز توانست در دقیقه چهارم راند دوم کانر مک گرگور را سابمیشن کند و اولین شکست او در UFC را رقم بزند. این پیروزی باعث شد شهرت دیاز بیش از پیش شود و مک گرگور علی رغم اینکه نسبت به عملکرد خودش انتقاد داشت، دیاز را مورد تحسین قرار داد. شبی که کانر مک گرگور با توهین هایش نیت دیاز را ویران کرد مک گرگور در آگوست 2016 در UFC 202 دیاز را با تصمیم اکثریت در یک مسابقه مجدد شکست داد. این مسابقه نزدیک بود اما مک گرگور موفق شد ضربات کاری‌تری را به دیاز وارد کند و او را شکست دهد. مک گرگور پس از آن نبرد گفت:

ما می‌بریم یا یاد می‌گیریم. من از آخرین مبارزه یاد گرفتم.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...