شکیرا علیه کیم کارداشیان ؛ جنگ دو سلبریتی در لاکچری ترین جزیره جهان!

شکیرا پس از جنجال های طولانی با جرارد پیکه و نامزد جدیدش، قصد دارد زندگی جدیدی را برای خود در آمریکا شروع کند، اما او برای این تحول رقیبی جدی دارد و او کسی نیست جز: کیم کارداشیان!
کدخبر (174570) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:10
0 291
شکیرا علیه کیم کارداشیان ؛ جنگ دو سلبریتی در لاکچری ترین جزیره جهان!
شکیرا پس از جنجال های طولانی با جرارد پیکه و نامزد جدیدش، قصد دارد زندگی جدیدی را برای خود در آمریکا شروع کند، اما او برای این تحول رقیبی جدی دارد و او کسی نیست جز: کیم کارداشیان!

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا با آنکه مدتی است به آمریکا نقل مکان کرده، همچنان به دنبال یافتن خانه‌ای در میامی است. به نظر می‌رسد این خواننده کلمبیایی از عمارت مجللی که نزدیک به یک ماه است با دو فرزندش در آن زندگی می‌کند، رضایتی ندارد و به دنبال خانه دیگری است که در آن به طور دائم در آمریکا اقامت کند. شکیرا که طی چند ماه گذشته با آهنگ‌های جنجالی خود علیه جرارد پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا مارتی حسابی خبرساز شده و البته در کنار آن به دستاوردها و رکوردهای قابل توجهی هم دست یافته، زندگی جدیدی را به دور از شهر بارسلون و همسر سابقش آغاز کرده است. در عین حال چند روز پیش اولین تصاویر از زندگی روزمره شکیرا در میامی منتشر شد.

مهاجرت شکیرا به گران ترین جزیره جهان

در این تصاویر خواننده کلمبیایی در کنار یک مشاور املاک دیده می‌شود. به نظر می‌رسد شکیرا تصمیم دارد یک عمارت جدید در بخش خاصی از شهر و در مکانی با حریم خصوصی بیشتر خریداری کند. به گفته روزنامه‌نگار اسپانیایی الکس رودریگز، این خانه در جزیره فیشر قرار دارد. شکیرا علیه کیم کارداشیان ؛ جنگ دو سلبریتی در لاکچری ترین جزیره جهان! در توضیح این جزیره آمده:
جزیره فیشر گران ترین منطقه مسکونی در جهان است که در هر متر مربع آن بیشترین تعداد میلیونرهای دنیا زندگی می‌کنند و فقط با قایق یا هلیکوپتر می توان به آن دسترسی داشت.

جزیره رویایی ؛ ویژگی های خانه جدید شکیرا

جزیره فیشر، که یک جزیره خصوصی در نزدیکی ساحل میامی است و به نوعی ثروتمندترین منطقه در آمریکا محسوب می‌شود. بر اساس تجزیه و تحلیل سراسری داده‌های مالیاتی توسط نشریه مالی بلومبرگ، میانگین درآمد 1300 ساکن آن حدود 2.5 میلیون دلار در سال است. منطقه‌ای چشم نواز با ساحل شنی سفید که از باهاما آورده شده و ساکنان ثروتمند آن به طور متوسط یک میلیون دلار بیشتر از کسانی که در دومین منطقه ثروتمند آمریکا یعنی شهر آترتون دره سیلیکون زندگی می‌کنند، درآمد دارند. شکیرا علیه کیم کارداشیان ؛ جنگ دو سلبریتی در لاکچری ترین جزیره جهان! برای اینکه بدانید این جزیره خصوصی میامی چقدر منحصر به فرد است، فقط کافی است بدانید که برای زندگی در آنجا باید به عنوان پیش پرداخت حدود 250 هزار دلار بپردازید. این جزیره از همه امکانات رفاهی از جمله امنیت خصوصی، رستوران، زمین گلف، دو استخر، زمین تنیس و یک ساحل فقط برای ساکنان و سایر امکانات لاکچری برخوردار است. از آنجایی که جزیره انحصارا در اختیار ساکنانش قرار دارد، حریم خصوصی در بالاترین سطح ممکن برقرار است و این همان چیزی است که خواننده کلمبیایی به دنبالش است.

رقابت شکیرا و کیم کارداشیان

با این حال شکیرا تنها سلبریتی و چهره سرشناسی نیست که به این خانه در جزیره فیشر علاقه پیدا کرده است. کیم کارداشیان نیز دوست دارد در این جزیره منحصر به فرد زندگی کند، بنابراین شکیرا و کیم کارداشیان هر دو برای یک مکان در آنجا رقابت خواهند داشت. باید ببینیم که کدام یک زودتر می‌توانند خانه‌ای در جزیره فیشر خریداری کنند و ممکن است روزی با یکدیگر همسایه شوند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...