محرومیت ۲ هفته ای مسی بعد از سفر به عربستان

باشگاه پاری سن ژرمن لیونل مسی را به دلیل سفر هماهنگ نشده به عربستان، دو هفته از همراه با تیم اول این باشگاه محروم کرد.
کدخبر (175263) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:49
0 93
محرومیت ۲ هفته ای مسی بعد از سفر به عربستان
باشگاه پاری سن ژرمن لیونل مسی را به دلیل سفر هماهنگ نشده به عربستان، دو هفته از همراه با تیم اول این باشگاه محروم کرد.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی پس از سفر غیرمجاز توسط پاری سن ژرمن با «تصمیم فوری» محروم شده است. طبق گزارش‌ها، مسی پس از سفر بدون مجوز باشگاه به عربستان سعودی، بلافاصله توسط پاری سن ژرمن محروم شد. رسانه فرانسوی RMC Sport گزارش داد که مسی پس از سفر به عربستان سعودی بدون اجازه صریح رؤسای باشگاه، به مدت دو هفته محروم شده است. این رسانه تأیید کرد پاری سن ژرمن این روند انضباطی را به‌دنبال تخلف / غیبت کارمندان باشگاه، بدون هیچ مجوزی اعلام کرده و هیچ نظر دیگری ازسوی باشگاه اعلام نخواهد شد. ملی‌پوش آرژانتینی، بازی‌های آخر این هفته مقابل تروا و آژاکسیو را بدین ترتیب از دست خواهد داد.

چرا مسی به عربستان سفر کرد؟

دوشنبه، یک روز پس از شکست 3-1 مقابل لوریان، لیونل مسی در فرودگاه ریاض، پایتخت عربستان سعودی دیده شد. دلیل این سفر به‌عنوان بخشی از قرارداد مسی به عنوان سفیر گردشگری این کشور انجام شده است. او موظف به اجرای قراردادی است که سالانه 30 میلیون یورو درآمد دارد. مسی درحالی در این سفر حضور داشت که همبازیانش پس از شکست باید در یک جلسه تمرین ریکاوری حضور پیدا می‌کردند.

مسی برای سفر به عربستان ، اجازه نگرفته بود؟

رسانه فرانسوی تأیید می‌کند تمامی اعضای باشگاه، از سفر مسی بی‌اطلاع بوده‌اند اما به گفته اطرافیان مسی، ستاره آرژانتینی برای انجام این سفر از پی اس جی اجازه گرفته است. مسی قرار است فردا در جلسه تمرینی حضور داشته باشد اما غیبت او در تمرین ریکاوری، موجب عصبانیت مدیران باشگاه شده است.

مقصد بعدی مسی؟

مسی که قرار است در تابستان این باشگاه را ترک کند، با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده است. او با فرا رسیدن پایان فصل، به انتهای قرارداد دوساله با پاری سن ژرمن می‌رسد که از چندین هفته پیش، شایعات زیادی درباره آینده او مطرح شد. گفته می‌شود او قرار است دوباره در بارسلونا حضور داشته باشد اما عربستان سعودی و رقابت با کریستیانو رونالدو، یکی از مقاصدی است که در شایعات نقل و انتقالاتی به آن اشاره شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...