واکنش بن افلک به رژیم غذایی جادویی جنیفر لوپز / راز جوانی J LO چیست؟

بن افلک همسر جنیفر لوپز در مصاحبه ای ضمن سوژه کردن رژیم غذایی همسرش به تمجید از زیبایی جنیفر پرداخت.
کدخبر (175072) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:01
0 250
واکنش بن افلک به رژیم غذایی جادویی جنیفر لوپز / راز جوانی J LO چیست؟
بن افلک همسر جنیفر لوپز در مصاحبه ای ضمن سوژه کردن رژیم غذایی همسرش به تمجید از زیبایی جنیفر پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، بن افلک همسر سرشناس جنیفر لوپز اخیرا و در گفت‌وگو با «Drew Barrymore Show» نکات جالبی را در مورد رژیم غذایی همسرش مطرح کرده است. او در این رابطه گفته:

بگذارید چیزی به شما بگویم که شاید ناراحتتان کند. جنیفر هرچه دلش بخواهد می خورد؛ هرچه که بخواهد؛ او کلوچه، بستنی و همه چیز می خورد.
این درحالی است که جنیفر لوپز در سن 53 سالگی ظاهر فیزیکی بسیار خوبی دارد و بسیار جوان تر از سنش به نظر می‌رسد. حالا افلک در این رابطه گفته:
درست است که جنیفر ورزش می کند؛ ولی من هم ورزش می کنم؛ اما این طور نیست که من به طرزی جادویی 20 سال جوانتر به نظر برسم. متوجه منظورم می شوید؟ این طور پوستی بی عیب و نقص و همه چیز عالی داشته باشم نیست.

سرسختی جی لو در انجام تمرینات ورزشی

طبق گزارش های منتشره، جنیفر لوپز، دو مربی بدنساز شخصی دارد و با کمک آن‌ها فیزیک ظاهری اش را حفظ کرده و روتین تمرینات ورزشی ایی که مناسب با سبک زندگی شلوغش است از آنها دریافت می کند. جنیفر لوپز پیش از این نیز اعلام کرده بود که به ندرت یک جلسه تمرینی را از دست می دهد:
گاهی وقتها که شب قبلش تا دیروقت کار داشتم، فکر می کنم که خب، واقعا نمی توانم این تمرینات را انجام دهم؛ ولی به خوم می گویم که فقط این کار را انجام بده؛ فقط یک ساعت وقت می گیرد. بحث این است که با خودت حرف بزنی وتنبلی را از خودت دور کنی. من دوست ندارم که آخر وقت تمرین کنم. با نزدیک شدن به پایان روز، ورزش کردن سخت تر می شود.

مربی جی لو چه می گوید؟

دیوید کرش، مربی بدنساز جنیفر لوپز، تمرینات سرعتی را برای او در نظر می گیرد و در گفت‌وگو با بریتیش وگ اعلام کرده تمرینات پایین تنه زیادی را برای جی لو تعیین کرده که یکی از آنها «راه رفتن به سبک پلاتیپوس» نام دارد. او دراین باره گفته:
من و جنیفر خیلی وقت‌ها تمرین «پیاده روی پلاتیپوس» را انجام می دهیم؛ این تمرین به اسم «اسکوات راه رفتن سومو» هم شناخته می شود و برای تقویت عضلات ران و باسن کاربرد دارد.
جنیفر لوپز و بن افلک در روز شانزدهم جولای 2022، اولین سالگرد ازدواجشان را جشن می گیرند. جنیفر لوپز درباره ازدواجشان نوشته بود:
ما ازدواج کردیم. عشق زیبا و مهربان است؛ عشق صبور است. صبری 20 ساله. اینکه می گفتند که تنها چیزی که به آن نیاز داری عشق است،صحت دارد. ما واقعا خوشحالیم که از عشق وافری بهره مندیم. یک خانواده جدید فوق العاده با 5 فرزند و زندگی ای که دلیل بیشتری برای انتظار کشیدن برای آن را نمی بینیم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...