وقتی نامزد سابق کریس رونالدو ، حسادت کایلی جنر را برانگیخت

لباس مشابه کایلی جنر و ایرینا شایک در جریان شوی بهار/ تابستان 2023 Schiaparelli Haute Couture واگنش های زیادی را به همراه داشته است.
کدخبر (174677) 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:55
0 404
لباس مشابه کایلی جنر و ایرینا شایک در جریان شوی بهار/ تابستان 2023 Schiaparelli Haute Couture واگنش های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، در جریان شوی بهار/ تابستان 2023 Schiaparelli Haute Couture، ایرینا شایک، نامزد سابق کریستیانو رونالدو و بردلی کوپر، لباسی که یک «سر شیر» بزرگ بررویش به چشم می‌خورد و کاملا مشابه با لباس کایلی جنر بود، به تن داشت. اگرچه مشخص نیست که آیا این اتفاق برنامه ریزی شده بوده یا خیر؛ اما چهره کایلی جنر با دیدن لباس ایرینا شایک، حرفهای زیادی برای گفتن داشت. صورت کایلی آن چنان درهم رفته بود که حتی هواداران حاضر در این مراسم هم متوجه این موضوع شدند.

وقتی نامزد سابق کریس رونالدو ، حسادت کایلی جنر را برانگیخت

اکانتی در ردیت، ویدیویی را از لحظه ای منتشر کرد که واکنش کایلی جنر را با دیدن این لباس برتن ایرینا شایک به تصویر می کشید. آن هم در حالی که کایلی لباسی مشابه با ایرینا را به تن داشت. در کپشن این پست می خوانیم:

کایلی جنر بعد از فهمیدن اینکه ایرینا شایک، لباسی مشابه با لباس «سر شیر» که او در هفته مد پاریس پوشیده بود را به تن کرده، چندان خوشحال به نظر نمی رسید.

واکنش طرفداران به لباس مشابه کایلی جنر و ایرینا شایک چه بود

بسیاری از طرفداران، اصلا تحت تاثیر این لباس ها قرار نگرفتند و از دیدن سر شیربزرگی که یک سوی لباس خودنمایی می کرد، حس خوبی نداشتند. یکی از طرفداران دراین باره گفت:

واقعا چیزی غیرجذاب تر از این ندیده بودم.

طرفدار دیگری نوشت:

زشت ترین لباس سال! برایم مهم نیست که چه کسی آن را پوشیده؛ شیر متعلق به جنگل است؛ جایی که کسی آن را نمی بیند.

فرد دیگری هم نوشت:

هر دویشان با این لباس شبیه احمق ها بودند.

هوادار دیگری هم باور نمی کرد که این لباس، مد باشد:

چطور می توان این را مد نامید؟

وقتی نامزد سابق کریس رونالدو ، حسادت کایلی جنر را برانگیختدفاع ایرینا شایک ، نامزد سابق رونالدو از طراحان لباس خود

تعداد زیادی از طرفداران هم فکر کرده بودند که از سر شیر واقعی روی این لباس ها استفاده شده و به این نکته اشاره کردند که نمادهای مد هم در حیطه آزار و اذیت حیوانات وارد شده است؛ هرچند که واقعیت اینگونه نبود و کار به جایی کشید که بسیاری از افراد، PETA (بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات) را روی این ویدیو تگ کرده و از آنها خواستند تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. از همین رو ایرینا شایک، نامزد سابق کریس رونالدو به دفاع از طراحان این لباس پرداخت و برای شفاف سازی دراین باره، پست و عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

من از این هنرمندان فوق العاده که بدون خستگی با دستانشان با پشم، ابریشم و فوم کار می کنند تا این سر شیر گلدوزی شده را خلق کنند، حمایت می کنم. این تصویری از غرور است؛ تصویری که @schiaparelli خلق کرده، مضامین قدرت را به نمایش می گذارد.

طراحان این لباس هم دراین رابطه شفاف سازی کرده و در صفحه رسمی شان در اینستاگرام، به این نکته اشاره کردند که این سر شیر، با بهره گیری از فوم، پشم و خز مصنوعی ابریشمی و با دست ساخته شده تا حد امکان شبیه به سر شیر واقعی باشد و شکوه دنیای طبیعی را به نمایش بگذارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...