آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ / پای استروئید در میان است؟

آلجامین استرلینگ و هنری سجودو در UFC 288 به مصاف هم خواهند رفت. حالا و در آستانه برگزاری این مبارزه بزرگ، استرلینگ از آپدیت بدنی خیره‌کننده خود رونمایی کرده است.
کدخبر (174613) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:10
0 128
آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ / پای استروئید در میان است؟
آلجامین استرلینگ و هنری سجودو در UFC 288 به مصاف هم خواهند رفت. حالا و در آستانه برگزاری این مبارزه بزرگ، استرلینگ از آپدیت بدنی خیره‌کننده خود رونمایی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، به‌زودی هنری سجودو پس از چند سال دوری از میادین برای مبارزه با آلجامین استرلینگ به روی رینگ هشت ضلعی باز خواهد گشت. حالا استرلینگ در یک‌قدمی برگزاری این مبارزه آپدیت بدنی جدید خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. مبارزه استرلینگ و سجودو قرار است در نیوجرسی و در جریان UFC 288 به انجام برسد. این مبارزه‌ای بر سر کسب کمربند قهرمانی دسته خروس وزن خواهد بود. استرلینگ باید از کمربند خود در برابر قهرمان سابق این دسته وزنی دفاع کند.

شائبه استفاده آلجامین استرلینگ از استروئید

همه می‌دانند هنری سجودو چه مبارزی‌ست و آلجامین نیز به‌سختی در حال آماده‌سازی خود برای روبرو شدن با این اسطوره UFC است. تمرین‌های سخت پیش از مبارزه و تلاش برای افزایش یا کاهش وزن پدیده‌ای روتین در دنیای ام ام ای است. اما وقتی یک مبارز ناگهان آپدیت بدنی تازه خود را رونمایی می‌کند و فیزیکی به‌مراتب عضلانی‌تر از قبل را به نمایش می‌گذارد طبیعی است که شائبه‌ی استفاده از استروئید و دیگر داروهای ممنوعه به ذهن برسد. آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ و شائبه استفاده از استروئید حالا این فیزیک تازه آلجامین استرلینگ و توده حجیم عضلات او جامعه MMA را شگفت‌زده کرده است. در گذشته سابقه داشته است که مبارزان UFC از جمله ویتور بلفورت از استروئید استفاده کرده باشند. بلفورت صاحب یکی از مهیب‌ترین فیزیک‌ها در تاریخ UFC است. این مبارز در دسته سنگین وزن به فعالیت می‌پرداخت. اما زمانی که دیگر از استروئید استفاده نمی‌کرد به دسته میان وزن منتقل شد. مبارزان دیگری نظیر براک لزنر، آلیاستر اوریم و... نیز بودند که شائبه‌ی استفاده از استروئید در خصوص آنها مطرح بود. با این حال ممکن است که در مورد آلجامین استرلینگ همه‌چیز طبیعی پیش رفته باشد و فیزیک تازه او تنها ناشی از تمریناتش باشد. یا شاید هم ناشی از یک نوشیدنی مرموز که استرلینگ بابت آن از پائولو کاستا (مبارز UFC در دسته میان وزن) تشکر کرده است. آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ و شائبه استفاده از استروئید

واکنش کاربران به آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ

آلجامین استرلینگ اخیرا در توئیتر به اظهار نظر در خصوص پیشرفت بدنی خود پرداخته بود. او در توئیت خود نوشته بود:
از پائولو کاستا بخاطر آن نوشیدنی محرمانه متشکرم.
اینها شماری از واکنش‌های کاربران به آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ بودند:
- تو از یک بازنده تشکر می‌کنی؛ پس کمربندت را هم میبازی. - هیچ‌چیز به تو کمک نخواهد کرد. هنری سجودو قرار است آبرویت را ببرد و ما هم برایش کف و سوت خواهیم زد. - در نهایت سر و کارت به USADA (کمیته ضد دوپینگ) خواهد کشید. - بدترین قهرمان تاریخ UFC! - هر کاری کنی و هر تلاشی هم کنی راه فراری از هنری سجودو نخواهی داشت.
آپدیت بدنی آلجامین استرلینگ و شائبه استفاده از استروئید درحالی که آلجامین استرلینگ از پائولو کاستا در توئیت خود تشکر کرده بود کاربران واکنش‌های تندی را به آپدیت بدنی این مبارز UFC نشان دادند. برخی از طرفداران استرلینگ او را بابت کمک گرفتن از کاستا سرزنش کردند. پائولو کاستا نیز یکی دیگر از مبارزان ام ام ای است که متهم به استفاده از استروئید شده است. اما این مبارز برزیلی همیشه این ادعا را رد کرده است. کاستا می‌گوید فیزیک عضلانی او خدادادی است و چیزی نیست که بتوان به آسانی به‌دستش آورد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...