ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی مستر المپیا را تکرار می‌کند‌

هادی چوپان حالا به سطحی رسیده است که رقبای او، وی را پیشاپیش قهرمان می‌دانند.
کدخبر (175123) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:42
0 626
ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی مستر المپیا را تکرار می‌کند‌
هادی چوپان حالا به سطحی رسیده است که رقبای او، وی را پیشاپیش قهرمان می‌دانند.

به گزارش سرخ نیوز، ویلیام بوناک به عنوان یکی از بدنسازان بخش آزاد مردان و رقبای هادی چوپان، در گفت و گو با پادکست «The Menace»، پیش بینی کرد که گرگ ایرانی در سال 2023 مجددا قهرمان مستر المپیا خواهد شد. او همچنین درباره اقداماتی که نیک واکر برای قهرمان شدن باید انجام دهد، صحبت کرد. دسته آزاد مردان در رقابت مستر المپیا 2022، دچار تحولات عمده‌ای شد. هادی چوپان پس از پشت سر گذاشتن موانعی که در بخش پیش داوری و فینال داشت، اولین عنوان قهرمانی خود را به دست آورد. در این دوره به طرز عجیبی بیگ رامی نتوانست از قهرمانی دو سال قبل خود دفاع کند و به رده پنجم سقوط کرد. در عین حال درک لانسفورد و نیک واکر به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و ویلیام بوناک در جایگاه نهم ایستاد. ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی را تکرار می‌کند‌ در آرنولد کلاسیک 2023 ویلیام بوناک با پکیجی چشمگیرتر پا به روی صحنه گذاشت و ترکیبی از پر بودن و فرم را به نمایش گذاشت. در حالی که بوناک امیدوار بود که سومین عنوان قهرمانی خود را در کلمبوس کسب کند، این بدنساز کهنه‌کار به مقام هفتم رضایت داد و تنها شاهد قهرمانی سامسون داودا در این رویداد بود. بوناک با توجه به عملکردی که در این دو رقابت داشت، ادامه فصل را به حالت تعلیق درآورد و به نظر می‌رسد تصمیم دارد تا سال 2024 دیگر در هیچ رقابتی شرکت نکند. او می‌خواهد به استراحت بپردازد و ریکاوری کند و احتمالا اولین رقابت پیش روی آرنولد کلاسیک 2024 خواهد بود. بوناک معتقد است هنوز جاه طلبی خود را برای شرکت در مستر المپیا از دست نداده و اگر همه چیز خوب پیش برود، تا دو سال آینده پیش از بازنشستگی یک قهرمانی انی مسابقات را کسب خواهد کرد. به گفته ویلیام بوناک، او مطمئن است که هادی چوپان یک عنوان دیگر مستر المپیا را کسب و قهرمانی خود را در این مسابقات تکرار کند.

من فکر می‌کنم قطعا هادی می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند، قطعا. همانطور که می بینید تعداد زیادی از بدنسازان دسته 212 پوند در بخش آزاد مردان عملکرد خیلی خوبی دارند. این چیزی است که من متوجه شده‌ام. آنها بسیار خوب هستند و شاید به این دلیل است که آنها به بزرگی بیگ رامی و دیگر هیولاهای توده‌ای به نظر نمی‌رسند. من فکر می‌کنم آنها سعی می‌کنند از این شرایط دور شوند. نمی‌خواهم بگویم آنها کوچک هستند اما واقعیت این است که داوران به بدنسازان قد بلند جایزه می‌دهند و این را متوجه شده‌ام. ما بدنسازان قد بلند انگشت شماری داریم که از نظر زیبایی شناختی خوب هستند. این اتفاق بدی نیست.

هادی چوپان قهرمانی‌اش را تکرار می‌کند

میلوس سارسف از بوناک می‌پرسد:
ما هادی چوپان را روی صحنه دیدیم و واقعا بدنش تکه تکه بود. شما که در پشت صحنه قرار داشتید، او را چطور دیدید. شما بیشتر از ما او را می‌دیدید؟
بوناک در پاسخ اظهار داشت:
او یک سطح بالاتر است. وقتی عضلات خود را پمپ می‌کند و سپس آن را متوقف می‌کند، به حالت عادی برمی‌گردد. هر چه بیشتر عضلاتش را پمپ می‌کند، بدنش برجسته‌تر می‌شود. صادقانه باید بگویم هادی چوپان در مسابقات قبلی و سال پیش از آن که قهرمان نشد، از همه بهتر به نظر می‌رسید. حتی در مستر المپیا 2022 هم در بهترین فرم خود قرار نداشت اما بازهم توانست قهرمان شود و اطمینان دارم او می‌تواند به یک قهرمانی دیگر برسد. اگر او فرم سال قبل‌تر خود را داشته باشد، قطعا قهرمان می‌شود.

ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی را تکرار می‌کند‌

برندون کوری شانسی برای قهرمانی ندارد

بوناک بر این باور است که رقیبش برندون کوری برای به دست آوردن عنوان دیگری در مستر المپیا با مشکل مواجه خواهد شد زیرا وقتی قبل از مسابقه اندازه خود را کاهش می‌دهد، سایز پاهای خود را از دست می‌دهد.
برندون کوری دوست من است. امیدوارم او باردیگر قهرمان شود و در مسیری قدم بگذارد که منجر به قهرمانی شود. اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد چراکه در زمان آبگیری ناخواسته سایز عضلات پا هم کم می‌شود و دیگر آنقدرها هم چشمگیر به نظر نمی‌رسد. او باید با سایز بدنش بازی کند و نباید بیش از اندازه آن را را کاهش دهد.

نیک واکر باید روی عضلات چهار سر کار کند

میلوس سارسف، دنیس جیمز و ویلیام بوناک معتقدند که نیک واکر برای مستر المپیا 2023 باید بیشتر روی عضله چهار سر بیرونی خود کار کند. سارسف می‌گوید:
او پاها و سینه بزرگی دارد و فکر می‌کنم عضلات سینه‌اش به شکل حیرت آوری رشد داشته است. نیک واکر فقط از عضلات چهارسر دچار مشکل است و باید روی آن کار کند
ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی را تکرار می‌کند‌ دنیس جیمز می‌افزاید:
ماهیچه چهار سر می‌تواند به ژنتیک هر فرد ارتباط داشته باشد. من مطمئنم که ضعف واکر در این ناحیه به این دلیل نیست که سخت برایش تلاش نمی‌کند و کاری که انتظار دارد را انجام نمی‌دهد.
با این حال کریس کورمیر و ویلیام بوناک معتقدند که نیک واکر این مزیت را دارد که با فیگورهای مختلف تطبیق پذیری داشته باشد. کریس کورمیر می‌گوید:
نیک واکر از پهلو خوب به نظر می‌رسد. از پشت هم خوب است و فقط از جلو یا شاید بهتر بگویم از قسمت عضلات پای خود بیشتر کار کند و شاید بهتر باشد به برندون نگاهی بیندازد و مانند او عمل کند تا عضلات داخل رانش تقویت شود. کاری که او اکنون در حال انجامش است، به وی کمکی نمی‌کند.
قبل از اینکه بوناک خبر دوری یک ساله خود از این ورزش را اعلام کند، ابهاماتی در مورد بازنشستگی وی در فضای مجازی مطرح شده بود. باب سیچریلو که به عنوان گوینده مسابقات آرنولد کلاسیک و مستر المپیا فعالیت می‌کند، گفت علاقه دارد تا بوناک در سال 2024 برای حضور در مستر المپیا یک دعوتنامه ویژه دریافت کند تا این بدنساز با کسب قهرمانی این رقابت بازنشسته شود. ادعای رقیب هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی قهرمانی را تکرار می‌کند‌ نیک واکر اخیرا مدعی شده بود که هادی چوپان نمی‌تواند قهرمانی‌اش را تکرار کند. به باور واکر قهرمان مسابقات امسال از میان جنگ او با درک لانسفورد بیرون می‌آید. مسابقات پیتسبورگ 2023 روزهای 12 و 13 می برگزار می‌شود و به عنوان یک ایستگاه آماده‌سازی برای حضور در مستر المپیا محسوب می‌شود. با توجه به اینکه مستر المپیا 2022 بسیار غیرقابل پیش بینی بود، بسیاری از هواداران برای آغاز و تماشای مستر المپیا 2023 و رقبایی که به مصاف هادی چوپان خواهند رفت، لحظه شماری می‌کنند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...