ادغام WWE و UFC / اتهامات جدید، شمشیر دو لبه!

ادغام دو سازمان WWE و UFC همانند شمشیری دو لبه‌ست و زمان مشخص خواهد کرد که آیا این تصمیم درست بوده یا خیر.
کدخبر (174502) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:26
0 156
ادغام WWE و UFC / اتهامات جدید، شمشیر دو لبه!
ادغام دو سازمان WWE و UFC همانند شمشیری دو لبه‌ست و زمان مشخص خواهد کرد که آیا این تصمیم درست بوده یا خیر.

به گزارش سرخ نیوز، WWE و سازمانی که UFC را اداره می‌کند اعلام کرده‌اند که این دو کمپانی با یکدیگر ادغام خواهند شد تا مجموعه‌ای فوق العاده بزرگ را به ارزش 21.4 میلیارد دلار به وجود بیاورند. با این حال ممکن است که سازمان WWE-UFC جدید با اتهاماتی در رابطه با نژادپرستی رو به رو شوند که گریبان هر دو سازمان WWE و UFC را خواهد گرفت. اسرائیل آدسانیا مبارز UFC اخیرا در رابطه با دریکوس دوپلسیس صحبت هایی نژادپرستانه انجام داده که هواداران از این کار او استقبال نکردند. یکی از نویسندگان سابق WWE از این سازمان بابت محیط کاری مسموم و نامناسب و تبعیض های نژادی این مجموعه شکایت کرد. ادغام WWE و UFC / سودی بزرگ یا حرکتی احمقانه؟

صحبت های نژادپرستانه اسرائیل آدسانیا

دریکوس دوپلسیس اظهار کرد که او و کامرون سایمون هم تیمی اش تنها مبارزان حقیقی آفریقایی در UFC هستند. او همچنین به طور غیر مستقیم به فرانسیس انگانو، آدسانیا و کامارو عثمان اشاره کرد؛ مبارزانی که اصالتا اهل آفریقا هستند اما وطن مادری خود را برای زندگی در کشوری دیگر ترک کردند. او در این رابطه اظهار کرد:
آیا این قهرمانی‌ها برای آفریقا محسوب می‌شوند؟ تا جایی که من می‌دانم این قهرمانی ها متعلق به آمریکا و نیوزلند هستند. اما من کمربند قهرمانی را به آفریقا خواهم برد.
اسرائیل آدسانیا نیز در کانال یوتیوب خود اظهار کرد که از UFC درخواست کرده تا با این مبارز شکست ناپذیر آفریقایی مبارزه کند. با این حال دریکوس دوپلسیس در تاریخ هفدهم تیرماه (هشتم ژوئن) باید با راب ویتاکر بر سر کمربند قهرمانی دسته خود مبارزه کند. آدسانیا در رابطه با این ستاره UFC اظهار کرد:
من در قفس به او نشان خواهم داد که مبارزه کردن به چه  معناست و کاری می‌کنم که همه تاریخ آن را به یاد بیاورند. او می‌خواهد بین افراد مختلف جدایی بیاندازد. من هیچوقت آفریقایی بودن او را زیر سوال نبردم چراکه او در آفریقا به دنیا آمده است و شما از گذشته افراد خبر ندارید. قطعا تو یک آفریقایی هستی و من به هیچ عنوان با این موضوع مشکلی ندارم. اما اینکه بخواهی به من توضیح بدهی که من چه کسی هستم و چه ملیتی دارم باید بگویم که به تو هیچ ربطی ندارد! اینکه فرانسیس انگانو یا کامارو چه کار کرده اند به من هیچ ربطی ندارد! چرا مانند یک احمق رفتار می‌کنی؟

ادغام WWE و UFC / سودی بزرگ یا حرکتی احمقانه؟شکایت نویسنده سابق WWE از این سازمان

یکی از نویسندگان سابق WWE قصد دارد تا از این سازمان به دلیل تبعیض های نژادی و محیط کاری مسموم و نامناسب آن شکایت کند. طبق مدارک دادگاه، بریتنی آبراهامز زنی آفریقایی‌تبار است که سال گذشته به دلیل مخالفت با نژادپرستی از جمع نویسندگان WWE اخراج شد. دادگاه نیویورک این شکایت را روز دوشنبه دریافت کرده است.

تلفیق کننده WWE و UFC، علت این اتفاق؟

طرفداران ورزش های رزمی باور دارند که علت مشکلات این چنینی، سازمانی است که دو سازمان WWE و UFC را تلفیق کرده است. یکی از کاربران توییتر نوشت:
خیلی جالب است، این از تاثیرات سازمان تلفیق کننده UFC و WWE است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...