بازگشت کانلو آلوارز به رینگ بوکس؛ مبارزه برای قهرمانی با جان رایدر

کدخبر (175171) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:01
0 530
بازگشت کانلو آلوارز به رینگ بوکس؛ مبارزه برای قهرمانی با جان رایدر
پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی، کانلو آلوارز آماده بازگشت به میادین بوکس شده است.

به گزارش سرخ نیوز، کانلو آلوارز، بوکسور مشهور مکزیکی که برای بیش از ۷ ماه از دنیای مبارزه دور بود، در آینده‌ای بسیار نزدیک به رینگ بوکس بازخواهد گشت. این مبارز ۳۱ ساله که به عنوان یکی از موفق ترین بوکسورهای جهان شناخته می‌شود، برای دفاع از عنوان قهرمانی میان‌وزن خود در کشور زادگاهش مکزیک به مصاف جان رایدر خواهد رفت. بازگشت کانلو آلوارز به میادین، خبری هیجان‌انگیز برای هواداران او و جهان بوکس محسوب می‌شود. آلوارز برای مدتی نسبتا طولانی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. بازگشت کانلو آلوارز به رینگ بوکس؛ مبارزه برای قهرمانی با جان رایدرکانلو آلوارز در آخرین مبارزه خود، سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) مقابل گنادی گولووکین قرار گرفت و توانست حریف قزاقستانی خود را پس از ۱۲ راند، با رأی داوران شکست دهد. پس آن مسابقه، قهرمان بی چون و چرای دسته میان‌وزن به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دست چپ از رینگ بوکس فاصله گرفت. خوشبختانه کانلو آلوارز توانست مصدومیت خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و هواداران در یک مسابقه بزرگ، شاهد بازگشت او خواهند بود. بوکسور مکزیکی برای دومین بار از عنوان قهرمانی میان‌وزن خود دفاع خواهد کرد و این بار با قهرمان موقت سازمان WBO در این دسته وزنی یعنی جان رایدر روبرو خواهد شد. زمانی که یک مبارز به دلایل پزشکی، قانونی یا هر موضوع خارج از کنترلی نتواند از عنوان خود دفاع کند، مدعیان آن دسته وزنی برای عنوان «قهرمانی موقت» مبارزه خواهند کرد.

زمان مبارزه کانلو آلوارز مقابل جان رایدر

مسابقه جان رایدر و کانلو آلوارز در شهر گوادالاخارا مکزیک برگزار خواهد شد و پس از ۱۱ سال، این برای اولین‌بار خواهد بود که آلوارز در زادگاه خود مبارزه خواهد کرد. پیش‌بینی فعلی کارشناسان برای این مسابقه بزرگ این است که کانلو آلوارز موفق به دفاع از عناوین خود خواهد شد. با این حال، جان رایدر تمام تلاش خود را می‌کند تا سومین شکست کارنامه آلوارز را بر او تحمیل کند. مبارزه کانلو آلوارز مقابل جان رایدر در تاریخ ۶ می ۲۰۲۳ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در استادیوم ۴۸ هزار نفری آکرون برگزار خواهد شد. نکته جالب در خصوص استادیوم آکرون، این است که یکی از میزبانان جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال نیز خواهد بود. بازگشت کانلو آلوارز به رینگ بوکس؛ مبارزه برای قهرمانی با جان رایدر

کانلو آلوارز کیست؟

سانتوس سائول آلوارز باراگان، مشهور به کانلو آلوارز، بوکسور ۳۱ ساله اهل مکزیک است که فعالیت حرفه‌ای خود در این رشته را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. «کانلو» در زبان اسپانیایی به معنای دارچین است و این لقب با توجه به موی قرمز رنگ او، به وی اطلاق شده است. او یک بار به این موضوع اذعان داشت که ممکن است اصالتی از کشور ایرلند داشته باشد. کانلو آلوارز تاکنون ۶۲ مبارزه انجام داده که حاصل آن ۵۸ پیروزی (۳۹ پیروزی با ناک اوت و ۱۹ پیروزی با رأی داوران)، ۲ تساوی و ۲ شکست (بدون ناک اوت) بوده است. اولین شکست حرفه‌ای آلوارز، پس از ۴۲ پیروزی و یک تساوی، برابر فلوید می ودر در سال ۲۰۱۳ رقم خورد و دومین شکست توسط دیمیتری بی‌وول در سال ۲۰۲۲ به او تحمیل شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...