درویش: پرسپولیس با پیکان بازی نخواهد کرد

مدیرعامل پرسپولیس، بر مواضع باشگاه و حقوق هواداران، سفت و سخت ایستاده است.
کدخبر (175262) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:22
0 91
درویش: پرسپولیس با پیکان بازی نخواهد کرد
مدیرعامل پرسپولیس، بر مواضع باشگاه و حقوق هواداران، سفت و سخت ایستاده است.

به گزارش سرخ نیوز، رضا درویش مدیرعامل پرسپوليس در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص بازی با پیکان بدون حضور هواداران، گفت: من واقعا متاسفم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. فدراسیون فوتبال خود را درگیر خواسته‌های دو تیم کرده است و منتظر است ببینید آنها چه می‌خواهند!

وی با عصبانیت بابت موضوع مربوط به میزبانی تیم پیکان گفت: مگر ما چیز عجیبی خواسته‌ایم؟ بازی فوتبال با یک استادیوم، بازیکنان دو تیم و حضور هواداران در تمام دنیا برگزار می‌شود. استادیومی استاندارد که بتواند لذت فوتبال را به هوادار منتقل کند. فوتبال ما که حق پخش ندارد و طرفدار و تماشاگر در استادیوم هم نداشته باشد؟ خب برای چه بازی می‌کنیم؟ مگر غیر از این است که فوتبال برای لذت هوادار است و تمام باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خود را بر این اساس قرار می‌دهند. ما چیزی جز بازی با هوادار نمی‌خواهیم.

درویش در ادامه گفت: چطور بعضی از دوستان سکوها را برای هواداران رایگان می‌کنند مشکلی نیست و حساسیت و اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند اما ما در حساس‌ترین مقطع فصل و بازی‌ها باید بدون تماشاگر برابر حریفان به میدان برویم؟

درویش: پرسپولیس با پیکان بازی نخواهد کرد

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت گفت: با احترام به این عزیزان باید بگویم به واسطه احترامی که برای هواداران و بازیکنان و اعضای فنی تیمم قائل هستم، بدون حضور هوادار، پرسپولیس برابر پیکان به میدان نخواهد رفت.

درویش در واکنش به این موضوع که عدم حضور هوادار در استادیوم دستگردی با نظر شورای تامین است گفت: مگر خودم نمی‌دانم؟ سال‌ها در سایپا بودم و به واسطه شرایطی که بوده بازی‌ها بدون تماشاگر در این استادیوم است، اما سوال من این است که چرا؟ چرا باید در این بازی حساس که بقیه تیم‌ها حتی هواداران‌شان را رایگان به استادیوم راه می‌دهند و هواداران ما اما اینقدر عاشق تیم خود هستند که به شکلی شده و با این شرایط اقتصادی سخت بلیت تهیه می‌کنند نباید باشند و از این اتفاق مهم محروم باشند. خب بازی را ببرند استادیوم تختی، نمی‌دانم اصلا ببرند قلعه‌حسن خان یا کرج یا هر جای دیگری. خدا پدر مادر بیرانوند را بیامرزه و اصلا به قول او ببرند خرم آباد. هر جا می‌خواهند ببرند اما با حضور هواداران عزیز باشد. ما از این حق خودمان کوتاه نمی‌آیم مخصوصا در روزهایی که برخی دوستان با دو تا نامه شرایط فدراسیون را تغییر می‌دهند و حتی آیین‌نامه‌اش را!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...