دوستی مرموز مایک تایسون و دونالد ترامپ ؛ از تجاوز به عنف تا جنجال ریاست جمهوری!

دونالد ترامپ سال ها قبل از اینکه رئیس جمهور آمریکا و فردی ثروتمند باشد، به عنوان یک حامی بزرگ ورزش های رزمی شناخته می شود.
کدخبر (174551) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:06
0 169
دوستی مرموز مایک تایسون و دونالد ترامپ ؛ از تجاوز به عنف تا جنجال ریاست جمهوری!
دونالد ترامپ سال ها قبل از اینکه رئیس جمهور آمریکا و فردی ثروتمند باشد، به عنوان یک حامی بزرگ ورزش های رزمی شناخته می شود.

به گزارش سرخ نیوز، بسیاری از شخصیت‌های محبوب در شب برگزاری UFC 287 حضور داشتند. دانا وایت به همراه مایک تایسون، دونالد ترامپ و ستاره موسیقی پاپ کید راک در ردیف اول نشسته و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بودند. تصاویر آنها به سرعت وایرال شد و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید.

مشاور سابق و رفیق فعلی ؛ دونالد ترامپ برای مایک تایسون کار می کرد!

دونالد ترامپ و دانا وایت دوستی دیرینه‌ای دارند و در تاریک‌ترین روزها توانسته‌اند به ورزش ام ام ای کمک کنند و آن را سرپا نگه دارند. با این حال طرفداران این مسابقات از دوستی مایک تایسون و ترامپ اطلاعی نداشتند در حالی که تاریخ دوستی این دو چهره قدمت بیشتری نسبت به دوستی رئیس جمهور سابق با دانا وایت دارد. تایسون در طول دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال‌های 2016 و 2020 به طور علنی از رئیس جمهور سابق حمایت کرد. این بوکسور افسانه‌ای علیرغم ماهیت بحث برانگیز دوران ریاست جمهوری ترامپ، هیچ تردیدی در حمایت از او به خود راه نداد. دوستی مرموز مایک تایسون و دونالدو ترامپ ؛ از تجاوز به عنف تا جنجال ریاست جمهوری! آشنایی دونالد ترامپ و مایک تایسون به دهه 1980 برمی‌گردد؛ زمانی که ترامپ خود را به عنوان مشاور مالی شخصی تایسون معرفی کرد. املاک و مستغلات تحت مالکیت ترامپ در آن زمان حداقل ۱۸ مبارزه تایسون را تبلیغ کرد. حالا مایک تایسون در گفت و گو با پادکست Pivot، در مورد رابطه خود با رئیس جمهور سابق صحبت کرده است. تایسون می‌گوید
او در فروش بلیط مسابقات به من کمک می‌کرد و اتاق و غذای رایگان به من می‌داد.
در واقع ترامپ فعالانه در مسابقات و اردوهای تمرینی تایسون شرکت می‌کرد.

وقتی همه مایک تایسون را رها کردند، فقط دونالد ترامپ حامی او بود

دونالد ترامپ در جریان محکومیت تجاوز به عنف مایک تایسون در سال 1992، به طور علنی از این بوکسور افسانه‌ای حمایت کرد. این در شرایطی بود که اکثر دوستان و همکاران تایسون، رابطه‌شان را با وی قطع کرده بودند. دونالد ترامپ مدعی بود زنی که اعاده حیثیت کرده بود، فقط می‌خواست از تایسون اخاذی کند و پول بگیرد. با این حال دفاع ترامپ از تایسون نتوانست بی گناهی وی را ثابت کند و در نهایت تایسون به زندان رفت. ترامپ از مایک تایسون خواسته بود تا به جای گذراندن شش سال حبس در زندان، از طریق پول مبارزات آینده بوکس غرامت شاکی پرونده را بپردازد. دوستی مرموز مایک تایسون و دونالدو ترامپ ؛ از تجاوز به عنف تا جنجال ریاست جمهوری! با اینکه دوستی آنها گاهی به خطر افتاده، تایسون همواره به حمایت از ترامپ ادامه داده است. او صریحا از مبارزات انتخاباتی موفق دونالد ترامپ حمایت کرد. ترامپ و تایسون در دو محیط اجتماعی بسیار متفاوت بزرگ شدند. با این حال، آنها ویژگی‌های مشترک زیادی داشتند. آنها با خشونت تمام مبارزه می‌کردند، تصمیم داشتند درآمدهای کلان داشته باشند و از صمیم قلب به یکدیگر احترام می‌گذاشتند.

علاقه دونالدو ترامپ به ورزش های رزمی

دونالد ترامپ علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی دارد. او از دهه هشتاد میلادی به WWE، UFC و بوکس کمک کرده است. ترامپ نقش مهمی در کمک به دانا وایت و UFC در روزهای سیاه این ورزش داشته است. با این حال، قبل از اینکه در UFC فعالیت کند، رئیس جمهور سابق آمریکا مسابقات بوکس را تبلیغ می‌کرد. ترامپ سابقه بسیار خوبی به عنوان مروج بوکس داشت. او بزرگترین مبارزات و نام‌های بوکس جهان را در اواخر دهه 80 و 90 میلادی تبلیغ کرد. در بسیاری از موارد، شرکای تجاری و رقبایش مانند باب آروم و کتی دووا مدعی شدند که ترامپ توانسته سرشان کلاه بگذارد. او هوشمندانه یک معامله را دستکاری کرده بود تا میزبان درآمدش از یک مبارزه افزایش یابد. مبارزه مورد بحث بین ایواندر هالیفیلد و جورج فورمن در آتلانتیک سیتی در سال 1991 بود. دوستی مرموز مایک تایسون و دونالدو ترامپ ؛ از تجاوز به عنف تا جنجال ریاست جمهوری! کتی دووا در حالی که چیزهای زیادی در مورد مبارزات تبلیغاتی از ترامپ آموخته است، می‌گوید:
ترامپ یک مروج طبیعی بود. با این حال، هرگز نتوانست به عنوان یک مروج بوکس باقی بماند. دونالد ترامپ مروج بوکس باقی نماند بلکه رئیس جمهور آمریکا شد!
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...