سخت ترین مبارزه عمر جورج فورمن ؛ نه محمد علی کلی ، نه جو فریزر

جورج فورمن اسطوره بوکس در دسته سنگین وزن اخیرا در مصاحبه ای در خصوص سخت ترین مبارزه خود در دوران حرفه اش صحبت کرده است.
کدخبر (175090) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:14
1 894
سخت ترین مبارزه عمر جورج فورمن ؛ نه محمد علی کلی ، نه جو فریزر
جورج فورمن اسطوره بوکس در دسته سنگین وزن اخیرا در مصاحبه ای در خصوص سخت ترین مبارزه خود در دوران حرفه اش صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورج فورمن اسطوره بوکس در دسته سنگین وزن ٨١ مبارزه را به انجام رساند. فورمن اخیرا گفته است که تقابلش با رون لیل در سال 1976 سخت‌ترین مبارزه دوران حرفه‌ایش بود. این ادعای جورج فورمن درحالی مطرح می‌شود که او در طی دوران حرفه‌ای خود در برابر سه تن از بهترین بوکسورهای تاریخ قرار گرفت: اواندر هولیفیلد، جو فریزر و محمد علی کلی.

سخت ترین مبارزه عمر جورج فورمن ؛ نه محمد علی کلی ، نه جو فریزرجورج فورمن و بازگشت پس از یک شکست تلخ

جورج فورمن پس از شکست برابر جو فریزر در سال 1974 یک سال و سه ماه را بیرون از رینگ سپری کرد. تا اینکه سرانجام برای یک مبارزه دشوار دیگر به میادین بازگشت. شاید منطقی‌تر بود که فورمن پس از یک شکست مبارزه‌ای آسان‌تر را برای خود انتخاب کند. در عوض او در برابر رون لیل قرار گرفت. مشت‌زنی که در آن زمان رکورد ٣٣ پیروزی و ٣ شکست را در اختیار داشت. رون لیل بوکسور توانمندی بود و پیش از این ٢٢ بار حریفان خود را ناک اوت کرده بود. این بوکسور هفت سال و نیم از عمر خود را به‌جرم قتل درجه دو در زندان سپری کرده بود. لیل نیز مانند حریف خود حدود یک سال پیش در برابر محمد علی شکست خورده بود. اما توانسته بود پس از آن ارنی شاورز بزرگ را ناک اوت کند.

مبارزه تماشایی رون لیل و جورج فورمن

رون لیل و جورج فورمن مبارزه‌ای هیجان‌انگیز و تماشایی را به انجام رساندند. هردو مشت‌زن در آغاز نبرد ضربات شدیدی را به یکدیگر وارد آوردند. اما اتفاق اصلی در راند چهارم رخ داد. بیگ جورج در این راند دو مرتبه به زمین افتاد. این اتفاق یک بار نیز برای لیل رخ داد. اما هردو بوکسور هرطور که شده توانستند خود را به راند بعدی برسانند. راند پنجم داستان متفاوتی داشت. خستگی بر رون لیل چیره شده بود و جورج فورمن توانست او را در گوشه‌ی رینگ گرفتار کند و رگبار مشت‌های خود را روانه‌ی حریف کند. مبارزه همینجا به پایان رسید.حالا جورج فورمن در مصاحبه اخیر خود از این مبارزه به‌عنوان سخت‌ترین چالش دوران حرفه‌ای خود نام برده است:
او مرا به شدت کتک زد و امانم را برید. او تقریبا مرا ناک اوت کرد. در زمان استراحت بین راند به این فکر می‌کردم که با چه بهانه‌ای می‌توانم از ادامه کار طفره بروم. نمی‌خواستم از جایم بلند شوم چون قرار بود دوباره زیر ضربات بی‌رحمانه رون لیل قرار بگیرم. اما مجبور بودم برخیزم و بجنگم. او آنقدر مرا زد که سرآخر خسته شد و نوبت من رسید.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
رون لایل واقعا یکی از بهترین ها بود. مبارزه فورمن رون لایل رو ببینید. تنها کسیکه تونست توی یک مبارزه دوبار فورمن رو بندازه رون لایل بود.لامصب قدرتش رو با هیچ دستگاه مکانیکی نمیشه مقایسه کرد.روحش شاد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...