یک خبرنگار زن اسپانیایی به خاطر یک سوال تهدید به قتل شد

یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
کدخبر (175198) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:03
0 124
یک خبرنگار زن اسپانیایی به خاطر یک سوال تهدید به قتل شد
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.

به گزارش سرخ نیوز، ماریو موران، خبرنگار زن شبکه تلویزیونی اسپانیایی GOL TV، می‌گوید در نشست خبری کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، سؤالی از او درباره وینیسیوس پرسیده و به‌دلیل این سؤال، با موجی از توهین‌های شدید و تهدیدهای جدی مواجه شده است که برایش شوکه‌کننده بوده و باعث شده احساس خطر کند. موران در جریان کنفرانس خبری آنچلوتی پیش از دیدار رئال مادرید با سوسیداد سؤالی درباره وینیسیوس، مهاجم برزیلی، از او پرسید که جنجالی شد. یک خبرنگار زن اسپانیایی به خاطر یک سوال تهدید به قتل شد زمانی که در نشست خبری آنچلوتی نوبت به این خبرنگار رسید، او از سرمربی رئال پرسید:

به‌نظر شما اگر به‌خاطر اعتراض‌های همیشگی وینیسیوس به داورها، به او کارت قرمز نشان داده شود، عادلانه نخواهد بود؟
آنچلوتی پاسخ خود به موران را با خنده شروع کرد و گفت:
کارت قرمز؟ نه، او نیازی به قرمز ندارد. یک عالمه کارت زرد به او داده‌اند و فقط جای کارت قرمز خالی است. نه، همین کافی است.
اما هواداران وینیسیوس و رئال مادرید از این سؤال خبرنگار زن اسپانیایی خشمگین شده و موجی از انتقادهای توهین‌آمیز علیه او به راه انداختند. بیشتر این توهین‌ها به ماریا موران، ازطریق حساب توئیتری او انجام شده است. یک خبرنگار زن اسپانیایی به خاطر یک سوال تهدید به قتل شد این خبرنگار با انتشار یک توئیت گفت توهین‌ها و تهدیدها آنقدر جدی است که او را نگران کرده است. او با انتشار بخشی از پیام‌های تهدیدآمیز نوشت:
فقط به‌خاطر یک سؤال، من و دخترم را به قتل تهدید کردند و انواع و اقسام توهین‌های شنیع را دیدیم. همه این‌ها به پلیس اسپانیا ارسال شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...