از فلسطین تا داغستان؛ بلال محمد با شاگردی حبیب نورماگومدوف به رویایش می‌رسد

کدخبر (175232) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:05
0 423
از فلسطین تا داغستان؛ بلال محمد با شاگردی حبیب نورماگومدوف به رویایش می‌رسد
بلال محمد پیوند نزدیکی با حبیب نورماگومدوف، اسلام ماخاچف و بقیه اعضای تیم آنها دارد.

به گزارش سرخ نیوز، بلال محمد رفته رفته خود را به نزدیکترین نقطه به اوج دسته وزنی ولترویت رسانده و احتمالا به زودی او را در صف رقابت برای عنوان قهرمانی این دسته می‌بینیم.

همانطور که بلال محمد به صدر لیست دسته ولترویت نزدیک می‌شود، دشمنان بیشتری هم در این مسیر پیدا می‌‌کند. حالا با یک کارنامه بی نقص و بدون هیچ شکستی در 9 مبارزه، بلال محمد در بهترین فرم دوران زندگی حرفه‌ای ورزش خود قرار گرفته است.

او در حال حاضر در رده چهارم رنکینگ دسته وزنی ولتر ویت قرار دارد و برای رسیدن به این موقعیت نام‌های بزرگی را کنار زده است.

یکی از بزرگترین دستاوردهایش در این مسیر، شکست دادن مبارزان بزرگی مانند دیگو لیما، ویسنته لوکه، استفن تامپسون و دمین میا بوده است.

بلال محمد ؛ مبارزی جدید در UFC

اخیرا محمد در UFC 280 موفق شد شان بردی را به عنوان یکی از چشم‌اندازهای ام ام ای، ناک اوت کند. حالا بلال خود را به عنوان یکی از مدعیان برتر این دسته وزنی معرفی کرده است. علاوه بر این او راهی طولانی را برای تبدیل شدن از یک کشتی گیر تک بعدی به مبارزی همه فن حریف طی کرده است. از فلسطین تا داغستان؛ بلال محمد با شاگردی حبیب نورماگومدوف به رویایش می‌رسد بلال محمد داستان زندگی جالبی دارد که او را از فلسطین به آمریکا و البته داغستان مرتبط می‌کند. در حالی که بلال در آمریکا متولد و بزرگ شده است، بسیاری از هواداران ام ام ای از خود می‌پرسند که چرا او در مبارزاتش پرچم فلسطین را به همراه دارد و پس از پیروزی آن را به روی شانه‌اش می‌اندازد. مادر بلال اهل البیره در فلسطین است اما از آنجایی که پدری آمریکایی دارد، در واقع یک مبارز دو رگه آمریکایی-فلسطینی محسوب می‌شود. پدر بلال، عبدالله محمد و مادرش، ماها محمد نام دارند. بلال متولد سال 1988 در شیکاگو است اما در همه این سالها ریشه‌های خود را فراموش نکرده است. او دوست دارد از زادگاه والدین خود در داخل رینگ مبارزاتش حمایت و به آن ادای احترام کند. پدر بلال صاحب یک فروشگاه تلفن همراه در شیکاگو بود که متأسفانه در جریان اعتراضات «جان سیاهپوستان مهم است» در ژوئن 2020 تخریب شد. بلال 34 ساله یک خواهر به نام امیرا دارد که کلینیک دارویی خود را در وایتنیگ ایندیانا به تازگی راه اندازی کرده است. بلال مسلمان است و اغلب به دیگران در مورد عقاید و اعتقاداتش آموزش می‌دهد.

توصیه‌های حبیب ، بلال را تبدیل به مبارز بهتری کرد

بلال برای مبارزات اخیر خود علیه شان برادی و ویسنته لوکه از حبیب نورماگومدوف راهنمایی گرفت. نظرات کارشناسانه حبیب که یکی از بهترین مبارزان دسته سبک وزن تاریخ UFC است، بلال را به مبارزی بسیار بی رحم‌تر و شجاع‌تر تبدیل کرده است. او در مصاحبه پس از شکست شان برادی از عقاب تشکر کرد. بلال حین تمرین با حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف و دیگر مبارزان داغستانی، از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته است. بلال در مصاحبه با جو روگان عنوان کرد که تمرینات آنها در داغستان چقدر رقابتی بوده است. به گفته بلال، حبیب نورماگومدوف رویکرد کاملاً متفاوت و بسیار سخت گیرانه‌تری برای تمرین دارند. از این رو، بلال اکنون پیوند نزدیکی با حبیب نورماگومدوف، اسلام ماخاچف و بقیه اعضای تیم آنها دارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...