تهدید به مرگ فلوید می ودر توسط دار و دسته نیویورکی؛ مساله کشتن یا کشته شدن است!

در یک کنفرانس مطبوعاتی جان گاتی سوم اعلام کرد که قصد دارد در آینده مقابل فلوید می ودر یکی از بهترین بوکسورهای جهان قرار بگیرد.
کدخبر (175229) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:05
0 230
تهدید به مرگ فلوید می ودر توسط دار و دسته نیویورکی؛ مساله کشتن یا کشته شدن است!
در یک کنفرانس مطبوعاتی جان گاتی سوم اعلام کرد که قصد دارد در آینده مقابل فلوید می ودر یکی از بهترین بوکسورهای جهان قرار بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر قهرمان سابق پنج دسته بوکس جهان با حضور در یکی دیگر از مبارزات نمایشی، به رینگ بازخواهد گشت. اما این بار حریفی که او برای مبارزه انتخاب کرده، دنیای بوکس را گیج کرده است. او روز 11 ژوئن با جان گاتی سوم، نوه گانگستر خبیث آمریکایی، جان گاتی روبرو خواهد شد.

هیاهو و هیجان برای مبارزه فلوید می ودر و گاتی

درست به همان اندازه که این مبارزه در نوع خودش عجیب است، هیاهوی و هیجان آن را می‌توان از همین حالا در میان طرفداران مشاهده کرد و آنها بیش از هر زمانی مشتاق دیدن درگیری این دو داخل رینگ بوکس هستند. و به نظر می‌رسد مانند همیشه دو بوکسور فقط در شب مسابقه در رینگ یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. با قطعی شدن رقابت دو طرف، گاتی یک هشدار جدی به فلوید می ودر که نامش در تالار مشاهیر بوکس ثبت شده، ارسال و دیدگاهش را درباره این مبارزه بیان کرده است. در واقع این مبارزه بخشی از تور مبارزات نمایشی فلوید می ودر در سال 2023 است. تهدید به مرگ فلوید می ودر توسط دار و دسته نیویورکی؛ مساله کشتن یا کشته شدن است!در یک کنفرانس مطبوعاتی جان گاتی سوم اعلام کرد که قصد دارد در آینده در برابر یکی از بهترین بوکسورهای جهان قرار بگیرد. او گفته است:
11 ژوئن من بدترین نیت و اراده خودم را برای آن مرد می‌آورم. برایم مهم نیست که مبارزه نمایشی باشد یا نه. امضا کردی که با من بجنگی. هیچ رحمی وجود ندارد. مساله کشتن یا کشته شدن است.

گاتی : فلوید می ودر بت من بود

جالب است که خود گاتی ادعا کرده که از سنین پایین طرفدار فلوید می ودر بوده و در سن نوجوانی او الگو و بت گاتی بوده است. با این حال گاتی تصریح کرده که علیرغم اینکه با قهرمان دوران کودکی خود مبارزه خواهد کرد، برنامه‌ای برای مسامحه ندارد و می‌خواهد با تمام توان مقابلش بایستد. او گفت:
فلوید می ودر بت من بود. او مردی بود که تمام دوران مدرسه‌ام را با او گذراندم و کسی بود که نگاهم به وی بود. این واقعیت که من در موقعیتی هستم که بتوانم آن سوی رینگ مقابل فلوید بایستم، افتخار بزرگی است.
گاتی افزود:
من از 8-9 سالگی هوادار می ودر بودم. اما وقتی زمان رقابت می‌رسد، ما هم رقابت می‌کنیم. ما می‌جنگیم؛. جالب است که ببینیم چه کسی در این مبارزه پیروز خواهد شد. این فرصتی است برای این جوان 30 ساله تا مهارت‌هایش را در بوکس به تمام دنیا نشان دهد.
جان گاتی سوم نوه ربیس گروه تبهکار نیویورکی‌ ‌جان گاتی است که البته اجازه نداد بدنام بودن نام خانوادگی‌اش، به مانعی برای به شهرت رسیدن در ورزش‌های رزمی تبدیل شود. او یک مبارز ام ام ای با رکورد 5 پیروزی و یک شکست و دارای رکورد دو برد و بدون شکست در بوکس است. او اولین مبارزه خود در ام ام ای را در سال 2017 انجام داد و پس از آن به مرور به سوی بوکس حرکت کرد. طبعا او برای رویارویی با یکی از بزرگترین بوکسورهای جهان هیجان زیادی دارد. تهدید به مرگ فلوید می ودر توسط دار و دسته نیویورکی؛ مساله کشتن یا کشته شدن است!بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...