حریف مشترک سرخابی‌ها؛ نقش ویژه نساجی در تعیین قهرمان لیگ و حذفی 

نساجی یکی از تیم هایی است که می تواند در قهرمانی سرخابی ها در لیگ برتر و جام حذفی نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
کدخبر (175508) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:59
0 87
حریف مشترک سرخابی‌ها؛ نقش ویژه نساجی در تعیین قهرمان لیگ و حذفی 
نساجی یکی از تیم هایی است که می تواند در قهرمانی سرخابی ها در لیگ برتر و جام حذفی نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران ۵ فصلی است که به لیگ برتر بازگشته است و طی این مدت، یک قهرمانی جام حذفی را کسب کرده و حالا شانس دفاع از عنوان قهرمانی خود را دارد. این اتفاق با برتری ۳-۰ مقابل پیکان در یک چهارم نهایی جام حذفی بدست آمد و سرخپوشان قائمشهری که به تازگی کادرفنی خود را تغییر داده‌اند، صعود مقتدرانه‌ای را به نیمه نهایی جام حذفی تجربه کردند.

نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، باید به مصاف یک حریف نام آشنا در ورزشگاه آزادی برود و آن تیم، استقلال است؛ تیمی که فصل قبل یکی از قربانیان امید شهر خسته در راه قهرمانی بود. در واقع قائمشهری‌ها با یک قرعه تکراری رو به رو شده‌اند؛ با این تفاوت که این بار به جای مرحله یک چهارم، باید در نیمه نهایی با استقلال رو در رو شوند. آیا حذف دیگری برای آبی پوشان پایتخت در راه است؟

حریف مشتریک سرخابی‌ها؛ نقش ویژه نساجی در تعیین قهرمان لیگ و حذفی 

قسمت جالب ماجرا اینجاست که نساجی مازندران در سرنوشت قهرمانی دیگر تیم مطرح پایتخت هم نقش ویژه‌ای خواهد داشت، جایی که باید در هفته پایانی، سد راه قهرمانی پرسپولیس شود.

امید شهر خسته، حالا آخرین امید رقبای پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. در واقع سرنخ دو جام این فصل، یک سر آن به نساجی برمی‌گردد. اگر این تیم از استقلال شکست بخورد، در صورت صعود پرسپولیس یک دربی جذاب در فینال حذفی خواهیم داشت و اگر عکس این اتفاق بیفتد، نساجی باید دوباره مقابل سرخ‌ها قرار بگیرد تا به فاصله دو هفته پس از تقابل با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر، در فینال احتمالی جام حذفی دیدار کند. با این تفاسیر می توان گفت سرخپوشان مازندرانی نقش تعیین کننده ای در راه کسب دوگانه برای گل‌محمدی و شاگردانش دارند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...