زوج جنجالی دوباره بهم می‌رسند ؛ جانی دپ و امبر هرد در کتابی که مثل بمب صدا می‌کند!

ماجرای دادگاه های جنجالی و پر سر و صدای امبر هرد و جانی دپ تا مدت ها موضوعی داغ در شبکه های اجتماعی بود؛ حالا اما قرار است اصل اتفاقات این دادگاه به یک کتاب تبدیل شود.
کدخبر (175523) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:24
0 176
زوج جنجالی دوباره بهم می‌رسند ؛ جانی دپ و امبر هرد در کتابی که مثل بمب صدا می‌کند!
ماجرای دادگاه های جنجالی و پر سر و صدای امبر هرد و جانی دپ تا مدت ها موضوعی داغ در شبکه های اجتماعی بود؛ حالا اما قرار است اصل اتفاقات این دادگاه به یک کتاب تبدیل شود.

به گزارش سرخ نیوز، داستان‌ زندگی امبر هرد و جانی دپ هنوز هم طرفداران دنیای اخبار سلبریتی‌ها را مجذوب خود می‌کند. این زوج جنجالی پس از سه سال زندگی مشترک، سرانجام در سال 2017 از یکدیگر جدا شدند. یک سال بعد از اینکه امبر هرد در مقاله‌ای برای واشنگتن پست بدون نام بردن از جانی دپ مدعی شده بود که قربانی او بوده، دپ بخاطر افترا شکایتی را علیه هرد تنظیم کرد. دپ مدعی شد که این مقاله به طور ضمنی نشان می‌دهد که او عامل سو استفاده بوده و این به شهرت او لطمه زده است. این پرونده در سال 2020 در بریتانیا مورد رسیدگی قرار گرفت و یک قاضی به نفع روزنامه‌ای که این مقاله را منتشر کرد، رای داد و اظهار داشت که اتهامات علیه دپ تا حد زیادی درست است. در این حکم به نام هرد اشاره نشده اما تیم حقوقی دپ تصمیم گرفتند که علیه او در خاک آمریکا اقدام قانونی کنند. زوج جنجالی دوباره بهم می‌رسند ؛ جانی دپ و امبر هرد در کتابی که مثل بمب صدا می‌کند! در سال 2021، دپ بخاطر افترا شکایت دیگری علیه هرد در آمریکا تنظیم کرد و خواستار غرامت 50 میلیون دلاری شد. دادگاه افترا حکم متفاوتی داد و بدین ترتیب جانی دپ 10.35 میلیون دلار غرامت دریافت کرد. در حالی که امبر هرد عنوان کرده بود که درخواست تجدید نظر خواهد کرد اما در نهایت این زوج خارج از دادگاه به توافق رسیدند.

جانی دپ در برابر امبر هرد : داستان غیرواقعی

در حالی که اکنون جانی دپ و امبر هرد هر دو در حال حرکت به مرحله بعدی حرفه و زندگی خود هستند، نام پروژه‌ای به میان آمده که احتمالا کنجکاوی‌های زیادی را برمی‌انگیزد و توجه طرفداران هر دو طرف را به خود جلب خواهد کرد. «دپ در برابر هرد: داستان غیرواقعی» نام کتابی است که قرار است روز 17 می از آن رونمایی شود و به جدایی این زوج و درگیری‌های قانونی که در پی آن رخ داد، می پردازد. نیک والیس نویسنده این کتاب گفته:
در این فیلم تلاش بر این بوده تا مستندات و اتفاقاتی که در دادگاه‌های بریتانیا و آمریکا رخ داده از یکدیگر تفکیک شود و با کنار هم قرار دادن اتفاقات، آنچه حقیقت داشته نمایان شود. من از شهادت‌های اغلب متناقض، اظهارات شاهدان، رونوشت‌ها، متن‌ها، ایمیل‌ها، عکس‌ها و اسناد دیگر از هر دو دادگاه استفاده کرده‌ام و سعی کرده‌ام همه آن‌ها را بیان کنم تا هرکسی که کتاب را می‌خواند بتواند به نتیجه‌گیری آگاهانه در مورد آن برسد.
زوج جنجالی دوباره بهم می‌رسند ؛ جانی دپ و امبر هرد در کتابی که مثل بمب صدا می‌کند! والیس که یک روزنامه نگار آزاد است، تنها کسی است که هر دو دادگاه محاکمه را به طور گسترده پوشش داده است. والیس با استفاده از شهادت شهود و شواهد همزمان، بازسازی جذابی از اتهامات مربوط به خشونت، مصرف مواد مخدر و رفتارهای وحشیانه که در هر دو دادگاه ارائه و خبرساز شد، آماده کرده است.

آینده کاری جانی دپ و امبر هرد

امبر هرد آنچنان از نظر حرفه کاری خود تحت تاثیر اتفاقات افتاده در دادگاه‌ها و رای آنها قرار نگرفته و قرار است در قسمت دوم فیلم «Aquaman» در کنار جیسون موموا بازی کند و این بازیگر اخیراً گفته است که معتقد است در آینده پیشنهادهای بیشتری خواهد داشت. از سوی دیگر، دپ داستان متفاوتی دارد. این بازیگر از هالیوود نقل مکان کرد و روی موسیقی و حرفه بازیگری خود در اروپا تمرکز کرده است. جدیدترین فیلم او به نام «Jeanne Du Barry»، طبق برنامه پیش نرفت و زمان نمایش او به دلیل اختلافات با کارگردان به میزان قابل توجهی کاهش یافت. بازیگر ادوارد دست قیچی قرار است اواخر این ماه در کنسرت ادای احترام جف بک روی صحنه اجرا کند اما هیچ چیز دیگری در مورد برنامه های او خارج از این اجرا تایید نشده است. زوج جنجالی دوباره بهم می‌رسند ؛ جانی دپ و امبر هرد در کتابی که مثل بمب صدا می‌کند! بسیاری حدس می‌زنند که دپ در نهایت به عنوان کاپیتان جک اسپارو به فرانچایز دزدان دریایی کارائیب بازخواهد گشت. جری بروکهایمر به عنوان تهیه کننده این فیلم معتقد است دو طرف باید اختلافات خود را کنار بگذارند اما هنوز هیچ چیزی به نتیجه نهایی نرسیده است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...